autobusy vždy idú súbežne rýchlejšie ako električky. napríklad linka 31/39 na úsek Lafranconi-TrMy 13 minút a električkou nejako 17 či koľko to trvá, pričom v trase nie je veľký rozdiel
"...Podľa pôvodného plánu mala byť moderná električka do premávky zaradená vo februári 2015. Na novú trať do Petržalky. Tá zázračne ale do mesiaca nevyrastie, a tak by mala byť električka podľa generálneho riaditeľa DPB Ľubomíra Belfiho nasadená napríklad na linku č. 4..."
Neviem vo Februári 2015 linka do Engerau asi nikdy nemala byť.
A linka 4 pokiaľ si pamätám tak sa tu písalo že na Zlaté piesky nemôžu zatiaľ.
závisí od výrobcu, napr. čínska spoločnosť BYD (ktorej autobusy premávajú v Holandsku či Londýne) má dojazd s vozidlom 250km (prekonali aj 320km hranicu na jedno nabitie, 250km garantujú)... bežné elektrobusy (Škoda, SOR a pod.) mávajú priemerný dojazd cca. 160km
Uff, len to nie. Totiz, ruzinovska radiala zostala asi poslednou, kde elektricky hraju svoju rolu, t.j. funkciu plhohodnotne nosneho systemu. A napr. usek Sumracna - TrMy je urcite rychlejsie prejdeny autobusom, nez elektrickou.
Plnohodnotny klbovy elektrobus zatial tusim nikde nepremava v Europe / jedine hybridny. Na L83 ked tak len klbovy hybrid , koniec koncov jazdi to aj v Prahe a je to od renomovaneho ceskeho vyrobcu so slovenskym kapitalom.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.