d3k0> heh, ma to zrovna dnes poobede napadlo, ze ked teraz musia s rozsvietenymi svetlami jazdit, tak v t3 vzadu budu aj ziarivky svietit ale dnes nejazdili este setky eliny s rozsvietenymi svetlami....
Este som si spomenul na daco - od vcera 15.00 jazdia vozidla so zasvietenymi svetlami. Na tom by nebolo nic zle, keby sa takto po cely den nesvietilo v zadnych voznoch T3-dvojiciek. Tomu sa hovori "setrenie"... (Aj ked za to DPB ani velmi nemoze, aj ked vodici si mozu povypinat vzadu svetla, len to by museli ist do kabiny zadneho voza...)
ivo: nebudem ti urcite tvrdit, ze ovsiste ma uplne idealne spojenie linkami MHD, ale linky 88 a 83 vykryvaju 2 z 3 hlavnych smerovych cielov liniek z petrzalky. Zeleznicna stanica petrzalka je kapitola sama o sebe, ale zasadna jej chyba je v tom, ze postavili stanicnu budovu na blbej strane kolajiska... btw, myslis ze je taky dopyt po doprave z petrzalskej zel. stanice zeby sa tam "uzivila" linka ? (moj osobny dojem je ze nie je)
Ludkovia jednu vec asi v zivote nepochopim.Kotry blbec vymyslal spojenie Ovsista so zbytkom Blavy?Slak ma ide trafit (hlavne v cez weekend) ked musim cakat 20 minut na 83 alebo 88.A nedajboze ze nejaky spoj vynecha.Potom je vsetko v ... .A dalsia vec co ma stve.Vystupim z vlaku na Petrzalskej stanici a ako sa dostanem domov?len tak ze pesi musim prejst cez most na Halovu pretoze od stanice mi nic nejde.A prestup je takisto nemozny.Teda jedine ze by som siel 180 na Zochovu a potom prestupil na 83 co je trocha chore.A navyse po 19:00 mozem na tuto alternativu zabudnut.Alebo ma niekto nejaky napad ako sa dostat zo stanice Petrzalka na Ovsistske namestie?
Anndy008: re. na:#5718 Spravne si cital SME, len si si mozno mozno nevsimol, ze to nie je clanok pisany SME ale platena inzercia.Robi to vela firiem, hlavne ked ide o privatizaciu niecoho. Je to take nenapadne presviedcanie ludi, ze prave tato firma je ta najlepsia (co nevylucujem)a vela ludi si nevsimne prave to ze je to platena reklama a myslia si ze je to oficialny clanok.
no lenze ja som hovoril o BA MHD (sucasny stav) a nie o N.Y. tak naozaj neviem, co si tym chcel povedat - mozno, ze v buducnosti, ak bude aj u nas, to bude tak .
201, 209.. je to mozne - ale to je prave jedna z velkych nevyhod MHD
Este sa k tomu vratim - mne osobne trva cesta do prace, ci z prace (je to jedno :D) od 30 do 50 min. pomocou MHD. 30 ked mam stastie a cakam tak cca 5min. na prestup 50 ked stastie nemam.
Autom mi to trva 15-20 - takze nie je co riesit - u mna - akurat, ze vlastne nema he - tak mi zatial ostava MHD .
Turbo: Aj fotky z digitálneho foťáku sú podstatne lacnejšie... A ako vieš, hlasovanie blbne, takže tie výsledky netreba brať vážne. Keď som si tie fotky pozeral, bol tam priemer od 3.33 do 4.5
Annndy008: Vďaka, že si nás nazval chudobnými a spodinou. Choď sa pozrieť do New Yorku, kto tam jazdí MHD. Taká spodina, ako niektorí makléri na Wall Street... Ale máš pravdu v tom, že tvrdiť 0% autá, 100% MHD je asi naozaj pritiahnuté za vlasy. Akurát by to chcelo rozumnejšiu kombináciu v prospech MHD ako je to dnes.
Ešte k 201, 209 a 82 na Trnku - každá z nich má rozdielne intervaly, čiže raz idú všetky naraz, inokedy nie. Je to vec náhody.
tulenique: Jazda po vnútornej koľaji na Vinohradoch bola zakázaná iba cez kalamitu - trať nebola odhrnutá...
TBC: Ja to mám na konci filmu, ale pekne si počkám na nejakú príležitosť dobre vyfotiť aj zvyšok
jo este sa vratim- hnit cestou do prace v aute, alebo bude - to je podla mna jedno
to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.
Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.
vykolaj> na tej 7814 (linka 4/3) sa vykolajil predny podvozok za cestnym prejazdom do devina, vodic si to vsimol dost neskoro, az ked voz uz zisiel z tej zadlazdenej casti...este ten voz tahal aj po tych kamenoch v otvorenom zvrsku, vela nechybalo (keby nestal betonovy poklop kanala v ceste tomu vozu) a vrazil by ten druhy voz celne do trolejoveho stlpa co je uprostred medzi kolajami....lenze nastastie sa zaryl do tych kamenov a pritom odvalil aj ten betonovy kruhovy poklop kanala....
na vyslobodenie vozu a jeho nakolajenie musel prist zeriav, ktory ten voz nadvihol a polozil naspat na kolaje...medzitym uz obrusovali tratovaci kolaje kde sa to vykolajilo...vozy 7813 a 7814 odisli rozpojene "po svojich" do vozovne...
mozno budu aj nejake fotky...ale bola dost tma a lampy svietili nevhodne a boli to prve fotky z 36 obr.filmu, tak neviem kedy budu...ale aj d3k0 bude mat nejake asi...
kua taky som nasraty!! jak teraz stali elektricky od riviery po zastavku nad luckami koli tej vykolaji, tak nejaki *****I posprejovali na 7909+10 vodicovi (aspon myslim ze tuto, mala reklamu Kartagotours) CELNE SKLO !!! a na 7925+26 niekto posprejoval zboku predny voz...zabit ich!!
Gogi: a co ma bratislavske okna (ako 2803)? Ale mal by to byt ten prototyp. Ktovie, mozno
ich vyrobili viac. Mal si zdoraznit, ze to vsetko jazdi v KARLOVYCH VAROCH - to jak keby
u nas jazdilo v Trencianskych Tepliciach. Darmo, MHD v CR je vseobecne na uplne inej
urovni ako v SR Uz sa tesim na fotky. Pokial budu aspon tak dobre ako z "Marianok", tak
parada.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.