Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: qwix #23554:

Mozem povedat nasledovne: Do Bratislavy nic neprislo, nic nepride, nic nebude, nikdy sa to totiz tak nerobilo, ani sa nic neobjedna, to by sa nedalo, nie su peniaze...
Reakcia na: Sarko #23551:

Majstri z DPB by urcite v ramci rovnomerneho opotrebovanie okolko otocili podvozky o 180° (co aj ma byt). A keby otocili iba na jednej lanovke, tak potom... No, to by sme mali srandu, este vacsiu ako teraz na Mostovej....
do plzne prisiel prvy prototyp vektry (dlhej astry), neoficialny clanok najdete tu: http://tramvaje.plzenskamhd.net/vektra.htm
Reakcia na: Verejná súťaž #23552:
a existuju k tomu aj otazky? 🙂 napr. k comu patri to "nie"? (II.1.4)
I.1) Dopravný podnik Bratislava, a. s.
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 27, - 14 28, - 11 72, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
I.2) Ako v bode I.1).
I.3) Ako v bode I.1).
I.4) Ako v bode I.1).
II.1.3) Zmluva na poskytnutie služby.
II.1.4) Nie.
II.1.5) Čistenie vozidiel DPB, a. s.
II.1.6) Čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel MHD DPB, a. s. Štruktúra a rozsah čistenia tvoria súčasť súťažných podkladov.
II.1.7) Objekty DPB, a. s. v Bratislave (vozovňa Trnávka, Petržalka, Krasňany a Hroboňova).
II.1.8.2) KP.
Hlavný predmet obstarávania: 29.24.24.
II.1.9) Nie.
II.1.10) Nie.
II.2.1) Predpokladaná cena predmetu obstarávania je 65 mil. Sk bez DPH.
II.2.2) Odstraňovanie grafitov a umývanie exteriérov dopravných prostriedkov v roku 2006.
II.3) Začatie: 09/2004, skončenie: 08/2009.
Reakcia na: Papyr #23550:

Dotatok - takže nie a nie sa zraziť navzájom, potvory jedne... :o)
Reakcia na: si #23537:
Ved rovnako je riesena lanovka na Petrin 🙂

A Abbtova vyhybna pre lanovky je velmi jednoduche zariadenie, vyzera to sice zlozito, ale staci si uvedomit, ze vagonik c.1 lezie furt po jednej kolaji a vagonik c.2 furt po druhej. Na vonkajsom kolese su dva okolesniky a vnutorne koleso je hladky valec 🙂
Reakcia na: fobust #23548:

Ts ts ts ts, okolesník môže byť, ale dvojkolie? (z čes. dvoukolí) Tu je rýdzoslovensky správne dvojkolesie, keď už. '-)
Reakcia na: S499.1023 #23546:

Tusim ze rydzoslovensky to ma byt "okolesník". Ts ts ts... To ako keby som povedal "dvojkolesie" miesto dvojkolie... 🙂
Reakcia na: Vladimír #23545:
Mne tiež:-). Ale atraktivite trombelusov nepridá, že máte dva Slintyhnusy, jeden Soplaris a žiadne nové NP trombelusy...
I.
Reakcia na: Esicko #23543:
No to bude možno práve tým, že sa jedná o Abtovu výhybku:-). Jedno koleso má totiž nákolesník (či ako sa kxxxa povie správne slovensky okolok:-)) obojstranný, druhé žiadny. Prakticky každá dvojvozová pozemná lanovka má takúto výhybňu - aj pražská Újezd - Petřín:-).
I.
Reakcia na: S499.1023 #23541:
Mne sa v ukrajinských 15 Tr-kách cestuje dobre 🙂
Reakcia na: S499.1023 #23542:

A chce sa mi s nimi natahovat kvoli takejto prkotine? Nie. Ale, aj tak by kaslali na to. Ak by mali zaujem nieco riesit, tak si precitaju co sa pise a tu a je to... Ked bude naozaj nieco skutocne, co dokazu aj ostatny aspon vzdialene pochopit, tak necakam...
Reakcia na: Sarko #23540:
Uz samotny fakt, ze tu vyhybnu tvoria 2 vyhybky bez pohyblivych casti... Vyhybka a nema pohyblive jazyky - zaujimave.
Reakcia na: fobust #23528:
Sťažnosť si mal napísať hneď na toto.
I.
Reakcia na: Vladimír #23466:
A z tohto dôvodu nebudete mať ani žiadne NP T-busy, pretože vaše potreby T-busov sú bohato pokryté množstvom 15Tr vzor ex-ZSSR:-). Riešenie existuje - urýchlená výstavba takého množstva T-busových tratí, aby vznikol opäť nedostatok vozidiel:-).
I.
Reakcia na: Esicko #23539:

Už len Abtova výhybňa je sama o sebe veľmi zaujímavá. Inak tie vozidlá pozemnej lanovky (majú aj #1 a 2) majú na streche na odber prúdu také "hračkárske zberačiky", ktoré normálne ani nie je vidieť. 🙂
Reakcia na: si #23537:
V pociatocnych rokoch prevadzky, mala pozemna lanovka napajacie vedenie v celom useku. Boli tam myslim az 3 alebo 4 vodice. V tomto kontexte to mohlo byt zaujimave v tej vyhybni v strede trate.
Reakcia na: J #23524:
Revízorovi PCL vybrať z peňaženky musíš. Čítačka nie je taká dokonalá, aby mu zobrazila foto držiteľa 😉

Re #23525 Miki: Nebesia, o čom to hovoríš. Spolu s týmto oznamom boli rozmiestnené oznamy o zavedení dvoch tarifných pásiem od 1.1.2000. Akých 6 pásiem teda?
ked uz pozeram tie fotky z tatier, vedeli ste ze aj pozemna lanovka zo stareho smokovca na hrebienok ma v svojich koncovych staniciach trolej, v ktorom je (teraz si dobre nepamatam) bud 700 alebo 1500V; z tohto troleja je dodavane napatie do vozidiel pocas ich pritomnosti v koncovych staniciach, dobijaju sa z neho baterie a bezi nan kompresor (tlakuju sa vzduchove nadrze; dvere su tam pneumaticky otvarane)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.