No v štátnej kase je dosť peňazí, z ktorých by mohol štát uhradiť časť ľuďom ochotným prejsť touto kvalifikáciou. Ak môže dať 700-1200€ mesačne povaľačom z osád a iným špekulantom, myslím, že by to nemal byť problém to investovať do človeka, ktorý to štátu veľmi rýchlo vráti na odvodoch a daniach. To, že niesú peniaze je iba výhovorka, nakoľko pre tých "správnych" sa vždy peniaze nájdu a to je asi tá jediná istota dnes, že človek pracujúci, alebo ochotný pracovať je na poslednom mieste a bohužiaľ nielen u nás. ?
ten druhý link je ex-cesta spred postavenia estakády-rýchlodráhy a 2x2 pruhovej Einsteinovej+2x2D1, čo išla smerom okolo už kmotrami zbúraného štadiónu a poza neho doprava na Starý most
veď podľa Magoriátu a Klubu Dopravných Idiotov je práve toto tá preferencia .... električka má výhodu, že môže stáť na každom možnom aj nemožnom mieste ....
Problem by mohol vyriešiť aj DPB - ale keby bol akusticky hlasic upozornil by dalsia zastavka- Pristavna ulica- zastavka je na znamenie v pripade zaujmu o vystup stlacte teraz tlacidlo... a bol by pokoj...
Raz sa tu písalo, že preferencia pribudne "aj" (nech mi niekto ukáže kde preferencia už je) Vajnorskej... Nejak sa mi nezdá. ?
Hoci pri prejazde cez cestu pred zastávkou Cesta na Senec sú medzi koľajnicami zárezy (asi je tam ten drôt, čo zaznamená vozidlo), avšak preferencia tam nefunguje... podobne v obratisku Žst Nové mesto... Veď taká jazda L2: Odchod zo Žst Nové mesto väčšinou bez ohľadu na to, či je na predzvesti voľno alebo stoj, následné státie pre Tomášikovou, státie, alebo spomalenie pre odbočkou k tomu hovadu, státie alebo spomalenie pred Vajnorskou, státie na zastávke Zátišie, loudanie sa k ďaľšiemu semaforu, potom státie na zastávke Polus City Center, pomalá jazda k Novej dobe a následné státie, potom prejazd križovatkou a státie na zastávke, potom zvonenie na prechádzajúce autá, státie na Odborárov, státie pred Trnavským mýtom, a státie na zastávke Trnavské mýto... ?
Páči sa mi, že dielenskí pracovníci sa postupne pripravujú na odchod Ikarusov a ich opravy na kolene začali aplikovať aj na SORky. ? ? http://i45.tinypic.com/i3i7n7.jpg
Takže dávam tomu také dva roky a už každá SORka bude mať svoju záplatu. ?
Prístavna ulica zástavka na znamenie:Pri cestovaní L68 sa už veľakrát stalo že cestujúci zvonil na úrovni zastávky a ešte sa rozčuľoval prečo mu vodič nezastavil.Môžem potvrdiť veľa vodičom že na tejto zastávke je to skoro pravidlo.Cestujem v prednej časti vozidla a od istého času si všímam svetelné i zvukové znamenia pred touto zastávkou.A to že niektorí vodiči aby nemali problém,tak prudko brzdia a majú zas problém s ľuďmi, ktorí to majú problém ustáť. Teda aj cestujúcemu by mali zobrať prémie (električenku, prípadne označovať dva lístky) ? Poslednú vetu berte ako vtip. ?
Tak na to, aby človek mohol sadnúť za autobus, musí mať okrem vodičáku ešte kvalifikačnú kartu vodiča, psychotesty, všemožné lekárske prehliadky a dokopy to vyjde na nejakých dva a pol až tritisíc eur. Nepoznám veľa nezamestnaných čo by si to mohli dovoliť.
Tak som sa mýlil teda a zamenil som si to s tým, že na ÚP je veľa uchádzačov o prácu. Asi sa ľuďom moc nechce investovať do VO typu D. Alebo šoférov by aj dosť bolo, keby tu nerobili nóri nábory, čo som dostal info, ale neviem ako často robia nábor a že koľkých zoberú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.