na predstanicnom namesti sa riadne pracuje, 4 vozy s plosinou Na hlavnej stanici tiez vymenili trolejovu vyhybku . Autobusy rano na hl.stanici chodili k vystupistam cez chodnik/ostrovcek (skoro ma sepalil jeden bus, nevedel som ze chce ist po chodniku ). Keby robia takymto tempom cely rok , mesacne urcite stihnu vymenit 1 km vedeni
J: To je v pohode, ale keby Turbo nahodou nezavital na www.durkovsky.sk, tak nie je aky projekt prezentovat, pretoze aktualizovanu verziu som mal len ja doma... Aj tak nemozem v pondelok nikam ist, ale ide o princip. Proste viem, kolko sa Turbo a Si namakali na tom projekte a teraz sa to ide prezentovat bez nich, aj ked - a to verim - s dobrymi umyslami. Ale najlepsie to predsa len vedia obhajit autori.
Frenky: Ja na rozhovory hovorim jasne ano, ale musi sa najst nejaka dobra dusa, ktora nejaky duchaplny rozhovor urobi
Hroch: No pokial to bude v mojich silach, tak helfnem Na akej si to univerzite?
Si: Doplnim ta, jednym z hlavnych sponzorov si aj ty, lebo nam poskytujes server, bez ktoreho by sme bud trcali na Hoste, alebo nikde
frenky: tato stranka ma vela sponzorov, pocnuc d3k0m, ktory ju sponzoruje kvantom svojho casu a urcite aj nie malom penazi ci uz za stavu do PC, fotky alebo net a konciac velkym mnozstvom ludi ktori sem prispievaju...
Vladimir> Firma ELZA (Elektromontazny zavod) pozostava zo zopar ludi, ktori sa kedysi separovali od DPB. Co sa tyka kvality prace je urcite na lepsej urovni ako od nasich DPB-Vrbustov.
buaaaa, ja som bol dnes vo viedni a jazdil som tam skoro vsetkym, co sa tam vola mhd. spolu s kamosom z kosic sme sa totalne vyzili a celu nasu sestclennu skupinu sme zo schonbrunnu miesto priamo metrom povlacili U4, U6 a potom elektrickou linky J, na ktorej chodia tie perfektne elektricky s ultranizkou podlahou, ktore su take tiche ako maglevy... to vam bolo skoro ako orgazmus
aj sme diskurovali a plakali nad urovnou mhd u nas a tesili sa z kampani wiener linien a pozerali, ako vlastne funguje ta tretia kolajnica a zistili, ze U6 je vlastne elektricka a ze vo viedni jazdia vsetky mozne typy metra, cize podzemne, nadzemne aj s otvorenym tunelom... *nadych* ...a bolo to uplne kuuul. ja chem ist naspaaaaaaaat!
mimochodom, d3k0, pamatas si, ako som kedysi blabolil o tej rocnikovej praci na temu "komunikacia DPB"? prislo k najhorsiemu, vyzera to tak, ze z toho bude nielen rocnikova praca, ale dokonca diplomovka myslis, ze by si mi s tym (v dlhodobom horizonte) mohol helfnut? literatura, kontakty a tak... slubujem, ze ak to napisem, zverejnim to aj tu...
frenky: hehe, dnes som bol uplne mimo dosahu medii... keby mi pred chvilou kamos nepovedal, ze sa dnes posuva cas, snad zajtra stanem o osmej... xixi
som rad ze si spokojny!
A co sa tyka tych rozhovorov to neni zly napad.Len treba pockat co na to povie webmaster.
A pokial viem tato stranka nema sponzorov.
Je tak d3kO ?
Rád si pravidelne prezerám tieto stránky, veľmi sa mi páčia. Zaujímalo by ma, že keď poznáte niektorých vodičov, či by ste nemohli občas uverejniť s nimi rozhovory, v ktorých by ste sa ich mohli pýtať na ich smutné, nebezpečné zážitky (napr. z vandalmi v nočákoch apod.) a vesele zazitky zo sluzieb (ak nejake su). Dakujem za odpoved. PS: Ako stíhate tak často updatovať stránky (aj CP s odchodmi zo zastávok)? Financujete si ich svojpomocne? Paci sa mi aj, ze uverejnujete archivne zmeny v MHD. Len tak ďalej!
Spectre: Logo Škodovky tam není proto, protože fotografie pocházejí ze zkušební trati Ostrov-Jáchymov. Když si všimneš pozorně, 22Tr nemají ani stěrače. Jelikož se při převozu vlakem dávají na vozy dřevěné desky. Po dodání do Ústí logo Škody mít budou.
Andrej> Este nieco. VRBUST je VRBUST, ale HROBUST je HOBUST a takisto PABUZT (Pavucinarsky buzerant z Trnavky) je PABUZT. O drbnutosti vodicov.... to je dalsia kapitola. Poviem ti vsak jedno: Pozicaj si napr. v tech. kniznici nieco o MHD, kde sa spomina cosi o spravnej technike jazdy. A teraz sa s tou knizkou chod povozit trolejbusom a porovnavaj. Zistenie bude velmi smutne ..........
Vladimir> Ano, montujeme si trolejove vyhybky sami. Konkretne nasi vrbusti. A to je prave ten kamen urazu! Co sa tyka znacky vyhybky, myslim, ze su od nejakeho nemeckeho vyrobcu, teraz som zabudol ten nazov, kua. No ale aj keby boli pozlatene, ajtak by to vrbusti pokaslali.
Martin> Tie 22Tr vyzeraju dobre, akurat mi tam chybaju loga skodovky a v sedej casti nateru taky svetly pasik, ako maju napr. v Brne. Vtedy by to bola uplna parada.
(Inac, pekne digitalne fotky. Trochu vyblite farby, ale fotky velmi pekne....)
První sériové kloubové Škody 22Tr se začínají objevovat v ulicích. Ústí nad Labem vlastní jeden prototyp a dva nakoupilo letost.
Brno předpokládá nákup jednoho letos a čtyř příští rok.
Nově dodané 22Tr pro Ústí nad Labem v barvách DP, keré se podobají Bratislavským.
www.sweb.cz/xav.er/602_1.jpg
www.sweb.cz/xav.er/602_2.jpg
www.sweb.cz/xav.er/602_3.jpg
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.