Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fanatikmhd #184562:
V Rači nebolo obratisko, bol tam triangel, na ktorom boli pravidelné výkolaje, lebo bol krátky triangel a K2 sa nie vždy trafili až na koniec oblúku.
ČFo sa týka Amerického nám. nepamätám si, či bolo funkčné, ale výhybky boli vybrané v roku 1997.
Hanulova urcite bola funkcna aj po spojazdneni predlzenia po Pri krizi, ja som 87 rocnik a este si pamatam obcas odstavene T3 na nej...potom boli znesene vyhybky a zaasfaltovana iba kolaj triangla od cesty po koniec-su tam lavicky, tak tam vzniklo take male asfaltove namestie...velka cast kolaji bola vytrhana az pri reko krizovatky (asfaltu) a trate po Hanulovu (tusim 2006), ale stale tam je cast obluka v asfalte (nechapem preco ten kusok uz tiez nevybrali)
ElaineDeClerq - Ano aj nie, kedze elektricenku citaju aj EMTest palubne pocitace sadky, bude ti hold sluzit aj ako zlavnenka u SADky 🙂 Ale da sa to, na DPB s tym nerobia problem. Hodzovo i Olejkarska to vybavuju bez problemov.

K elektrickovym tratiam - Popravde ta genitalna spojka na americkom ma velmi zaujala, bola kompletna? (myslene odniekial niekam, nie iba slepa kolaj).

Ak si to zhrniem pre model - Tunelove spojky boli kratkodobo, nevyuzivane (aj tak mozne iba v smere do mesta), jedna v zastavke kapucinska, druha v tunelovej rure.

Spojak na Trnku bola tiez celkom kratkodoba, dlhsiu cast svojej excistencie to prezilo ako kolaje v ceste bez vyhybiek, inak len dojazdova, bez prevadzky linky z dovodu kratkodobeho cyklu uvolnenia (divim sa ze nedokazali pripravit dva cykli, pricom rele spinane vyhybkou by prehodilo cyklus, nuze dobre)

Spojka na americkom stale zahadna.

Obratisko Hanulova existovalo aj po zapojeni trate po pri krizi, pravdepodobne ZV odstavene, kratkodoba existencia.

Molecova povodne s jednou objazdnou, a dvoma vyhybkami pred a po na prejazd na spravnu stranu

Raca stare obratisko na dnesnej Detvianskej, dodnes videne pozostatky, avsak, tu som nejak nepostrehol jednu vec - existencia obratiska resp jeho napojenie na novu predlzenu trat. Bolo aj sucasne, ci obratisko zaniklo a kolajivo vytvorilo dnesny fucking perfect plytky oblucik (tak ako raciansky triangel dnesnu vonkajsiu kolaj na obratisku):)

Este nieco, su dakde aj fotografie obratiska Nova Doba?
Zdravím, otázka odveci, ale... je možné zakúpiť si ako študent električenku výlučne na
cestovanie MHD, aj keď mám ISIC, avšak nepoužívam ho a ani ho nechcem používať na cestovanie
MHD?? Riešil niekto niečo podobné? Ďakujem ?
Reakcia na: dedek #184558:
Ešte sa doplním: odbočovanie bolo zrušené po výstavbe podchodu, lebo by to klenba nevydržala.
Reakcia na: Sharpay #184532:
Čiže nikdy, ešte môžeme dúfať, že tú pôvodnú ani zbúrať nestihnú, lebo to bude pohrama pre cestujúcich.
Reakcia na: S499.1023 #184549:
Prepáč, ale využívala sa, my sme po nej robili výjazdy a dojazdy - smer Ružinov. A čo sa týka koľaje
na Americkom námestí, tak to bolo genitálne riešenie okolo benzínky.......
Reakcia na: S499.1023 #184556:
Ano, to viem, myslel som to tak ze by ju znova vybudovali 🙂
Reakcia na: 810zssk #184555:
Lenže to tam už spojka dááávno neležala.
Reakcia na: S499.1023 #184553:
Myslel som tie nedavne rekonstrukcie Mileticova, Krizna, robilo sa aj priamo TrMy ciastocne...
Ešte dávno sa tu rozoberalo novo obnovené dopravné značenie a aj to, že mesto ho prezentuje ako protišmykové pritom sa na ňom šmýka. Prebehli skúšky vo VÚD a ten potvrdil, že dopravné značenie vyhovuje norme čo sa týka šmýkania (šmyku) viď. protokol https://www.odkazprestarostu.sk/_data/_media_attachments/1/9/3/5/communication/5c32c42a26712291d14fbe1bc3c5fe536264fb3d.pdf Takže zhrnul by som to tak, že mesto dalo do tlačovej správy, že je protišmykové ale pritom len vyhovuje norme proti šmýkaniu. Za protišmykové považujem rozhodne iné dopravné značenie. ?
Reakcia na: 810zssk #184551:
Keď sa rekonštruovali trate v tejto oblasti (a hlavne svetelná signalizácia), tak ešte také možnosti neboli.
Reakcia na: 810zssk #184548:
Pokiaľ viem, nezískali sa pozemky ani peniaze na stavbu, mesto navyše požadovalo pri povolení tejto spojky zrušiť Vazovovu, ktorá je predsa len operatívnejšia, keďže spojka na Americkom mala byť jednosmerná.
Reakcia na: S499.1023 #184549:
Pokial bol len toto problem tak je skoda, ze sa na to nemyslelo ked sa rekonstruovali trate v tej oblasti - stacilo by tam dat nejaky snimac ktory by elekricke dal signal len ked by bolo treba (ono by to zas nebolo nejak casto) a vybavene...
Reakcia na: 810zssk #184546:
Vysvetlené v reakcii na Emila. Táto spojka koliduje so všetkými smermi okrem pravého odbočenía z Trnavskej na Vajnorskú a z Vajnorskej na Šancovú, vyžadovala by minimálne 30-40 sekundovú fázu vrátane vyprázdňovačiek, čiže nebolo reálne ju radiť v každom cykle a technické možnosti vtedy nedovoľovali dopyt v takejto zložitej križovatke.
Reakcia na: Emil #184542:
Svetelný signál bol, ale nebol reálne použiteľný na to, aby súprava prešla celou križovatkou (ak si pamätáš, trval len dve-tri sekundy a nemal žiadnu vyprázdňovačku). A to bol aj dôvod, prečo to policajti nikdy nepovolili. Musel by tam byť odlišný signálny plán s fázou pre odbočenie električky.
Spojka sa, pokiaľ viem, nepoužívala nikdy, možno s výnimkou nejakých "pankrácovín".
Reakcia na: N/A #184547:
Neviete preco sa to nakoniec nedostavalo?
Reakcia na: S499.1023 #184544:
Preco?
Reakcia na: Mike #184539:
Čo myslíš, spojka na Trnavskom? Samozrejme, že bola zapojená výhybkami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.