Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Na Farskeho uz demontuju nedavno polozenu dlazbu a prerabaju.
http://imgur.com/a/q1A6M
Ake prekvapenie pri tak precizne pripravenom projekte. ?
tento rok je asi po prvykrat, co nie je posilova doprava z Dni Petrzalky.
http://www.tvnoviny.sk/domace/1796187_chaos-na-pristavnom-moste-sposobil-ho-husty-dym

"...po koľajniciach pod mostom prechádzal starý parný rušeň, ktorý veľmi dymil. Vodiči ostali zmätení a nevedeli čo sa deje. „Autá sa začali sťahovať do jedného pruhu a brzdiť a niektorí do seba nabúrali,"...
Zdravim, s kamaratom piseme pracu na temu Kvalita zastavok v ramci MHD Bratislava. Hlavnym podkladom pre nu bude nami vytvoreny kratky dotaznik. Prosil by som vas o jeho vyplnenie, je to otazka 1-2 minut. Dakujem.
http://goo.gl/forms/bXV5cpWibf
Reakcia na: Jezo #207950:
Ofc, je to v technickom riešení, najmä keď sa jazdí v znečistenom prostredí, ale zároveň tá klíma má ten vzduch primárne chladiť a nie ho filtrovať.
Reakcia na: Michal111 #207952:
Na uvedomenie si toho čo dýchame imho stačí. Jemne OT, ale zrejme tomu budú napomáhať odstránené/nenahradené filtre pevných častíc - pravdepodobne veľmi rozšírená prax.
Reakcia na: m@rtin #207951:
No, ale čo som na FB stránkach Ropidu čítal (a mnohí sa nad tým tiež pozastavovali), tak DPP si účtuje za súpravu 2xT také isté náklady ako za dve sólo jazdiace T. Tým pádom je snaha Ropidu dosť pochopyteľná, lebo 7,5 min. interval je predsa len pre cestujúceho výhodnejší. A nákladovo to vyjde na rovnako.
Reakcia na: Michal111 #207948:
Som si to minule vsimol aj v trolosore, aj tam na tych bezovych paneloch boli take cierne cmuhy...
Reakcia na: Sommelier #207949:
Vyskytuje, ale nie v takom pomere, v Soroch je ten prach až do čierna, čo to potom nasáva vzduch z výfuku? ☺
Reakcia na: Ámos #207937:
Souhlasím s tebou. Já osobně bych z Prahy sólo tramvaje nejradšji vyhnal. V současné době se sóla používají především na nočních linkách a o víkendech, kdy jezdí tramvaje v polovičním intervalu 7-8 minut oproti standardním 15 minutám. Snahou Ropidu je co nejvíce zkracovat intervalu. Že jim pak rostou dvojnásob mzdové náklady, to je moc netrápí.
Reakcia na: Sommelier #207949:
Podobne je to napriklad aj v tureckych zazrakoch s hviezdou na cele. Len tam smeruju vyduchy na okna, tak to nieje az tak vidiet.
Reakcia na: Michal111 #207948:
Zaujímavé, už len preto, že v iných busoch a klímach sa nič také, čo si opísal nevyskytuje. Ono to nebude len filtrami, ale zrejme celkovo je špinavý vzduch len tam, kde sorka jazdí. Chcelo by to štúdiu ohľadom tohoto, možno sa preukáže, že to priamo spôsobuje.
To čo za kvalitné filtre na klímu majú nové NB18-tky?? Veď v interiéry je pri každom fukáry kvalitne začiernená ta bežová koženka. Všimol som si to už asi na 3 vozoch.
Reakcia na: mrkvakj #207942:
Ja kupujem v BP tento 24h lístok: http://www.bkk.hu/en/budapest-24-hour-group-travel-card/
Cena je ako za dva dospelácke, ale môže naň ísť až 5 ľudí. Teda pre rodinu najlepšie.
Reakcia na: Ámos #207937:
Sólo vozy majú v Prahe široké uplatnenie najmä z troch hlavných dôvodov:

1) Na niektorých špičkových linkách, ktoré napr. premávajú v súbehu s nejakou CD linkou, ale len v časti trasy, takže nepotrebujú takú kapacitu (niečo ako naša L7 v úseku Vinohrady - Blumentál), ale zároveň je kvôli jazdnej dobe atď. žiadúce, aby to odjazdila električka, a nie autobus, aj keby to bolo o niečo menej hospodárne
2) Cez víkend na niektorých linkách kapacitne postačujú, kým na iných linkách musia ostať pri jednotnom intervale súpravy, resp. T15. Taktiež na večerných poradiach niektorých liniek postačujú (sú to poradia, kt. potom tvoria prejazdy na nočné linky)
3) A hlavne, Praha má podstatnú časť (nielen)centra rozumne obslúžiteľnú (ak nerátam metro) len električkami, autobusy sa tam nehodia, príp. majú priamo zákaz, či nevhodnú miestnu infraštruktúru

Druhá vec je, že v mnohých prípadoch by skôr kapacitne vyhovovali stroje typu K2, ale tie na rozdiel od sól nemôžu byť v prípade potreby spojené do súpravy kapacitne konkurujúcej T15
Reakcia na: Valec #207944:
Asi to tak bude, jedine deti (pokiaľ nie sú školopovinné, cestujú v sprievode rodičov a s príslušným preukazom) môžu cestovať zadarmo.
Reakcia na: Dave177 #207943:
Pokiaľ som z materiálov BKK správne vyčítal, tak zľavnené lístky v MHD Bp ani sú len predplatné.

Komplet ceny a platnosti aj v angličtine si možno pozrieť na http://www.bkk.hu/en/prices/
Reakcia na: mrkvakj #207942:
Celodenný lístok stojí 1650 Ft a platí na linky 1-299 (abus, tbus, električky), 900-999 (nočné linky), M1-M4 (metro), H5-H9 (HÉV-prímestské železnice). Neplatí pre pozemnú lanovku čo chodí na hrad. O zľavnených lístkoch info nemám...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.