Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #224393:
A koho je to primarne chyba, ze MHD nejazdi? Zeby spravcu ciest, ze si ich nevie odrhnut? 🙂

Samozrejme aj celorocne penumatiky DPB maju na tom podiel, ale keby cesty boli odhrnute a posypane, bolo by menej problemov 😉
Reakcia na: ufo #224393:
Stará známa pravda - najväčším nepriateľom, či už železnice alebo MHD, sú jej nekritickí priaznivci.
Reakcia na: fanatikmhd #224392:
No ty si taký istý magor ako chodec. Koľko si mal na uliciach 29.12. áut? Cesty boli prázdne, MHD na kopce nejazdila a NAD žiadna.
Keď má DPB a mesto takýto prístup k verejnej doprave, kto sa na ňu spoľahne?
Reakcia na: chodec #224391:
Nie je lacnejšie proste zamedziť autám jazdiť v CMO? Resp ich vytlačenie z ulíc mesta? prečo má obyvateľ akejkoľvek MČ jazdiť do centra mesta do práce autom? A jeho manželka tiež...daľším autom... prečo tranzit jazdí radšej cez mesto a nie po obchvate? toto vyriešiť bude lacnejšie než budovať utopické metro ktoré by sa malo šancu uživiť tak s dvojvozovými vlakmi každých 10 minút.....A prinesie len pár % nových cestujúcich. Počas opravy štúrovej jazdili autá len v minimálnom množstve cez kamenné námestie = električky plné, každú chvíľku nejaká, žiadne prekážky, žiadne problémy. Problémy nastanú v momente keď sa napojí IAD. Druhý problém čo je u nás, je že nie sú alternatívy k radiálam. Skrátka zo vzdialenejšej konečnej až po centrum nie je možnosť zmeny trasy - taký systém je veľmi náchylný na MU. Ak, tak zas nevrážať do metra ale priečnych radiál (doombrafka-pražská-SAV-hodžovo, alebo pionierska-polus-ZSTNM-pri jazere
Reakcia na: Ike #224322:
tak nám nosné linky zlyhali ako každý rok, napadlo trocha snehu a všetko čo je nesegregované t.j. jazdí po uliciach krachlo, alebo to nevytiahne do kopca, alebo sa "ťuknú" keď nedobrzdia, alebo auto skončí v koľajisku, konečne experti uznajte že "nosným systémom" bude taká "linka" čo bude jazdiť spoľahlivo, pravidelne za každého počasia a teda treba to segregovať pod úroveň terénu.
Jak Brňané v léta páně 1991 předpovídali vznik vozidla K3...
...aneb mají tam tolik typů tramvají, že se začínají ztrácet v jejich značení. ?

1991 TMB Brno, výjezd soupravy tramvaje K3 a VV K104

https://www.youtube.com/watch?v=89Vgkk_Pwvs
1992 TMB Poprad, Tatranská električka a nové nástupiště

https://www.youtube.com/watch?v=iIkFDSZJiSQ
1992 TMB Bratislava, historické tramvaje a provoz tramvají

https://www.youtube.com/watch?v=DPE3askUJZA
Reakcia na: chodec #224384:
Ty o čom rozprávaš, HLUPÁK?
Reakcia na: chodec #224384:
A čo je alternatíva? ? prímestské autobusy, ktoré v špičke zabijú hodinu v zápchach s gumokolmi a ďalšiu polhodinu pri nástupe cestujúcich? Ktorých najväčším údajným problémom, že musia čakať 5 minút na vlaky?
Reakcia na: 810zssk #224335:
Trochu offtopic... Ale prekvapuje ma, že kritizuješ uzavretosť tarifného systému a presadzuješ implementáciu platobného systému, v ktorom kartičky a poplatky za transakcie celosvetovo určujú AŽ dve firmy. ?
Reakcia na: S499.1023 #224375:
teraz si sa odkryl, typický eisenboňák, Kubáčkova predstava integrovaného dopravného systému - nestarajte sa do nás, dovezte nám ľudí na stanicu a my ich už povozíme
Reakcia na: Ričard #224382:
Väčšina má pridelený ale NIKDY sa neberie "najbližší k výjazdu" ale ten, čo je napísaný na tabuli/vlakopise.
Chcel by som sa len tak odveci opýtať: majú vodiči vozovní Trnávka a Hroboňova pridelený svoj trolejbus, alebo berú ten, ktorý je najbližšie k výjazdu?
Reakcia na: Mike #224379:
Absolútne pravidelne pýtam lístok "Ivanka, Záleská cesta" a polovica tých dutých kladív mi predá lístok do Zálesia...
Reakcia na: Mike #224379:
Môžem potvrdiť Ámosov poznatok. Nestáva sa často, ale občas áno, že vodič vydá lístok do vzdialenejšej zastávky v rámci "pásma/platnosti". Zámer v tom nevidím, podľa mna ide len o pohodlnosť, keďže vodič nemusí robiť "úkon naviac" a nechá vytlačiť lístok s hraničnou hodnotou. Môj názor...
Reakcia na: Ámos #224369:
Zaujimave, mne sa pri ceste SL este nikdy nestalo, ze by mi vodic vydal listok na inu zastavku, ako som mu nadiktoval. A to aj ked som isiel iba v ramci BA.
Reakcia na: Ámos #224359:
1. DPB má vlastnú online tabulu s príchodmi, či sa bavíme o tabuli na iMHD? Inak na mojbuse sa dá zobraziť aj tabula s odchodmi.
2. Písal si, že sa nič nezmenilo, tak som ti napísal čo sa zmenilo. Nikde som netvrdil, že je všetko ideálne.
3. Neznalosť obsluhy zariadení a prepravných podmienok je problém, ktorý sa vyskytuje u všetkých dopravcov (a rovnaké problémy majú napr. aj v českých IDSkách, ktoré fungujú roky).
Reakcia na: 810zssk #224356:
Napríklad teraz mobilnú aplikáciu. Pripravovaná stratégia rozvoja predajných kanálov je nachystaná tak, aby mohol byť dodávateľom HW a príslušného SW ktokoľvek, kto splní požiadavky.

"BIDka vybrala cestou zachovavania uplne uzavreteho emtrestackeho kartoveho systemu"
Nie, BIDka integrovala to, čo dopravcovia používali, však kartový systém od EMTestu mali ako DPB, tak aj SL už od 90-tych rokov. Ak sa na SK v 90 % používa jeden uzavretý kartový systém, tak si veľmi nenavyberáš. Ak teda nejdeš do riešenia, že všetci všetko vyhoďte, ideme integrovať.
Reakcia na: baran #224374:
Počká si na prepnutie Slovenska na 25 kV, však to už nepotrvá viac ako 30 - 40 rokov ? .

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.