nie. z obchodnej chce malokto ist do tunela. Prave naopak dopyt je odviest sa na Jesenskeho, L. Stura, pod most a nikto tam nechce ist vyhliadkovou jazdou.
Od 1.6. sa mení trasa L2. V centre pôjde po tejto trase
Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Most SNP - tunel - Kapucínska - Obchodná - Radlinského
Nebolo by lepšie keby išla opačne?
Tým myslím Obchodná-Kapucínska-tunel-Most SNP-Jesenského-Nám SNP- Obchodná
X13 nema absolutne, ale absolutne nic so studentami. Ako turisticka linka zaziva najvacsiu vytazenost prave v lete. Ak tam DPB nenasadi vacsie vozidla tak to bude absolutny pruser.
Cestujem X13-kou každý deň a nevšimol som si že by ňou cestovalo veľa študentov. A L210 veľmi nepomôže, síce od Eurovey ide X13-ka dosť plná ale hlavný problém s kapacitou nastáva až na námestí SNP. Vhodné by bolo keby X13-ku skrátili po Rajskú a zlepšili interval aspoň na tých 12 minút.
Vzhľadom na to, že VŠ študenti už nebudú v takých návaloch cestovať a následne začnú prázdniny... a ešte aj L210 bude až k Eurovei, tak teoreticky by stačiť mohla. I keď, niektoré spoje budú isto problematické.
Bude X13-ka kapacitne stačiť keď zrušia električky na HLST? Pretože predtým než električky jazdili na hlavnú stanicu tak mala X13-ka interval 12 minút a bola vždy preplnená. Teraz má interval 15 minút a je tiež preplnená. Ako to bude potom vyzerať keď zrušia linku 1? Veď teraz na námestí SNP sa X13 úplne naplní a veľa ľudí musí čakať na ďalšiu do ktorej sa možno tiež nedajú.
Neviete mi niekto povedat ako je mozne ze Škoda 30 Tr SOR s APU nemusi mat EVĆ. ked vie jazdit aj mimo trakcneho vedenia? V tom pripade to nie je cisto drahove vozidlo. opravte ma ak to tak nie je.
Už tretí týždeň si všímam ako Petržalka cez víkend nechce vypravovať nové Urbany, žeby zámer, či náhoda??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.