Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Technopol #217581:
Ja osobne povazujem za nestastnu neobmedzenu platnost VO. Osobne by som bol za povinne absolvovanie nejakeho zjednoduseneho kurzu + skusky raz za povedzme 5-10 rokov (so zameranim na predpisy a nudzove situacie, nie na samotne soferovanie). Jednak sa meni legislativa a jednak sa na zaklade novych poznatkov aktualizuju aj odporucane postupy v niektorych situaciach (pripadne aj riesenie infrastruktury).
Reakcia na: Ike #217580:
Dokonca je možné aj dvihnúť
Reakcia na: Ike #217573:
Nedávno som bol svedkom ako na priecestí smer Eisteinová jeden takýto vodič prechádzal hneď po zdvihnutí závor pri blik. červených svetlách, pričom ďalšie auto za ním bola polícia. Tá si ho hneď odchytila. Stáli za ním 1-2 minúty, takže predpokladám že o nich vedel a jediné prečo sa rozhodol prejsť, je že neovláda PCP.
Reakcia na: Joyki #217579:
Osobný automobil navyše dokáže závoru podliezť bez toho, aby čokoľvek poškodil (ok, možno anténu)
Reakcia na: 810zssk #217575:
No áno, v tomto regione presne preto sú závory drevené, aby v prípade potreby mohli preraziť, a nie tam trápne zastať a nechať vykoľajiť vlak...
Reakcia na: S499.1023 #217576:
Potom by sme mohli rovno predpredpribližovací a predpredpredbližovací nie??
Reakcia na: S499.1023 #217576:
"..ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy"
Toto mi pride ako najvhodnejsie riesenie. Pocas vystrahy tam beztak nema nikto vchadzat, takze tie zavory su hore uplne zbytocne (ak neratame casovu usporu asi tri sekundy oproti sucasnemu rezimu kedy sa vodic moze pohnut okamzite po skonceni vystrahy a nemusi cakat na zavory).
Reakcia na: ufo #217574:
Pretože v okamihu, keď idú závory hore, ten vlak ešte v približovacom úseku nie je, tan si šliapol v okamihu, keď závory zase spadli. Keby sme to chceli eliminovať, tak by sme museli zaviesť ešte predpribližovací úsek ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy.
Reakcia na: Ike #217573:
Druha vec je ze ked uz tam vosiel, tak mal prejst a nie pred tou rampou zastat. Na toto by konecne mohli uz aj u nas upozornovat nalepkami priamo na vnutornej strane rampy.

Zial ta technika jazdy niektorych vodicov cez priecestia je vskutku tragicka 😞
Reakcia na: Ike #217573:
Na to priecestie nemáš vstupovať hlavne preto, že svieti stále svetelná signalizácia.
Aj keď som nepochopil, prečo za tých niekoľko desiatok rokov železnice nezačali používať zopár relátok naviac, ktoré by podržali rampy dole, keď už je vlak v približovacom úseku a zopol svetelnú signalizáciu, asi sa to tak nikdy nerobilo...
Trochu OT, ale zase nie až tak veľmi.

Tu je krásne video (aj s dôsledkami), prečo dodržiavať predpisy a nevstupovať na železničné priecestie kým sa otvárajú závory:
https://youtu.be/xMkkaNNngYE?t=4m39s

Inak svedkom nedodržiavania tohto predpisu som takmer vždy. Dokonca občas za mnou aj nedočkavý vodič zatrúbi. Škoda, že sa to nepropaguje viac.
Reakcia na: zakaznik #217571:
Predsa to, čo je na zastávke ? :
Reakcia na: Mucho #217358:
Aké tlačidlo má človek stlačiť, ak stojí na zastávke?
Reakcia na: Joyki #217569:
CD prvu triedu samozrejme maju aj realne.
Reakcia na: Ike #217566:
A v Prahe v S-kovych vlakoch horné poschodie? V našich sa hore už aj stojí, mohli by rovno poslať 2 súpravy.
Reakcia na: Ike #217566:
Nie neberie...normalne si tam sadnes (ak vobec sadnes a nestojis aj tam na jednej nohe) a ides, nie je ani listok na 1.tr... ?
Reakcia na: Joyki #217380:
Stare, ale predsa:
Aj ja som minule videl, ako vodic presiel zastavkou (Špitálska) bez zastavenia. Bolo to za bieleho dna a bolo to pri vchode do socialnej poistovne, takze sa nemoze vyhovorit, ze zastavku nevidel. Na zastavke stalo 15-20 ludi...
Reakcia na: Dave177 #217563:
Takže brejlovec?

Inak tá 1. trieda sa vo vlakoch BA-DS-KN berie vážne? využíva sa to?
Reakcia na: 7ross7 #217561:
Tak pri príchode na zastávku môžeš mať istotu o takejto osobe len, ak sa jedná o osobu pod extrémnym vplyvom alkoholu. Je nereálne, aby sa vodič hotoval vyhodiť každého otrhaného, či igelitkami ovešaného človeka, to by preventívne kontroloval 10x na každom spoji. Zamedzovať prístup je naozaj zložité, druhá vec je už samozrejme potom tá reakcia, ak dojde o vykázanie obťažujúceho požiadať iný cestujúci
Reakcia na: Dave177 #217563:
K tomu ma napadá - akú dĺžku má najkratšie nástupište na tej trati, pojme tak dlhú súpravu? Alebo mám kapacitu CCA 500 vlkov chápať v kontexte, ako chápal kapacitu regiovlakov RegioJet doteraz, teda "koľko sa ich stojacich na jednej nohe do toho vagóna narve?"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.