Reakcia na: ceco #14277:
Trejsinou som po prvý raz v živote šiel v auguste 2002 v Hradci Králové na legendárnej trolejbusovej linke č. 1, ktorá nemá na posledných dvoch zastávkach vedenie.O tom, že zberače sa spúšťajú dolu, ale aj nasadzujú späť na trolej samé som vedel. Ale predstavoval som si to vždy tak, že trolejbus zastaví na zastávke a kým ľudia budú vystupovať a nastaupovať, tak stiahne dolu palice a nahodí diesel. Aké však bolo moje prekvapenie, keď vodič ten stroj v jazde do kopca rozpeckoval a uprostred tej rýchlojazdy zrazu naskočil diesel-motor. Bez akéhokoľvek spomalenia sa začali palice spúšťať a na ďalšiu zastávku sme dorazili ako autobus. Keď som čítal o rýchlostných možnostiach diesel-agregátu, tiež som bol sklamaný, že je to málo. No v praxi som pri pohybe mimo trolejové vedenie žiaden výrazný nedostatok nezaregistroval. Šlo to celkom pekne.
Samozrejme, zlatý klinec bolo nasadzovanie palíc späť na trolej. Akokoľvek sa však vodič snažil čo najlepšie našteľovať pod "navádzacie striešky", jedna palica sa na vedenie netrafila, tak jej musel ísť pomôcť manuálne. Ale vravel, že v budúcnosti "striešky" zväčšia a tým bude navádzanie dokonalejšie.
K Tvojmu bodu 2.: Prečo zbohom DD? Veď na trase Molecova - Kuklovská má byť riadne vedenie, tam sa nebude jazdiť na naftu! Prednosti ACI-čiek majú byť využité len na presuny modzi Hroboňovou a Molecovou ráno a večer pri výjazde a dojazde do vozovne.