Odkedy viem, že Regiojet je mimo hry, je mi to platné akurát na to, že nemusím ísť MHD, ale môžem to zobrať vlakom, prípadne slovaklinesom... budú aj nejaké vyhľadávače spojov BID?
Prečo sa držia pri tom,že tie 6-ciferné čísla linky musia byť na cesťáku? Teda ak musia, tak to dám niekde ako dodatok, nie takto... a rovnakým písmom tam dopíšu IDS BK: 215 ? Hlavne tie kockovité CP v hlavnejších bodoch (XYZ XYZ-225-75). A samotné CP ešte furt vyzerajú na prvý pohľad odpudzujúco. Milión poznámok - všade musia namontovať nové tabule, väčšie. Nebodaj na zastávkach, kde jazdia 3 linky... no dovidenia.
A dojde niekedy aj k tomu, že CP budú mať jednotný vzhľad a tento kripelský vzhľad á la SAD, ktorý mi vrcholne lezie na nervy od detstva vďaka "skvelej" prehľadnosti konečne pôjde do ... tam kam patrí?
Keď už sa tu spomenuli študentské zľavy, mám jednu otázku. V júni robím bakalárske štátnice a nie som si istý ako je to potom so zľavou. V septembri totiž pokračujem na Mgr, ale neviem či mi na leto nedeaktivujú ISIC, čím by som stratil nárok na zľavu. Môžem si v júni kúpiť štvrťročný PCL so zľavou (keďže v čase kúpy ešte budem študentom) a používať ho normálne celé leto?
Za dost nestastne povazujem ze studenti maju narok na zlavu uz len do 31.8. - ako si maju zakupovat PCL napr. od 15.8.? Na toto doteraz bolo ustanovenie, ktore umoznovalo zlavnene cestovne vyuzivat do 15.10.
Nikto netuší...
Síce v momentálnom grafikone vlaky prichádzajúce z Galanty ale aj z Trnavy idú hneď späť a na obrat majú 14 min., takže nestoja na stanici moc veľa.
Pri výluke, čo prebieha na Hlavnej stanici prichádzajú odklonom a zmeškané o 10-15 min, ešte obehnúť súpravu... Odchádzajú s meškaním minimálne 10 min. Keby hneď pokračovali na Kúty...
Presun zastávky MHD "Autobusová stanica" - Predbežne odsúhlasené.
"KDI BA súhlasí s navrhovaným presunom zastávky ako dočasným krátkodobým riešením (max. 30 dní) počas potrebnej rekonštrukcie zastávkovej niky na základe riadne vypracovanej a schválenej PD."
Čože sa deje, že sa ide opravovať zastávkova nika v mieste kde sa vždy mesto vyhovára, že sa neoplatí nič opravovať kvôli plánovanému investičnému zámeru? ?
ten BID je zatial hrozna fraska .. preco do kelu tie vlaky musia stat pol hodinu az hodinu na hlavnej stanici ?!? preco nemozu vlaky jazidt doslova na ramene ako vo viedni, brni, prahe..
Vybrané spoje zo Závodu pokračujú ďalej v smere do Moravský Svätý Ján, Sekule, Borský Svätý Jur a opačn.
277 Bratislava – Malacky – Studienka. Vybrané spoje zo Studienky pokračujú ďalej v smere do Lakšárska Nová Ves prípadne Bílkove Humence a opačne
289 Malacky – Rohožník – Sološnica – Plavecké Podhradie – Plavecký Mikuláš. Vybrané spoje z Plaveckého Petra pokračujú ďalej v smere do Plavecký Peter prípadne Prievaly a opačne
Kedy sa uvažuje s opravením zastávok Dulovo nám.? Až keď sa nejakému autobusu zlomí náprava a potom si bude DPB sťažovať, nemá Citelisy a MBCC?! ? Takisto zastávka Jungmannova v smere z mesta je otras : privozórium na starých paneloch a bez prístrešku. Ďalšia AS v smere z mesta. Asi je lacnejšie nechať rozbiť pár vozidiel na tých zastávkach, než to dať opraviť.
A inak sprevádzkovaniu zastávky Hálova v smere z mesta čo ešte bráni?
Ftáčnik asi fetoval, keď tu kecá o električke do Záhorskej Bystrice. Fakt tie debilné kecy neprestanú asi nikdy a jedno či bude primátor od boľševikov alebo od ex-komunistických demokratov ? Keď už chce chcel fantazírovať o električke kade tade, mohol skôr hovoriť o trati do Vrakune/P.B. cez Prievoz alebo Vlčie hrdlo, ktorú by bolo viac treba ako do Záhorskej Bystrice. Taktiež by ma zaujímala tá električka do Vajnory, že aký by mala zmysel, keby tam chodila iba na okraj a radšej by každý chodil s L53 na ZP a do Trnávky na t-bus/bus.
Dokým budeme vzkm, vozidlá i šoférov rozhadzovať na také absurdity ako je l.82, tak nie, nehovoria mi tie údaje nič. Podľa výpravy takýchto liniek mám pocit, že teda vzkm, ani vodiči podniku problémy nerobia
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.