Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
COLOR> Vybrane Ik280 jazdia hore Prazskou aj okolo 50km/h. Ide o to, ako s tym vie dotycny jazdit a ako je priskrtene cerpadlo.
Jaaaj, to mam tak, ked to citam v lynxe... najprv nieco, potom nieco... 🙂
280> podla mna su fakt najlepsim riesenim pre linky ktore chodia cez Prazsku, bo 741 tam raz uplne zdochla. viezol som sa v nej (na 83 alebo tak dajako) a ten sofer to nevedel roztlacit. blokovali sme cely stredny pruh. potom sme si vyslapali hore a na zatavke tam ako je ten nadchod sme nastupili (ti co sa zmestili) na dalsiu. asi tak. ikarus 280 tam bezne jazdi 30kmh, 741 medzi 15(extrem) - 0(extrem). standard tak 10kmh.
B-C> co je SGS?
ufo> ty si taky nakratko ostrihany chalan s ciernymi vlasmi? som si myslel ze ty, ale som si nebol isty. ja teraz chodim do kvarty.
tbc> co si myslel tou otazkou o nateroch 435?
to Doktor: no neviem, ale ikarusy stare 2xx neznasam - z hladiska cestujucich su na nic - pomale, hlucne, neutulne, v zime zima v teple peklo, v zadu to hazde ako na kolotoci...


Ozaj chcem sa spytat - viem, ze volakedy bolo na I280 bezne, ze sa nieco pokazilo v klbe a zadna cast bola nakrivo natocena vacsinou na stanu dveri.

Chcem sa spytat, ci to uz nejakou konstrukcnou zmenou zpevnili, alebo uz nemame take prepchate autobusy? 🙂 🙂 🙂

Inak som bol asi cca v 87 v poslku - v pomerne velkom meste (s BA urcite porovnatelne) - v Lubline. A si pamatam, ze tam tiez jazdili tieto I280 a asi kazda druha mala tu vyssie popisanu poruchu a jazdili ako keby sa nechumelilo 🙂. Ale vacsinu casu som jazdil taxikmi - bolo to vtedy lacne a pohodlne - lebo ich mhd bola vyzdy napraskana.
West: U nas v PO sa niekedy na prelome 80. a 90. rokov testoval nejaky typ Ikarusu, najskor nejaka obmena Ik 280. Mal zlto-cierny nater, zlta jednoznacne prevladala.
Kockac: Si zosalel ? 🙂 2xT3+vlecniak ? Ved uz pri klasickej suprave 2xT6(T3) mam problem rozoznat, ci ludia nastupuju do poslednych dveri mojho zadneho vozna, alebo su to uz prve dvere za mnou stojaceho dalsieho voza !!! 🙂 Ale fakt.
Ozaj, nezabudnite prist vsetci na koncert kapelyDoNoWa konajuci sa tento stvrtok (14.2.) o 20:00 v Aligator Pube na Laurinskej ulici. Aby ste mi teraz nevynadali, ze nepisem o MHD a robim tu iba reklamu kapele, tak vas mozem uistit, z som si na moje bicie namontoval nieco, co vym urcite pripomenie MHDcku. Pridte a nechajte sa pekvapit.

Turbo 😛
Boli to klbaky a aj harmoniku mali žltu.Škodu-Sanos S200 sme volali mexicky trolejbus, proste v nas evokoval mexikooo, mexikooo : )))
WEST:
v pohode, ved na to sme tu - aby sme odpovedali pokial vieme. Ale ak sa ti mam priznat, tak o tom tvojom opisanom autobuse ma nic nanapada, mozno to budu vediet ostatny (ja si toho tiez z detstva moc nepamatam, iba T2-ojky, ktore som prezyval Motoracky.. hehe)
Niektori ludia tvrdia, ze videli zlte busy - vraj to boli Ikarusy 260 s platnovymi dverami. Neviem, ci je to tak, jedine, co je iste, ze v roku 1988 sa tu testoval prototyp Ik435 striebornej farby s este velkymi zadnymi dverami.

BTW: Testoval sa u nas aj Neoplan N4014, Karosa B931 a aj prototyp Karosy Citybusu. (okolo r. 1995)
Tak ja o tom moc neviem preto su moje otazky s vaseho pohladu asi stupidne.A este nieco ked som bol mali jazdili iste busi ktore niesu v galerii.Bolo to okolo 90 rokov.Moc si toho nepamatam bol som mali(6 rokov) ale viem ze boli zlte a mali stanovyste pre sprievodcu. Len to si pamatam. Zo sestrou sme ich nazvali juhoslovanske ale ci naozaj boli s JZR to asi nie. Vy onich neviete nič?
WEST:
prosim, ta, ved CKD mali ukrutne problemy vyrobit vobec T6A5 na metrovy rozchod! (prototypy dosli oneskorene, lebo "nedala sa umiestnit celustova brzda medzi trakcak a prevodovku").

KT8D5 ma dva odlisne podvozky: Vonkajsie a vnutorne. Tie vonkajsie by sa vymenit aj dali (za tie, co su teraz na T6A5), ale vnutorne maju inu konstrukciu a CKD to vyriesili tak, ze sa na to proste vybodli....
West: CKD tvrdilo, ze urobit KT8 na metrovy rozchod proste nejde...
len aby sme s tou nasou zvedavostou nazasli prilis daleko....
Mam dalšiu otazku. Preco sa nekupili KT8D5 aj do BA.Nedali sa upravit na 1000mm rozchod? A co sa tyka idi.... ktory su zakomplexovany a nevedia sa prejavit inak ako svojim podpisom, ktory sa v vačšinov nedá ani prečitat mozno by sa naši poslanci mali inšpirovať moslimskym pravom- bez ruk by sa uz nikde nepodpísali 🙂
heh, jaki sme zvedavy setci 🙂
ufo: Juro robi v ZSR, odtial to ma 🙂 Aka je ta 435????
Kockac: Myslim, ze writeri mali dost casu na to, aby urobili nejaky piece-whole-car (t.j. kvalitne posprejovany vozen aj s nejakym motivom). To, ze sa zamerali na bombz (narychlo nastriekany napis - pokial mozno co najvacsi za co najmensi cas), tak je to ich problem. Na elinach som videl "az" jeden prekny wrajt... Keby to spravili tak, ako som to spravil v tej fotomontazi na sci-fi, bol by som len rad. 🙂

Kocki, Andy: OK, tagy vyriesim...

Si: Tak davaj za smile medzeru a az potom ukonci zatvorku...

Doktor: Mal som moznost sa viezt Ikarusom 405 a nemal som z neho najlepsi dojem. Bol tam vacsi hluk ako v Tam-Buse. SOR C7.5 by bol lepsi. A k vyprave SORov si myslim to, ze na linky 51 a 58 by bohate stacil kratsi SOR.

Spectre: Mozno si to tu niekto cital a chce dokazat, ze aj v Ik280 c. 1923 sa daju porezat sedadla 🙂
v akom natere tam jazdia 435ky?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.