Prečo stale musia fajčit smradi pred odchodom .Vojdem do autobusu a je tam smrad ako v krčme,,Sofer dokonca nevie ani dobrzdovat ..90% maju dojem že vezú slamu .Ale nevadi .Kludne si podam osobne hocjakeho šofera a namlatim mu hlavu.
TOTO NIEJE STRANKA DPB. TATO STRANKA JE PRE FANUSIKOV MHD(hlavne).
Inak doporucujem navstivit ocneho,ked ste to pri registracii nevideli napisane
Stranka Dopravneho podniku Bratislava je dpb.sk
A ZTP ma az do novembra mhd zadarmo?
Nelly-uvazujete aj nad posielani SMS spravy aj pre ZTP. je to dobra vec a najma ked sa potrbujete rychlo dostat a aj na 1. hodinu a aj na cely den uz som tuto funkciu SMS sprav vyuzivala a mam dobre skusenosti? ?
stale plati vsak plati, ze plny vlak viac zisku neprinesie. skor donesie mensi zisk lebo preplneny vlak = odlev cestujucich. Ak su dnes vlaky plne a pribudne zastavka na sidlisku, tak ano cestujuci automaticky pribudnu.
Vážený Stív,
ak mi o tom, že to mám popletené hovorí osoba, ktorá nemá poňatia o ničom, čo vo svojom nekonečne dlhom príspevku píše (pre nechápavých = všetky "fakty" sú nezmysly a scifi).
Pred písaním ďalších príspevkov odporúčam najskôr:
- naštudovať si zmluvu o službách vo verejnom záujme pre trať 131,
- naštudovať si zmluvy o službách vo verejnom záujme aké majú iní dopravcovia (DPB, ZSSK, SL,...),
- naštudovať si podmienky prístupu na železničnú dopravnú cestu,
- naštudovať si podmienky uplatňovania sociálnych zliav.
Všetky dokumenty sú verejne prístupné na internete.
...ako tak čítam Váš príspevok ďalej, zákon o žsr, zákon o dráhach a zákon o doprave na dráhach by sa Vám tiež zišiel.
A ty si ďalší, čo to má popletené. Počet náprav do ceny dopravnej cesty vôbec nevstupuje. Kalkulačku ceny dopravnej cesty najdeš na webe ŽSR v sekcii Marketing.
rasto.f, :ty to máš s tou ekonomikou trochu popletené. Regiojet nefunguje na báze prímestkej dopravy, tak klasicky ako Sl, alebo DPB. On funguje na báze ŽSR. Regiojet podpísal zmluvu vo verejnom záujme s ministerstvom dopravy, kde sa dohodli, že odjazdia podľa grafikonu, ktorý máju na trati 131 určitý počet vlakokilometrov ( zmluva visí na stránke MD ). Cena sa počíta nasledovne, na počet plánovaných vlakokilometrov dostane dotáciu podľa presného prepočtu podľa zmluvy, následne dostane dotáciu na prepravu osôb ( študenti, dôchodcovia , invalidi a podobne ) štát im tak ako ŽSR doplatí za bežnú cenu lístka, to všetko im platí štát, to znamená čím viac cestujúcich tým väčší zisk. Pozor, ale sú tam aj položky, ktoré musí RJ platiť ŽSR, a to za dopravnú cestu a réžiu. Najväčšia položka je položka to koľko má vlak náprav,čím viac náprav a čím viac súprav spojených dokopy tým drahšia cesta pre regiojet, malý vlak nastriekaný tak že ľudia stoja, veľký zisk pre RJ.
Prímestká doprava je robená iným spôsobom, jednoducho povedané, podľa plánu obslužnosti tzv. ročný plán dopravy, dostanec vozo a miestokilometre na prevádzku. s prepočítavaním nákladom na jednu jednotku v € a tie máš na celú režiu. Dohoda uvádza, aký typ vozidla máš prevádzkovať, koľko krát za deň a v akých intervaloch máš premávať a za jaku cenu. V dotácií sú už zahrnuté zľavy, zlavy sa vykrývaju z uvedenej dotácií na kilometrre a nie z verejného záujmu, peniaze platia VUC,, alebo mestá.
A ináč pre ŽSR a RJ stanovuje grafikon, čiže odjazdenosť ,vyššia autorita na ministerstve dopravy, ktorá túto povinnosť presunula na ŽSR a MD to potom grafikón schváli.
Chlapče, vidno, že nemáš poňatia ako funguje ekonomika dotovanej (prímestskej) dopravy. V prípade trate 131 a vozidlového parku aký tam je, platí, že príliš veľa cestujúcich je viac na škodu ako na osoh. V špičke potrebuješ kapicitné posily, ale tie nemáš šancu zaplatiť z tržieb cestovného. Alebo si myslíš, že bezplatní študenti a penzisti ti tú súpravu zaplatia?? O tom, že je to problém vedia stovky cestujúcich na tejto trati, ktorí cestujú denne ako v dobytčáku...
Tá vrakunská zastávka má 1 kozmetický problém - do GVD bude neskutočný problém zapracovať, aby tu vôbec vlaky zastavovali, lebo kapacita trate a križovania.?
ak budu tie stroje vytazene, tak sa im to oplati. 25 tis € zarobit mesacne asi nebude problem pri tych mnozstvach cestujucich co maju.
niet zisku bez investicii.
V smere z/do Dubravky je prestup nadalej mozny na zast. Most SNP (okrem tohto vikendu), pre prestup na ostatne smery je vhodnejsoe vyuzit ine linky z Petrzalky.
Pre osobitných obyvateľov Petržalky tuším existujú osobitné linky...
Tí ostatní prestúpia aj na Zochovej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.