budem Ti oponovat - L107, L108 a L109 jazdili este dost dlho po zavedeni Trolejbusu na DH, tusim sa zrusili az v obdobi, ked sa zacalo precislovanie liniek, ale tym nie som si prilis isty...
ja do toho zasa tolko nevidim, neviem, kolko sa da vylobovat, pre mna za mna by mohlo byt zatrolejovane cele mesto, som trolejbus pozitiv ?
otazkou zostava, kto by jazdil, ci DPB ma dost vodicov na trolejbusy a este dalsia dost dolezita vec - kam narvu tych 50 klbakov, ktore pocas dvoch rokov dorazia do BA + dalsich 30 kratkych vozov...
pri konci ery komancov(1989) bolo v BA 20 Sanosov - 18 na Hrobonke, 2 na Trnavke, cca 60 9Tr-iek, cca 50 14Tr-iek a obe vozovne boli narvane, potom v 91-om prislo 50 14Tr-iek a museli sa vyradit vsetky 9Tr-ky, aby sa popratali do vozovni, dufam, ze teraz taku blbost neurobia, ze by mohutne zacali vyradovat sice stare, ale este stale pojazdne vozy
Ale ved zelene projekty ti EU rada financuje vid Hrobonka a Patronka. Ide o to kolko budes lobovat za dane projekty. Taka Mlynska dolina ma ovela vyssi potencial ako nejake zobojsmernenie Patronky ci Hrobonka len kvoli dojazdom/vyjazdom.
Ruzova dolina je nezmysel len v tom zmysle, ze naozaj ideme cerpat EU fondy na par metrov novej trate.
AVION , Mlynska a Brnianska s TESCO Lamač mali ist ako prve na lobing.
aj to je mozna varianta, k tomu by stacilo zatrolejovat len dva useky - Brnianska-Patronka a Patronka-Tesco Lamac, cize by hrozil jeden prestup + spomalenie na trolejovom useku, kedze L21 nestoji na kazdej zastavke...
co sa tyka dalsieho rozvoja trolejbusov, ja osobne by som asi najrealnejsie videl nahradu L63 po Tesco Lamac, predsa len by nemuseli tahat vela noveho vedenia, len ked si predstavim, kolko by to asi stalo, tak sa obavam, ze Belfi a spol na to peniaze nenajdu a EU nam vsetko nezaplati ?
Treba dodat ze aj v rakusku ten nazov S-Bahn nezodpoveda tomu co to je. Ono sa to sice vola Schnellbahn, ale je to vsetko ostatne ako schnell (v meste mozno ano).
Stadtbahn bol akysi vlacik uz velmi davno. Avsak aj tento nazov by bol mimo, vo Wien existuje len jedna linka ktora premava len v meste, S45.
To co je teraz napr. v Salzburgu alebo v Tirolsku S-Bahn, boly pred rokmi normalne osobne vlaky premavajuce pod nazvom "Regionalzug" (ktory este stale existuje tam kde neni S-Bahn). Tento koncept sa podoba konceptu IDS.
Bol som teraz 2 týždne preč, ale odkedy je zastávka Park kultúry na znamenie? Som to zistil včera keď okolo mňa prefrčala 39-ka. Ani tu na stránke som si o tom nevšimol info.
To je úplne jedno ako to pomenuješ.
Keď už si dal link na wikipediu tak to tam máš,že S-Bahn je Stadtschnellbahn... Obaja máme pravdu pre význam toho slova,ja? ?
Musím uznať, že tú poslednú úpravu podchodu na Trnavskom mýte fakt vychytali ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.