Práve vtedy by zmysel nemala. Teda v prípade, že by sa Malá scéna posunula bližšie k Šafku čo snáď bude. Od Sadu Janka Kráľa bude Viedenská ajtak daľeko... Tá zastávka nemá veľký zmysel. Kto sa chce ísť rekreovať prejde sa pešo alebo na bicykli po vynovenom moste s lávkou.
Netreba si brať vzor z KV radiály kde sa stojí pomaly pri každom paneláku. Snáď sa niekedy dočkáme kompletnej zmeny polôh električkových zastávok.V Karlovke a v centre to je strašné?
To je už zmenené. Konečná bude hneď za Bosákovou. Preto nechapem ako na novom useku maju byť 3 zastávky. Jedine ak Šafko, Viedenská a konečná - Bosákova. Alebo sa ráta už aj s tou "rezervnou -výhľadovou" kde má byť prestup na vlak niekde nad Einsteinovou? (nad žel. traťou) podľa požiadaviek M. Kuglu a spol?
Tak ono to nie je rychlodraha odkedy tam zrusili MUK... bude to obycajna radiala so semaformi a 50kou. Zial.
Ta Viedenska je pre mna trochu kontroverzna zastavka, na jednej strane sa obavam ze bude malo frekventovana, na druhej strane, to uzemie inak nema obsluhu takze zmysel ta zastavka ma. Kazdopadne, prave v pripade ak by L50 jazdila cez most (a ja stale dufam ze bude) by mala ta zastavka este vacsi zmysel ak by sa riesila ako zdruzena zastavka pre tramvaje aj L50 s moznostou prestupu na hrane.
Ono skoda ze sa nevrati 50 cez St.most a sad j krla. Vtedy by bola Videnska zbytocna a tiez by stacila Bosakova. Takto bde Petrzalska rychlodraha akasi pomala
v utorok alebo v stredu večer o 17:30 dokonca obe križovatky blikali na oranžovo, neviem či zámerne alebo kvôli poruche. Neprispelo to ale plynulosti premávky von z mesta, lebo autá museli v kuse spomaľovať a dávať prednosť autám z hlavného smeru...
Inak by sa v ľavom pruhu hodilo spraviť nejaký zaraďovací úsek pre MHD - autá zastaviť o pár metrov dozadu a nechať pred semafórom priestor pre dve vozidlá MHD. Zlepšila by sa premávka v tom zmysle, že tbusy by nemuseli čakať v pravom pruhu, kým ich niekto pustí a nebudú tak blokovať pravý pruh von z mesta.
Pokiaľ ja viem tak sú prepojené a dynamika je aj na Popradská - Svornosti. Akurát poobede je tam stále dopyt, takže je pravdepodobné že napr. v čase 14.00-19.00 stále naťahuje automaticky oba smery na maximum, čo môže vyzerať ako pevný cyklus. Iná vec je ak svieti dlho zelená povedzme na smer z mesta na Popradskú aj nedeľu ráno keď tam nič nejde... to by znamenalo že ide na pevno, resp. dynamika tam pre niečo nefunguje.
Na Svornosti x Popradská som žiadne prvky dynamiky nikdy nezaregistroval. Svornosti x Závodná je dynamicky, kedy vedľajšie smery dostanú voľno len na základy výzvy (slučky, chodecké tlačítko). Či sú nejak vzájomne prepojené netuším (zrejme áno), lebo zo Závodnej chodí tak málo áut, že som proste nemal šťastie.
Téma upchatá križovatka pri cintoríne Vrakuňa -poobede
Rád by som sa dopredu spýtal miestne dobre znalých (najmä obyvateľov Vrakune a P. Biskupíc), či sa nejak upravoval poobedný internal "zelenej" na križovatke Svornosti, odbočujúc na Popradskú, smerom na Vrakuňskú? Pýtam sa to preto, lebo sa chystám napísať na dopravný inšpektorát / odkazprestarostu.sk podnet na zmenu dĺžky zelenej vlny v smere Svornosti - Vrakuňská, v poobedných časoch (cca 16:00 - 19:00) formou predĺženia intervalu zelenej na DVOJNÁSOBOK (opačný smer je oveľa menej vyťažený). Ja viem, že je tam aj ďalšia križovatka pri OMV.
Teda podotázka znie, akým štýlom je riadená predmetná križovatka? Či pevne stanoveným intervalom alebo dynamicky podľa operatívneho sledovania (alebo ako sa to volá). Ak je aj riadená dynamicky, nie som si istý, či systém "dokáže" rozlíšiť, že v smere od Rovinky čaká len pár aut - ktorým následne systém "dá" zelenú zbytočne skoro a tým znemožní plynulosť poobedne nosného smeru z centra.
Vďaka za odpovede.
A to by bolo dobré načo?
CMO - AS máš linky 202, 205, 70. A prečo tú linku ťahať okľukou okolo Eurovei, keď v smere na stanicu by to boli 2 ľavé odbočenia, teda pekné zdržanie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.