Mozem povedat nasledovne: Do Bratislavy nic neprislo, nic nepride, nic nebude, nikdy sa to totiz tak nerobilo, ani sa nic neobjedna, to by sa nedalo, nie su peniaze...
Majstri z DPB by urcite v ramci rovnomerneho opotrebovanie okolko otocili podvozky o 180° (co aj ma byt). A keby otocili iba na jednej lanovke, tak potom... No, to by sme mali srandu, este vacsiu ako teraz na Mostovej....
I.1) Dopravný podnik Bratislava, a. s.
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 27, - 14 28, - 11 72, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
I.2) Ako v bode I.1).
I.3) Ako v bode I.1).
I.4) Ako v bode I.1).
II.1.3) Zmluva na poskytnutie služby.
II.1.4) Nie.
II.1.5) Čistenie vozidiel DPB, a. s.
II.1.6) Čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel MHD DPB, a. s. Štruktúra a rozsah čistenia tvoria súčasť súťažných podkladov.
II.1.7) Objekty DPB, a. s. v Bratislave (vozovňa Trnávka, Petržalka, Krasňany a Hroboňova).
II.1.8.2) KP.
Hlavný predmet obstarávania: 29.24.24.
II.1.9) Nie.
II.1.10) Nie.
II.2.1) Predpokladaná cena predmetu obstarávania je 65 mil. Sk bez DPH.
II.2.2) Odstraňovanie grafitov a umývanie exteriérov dopravných prostriedkov v roku 2006.
II.3) Začatie: 09/2004, skončenie: 08/2009.
A Abbtova vyhybna pre lanovky je velmi jednoduche zariadenie, vyzera to sice zlozito, ale staci si uvedomit, ze vagonik c.1 lezie furt po jednej kolaji a vagonik c.2 furt po druhej. Na vonkajsom kolese su dva okolesniky a vnutorne koleso je hladky valec
No to bude možno práve tým, že sa jedná o Abtovu výhybku:-). Jedno koleso má totiž nákolesník (či ako sa kxxxa povie správne slovensky okolok:-)) obojstranný, druhé žiadny. Prakticky každá dvojvozová pozemná lanovka má takúto výhybňu - aj pražská Újezd - Petřín:-).
I.
A chce sa mi s nimi natahovat kvoli takejto prkotine? Nie. Ale, aj tak by kaslali na to. Ak by mali zaujem nieco riesit, tak si precitaju co sa pise a tu a je to... Ked bude naozaj nieco skutocne, co dokazu aj ostatny aspon vzdialene pochopit, tak necakam...
A z tohto dôvodu nebudete mať ani žiadne NP T-busy, pretože vaše potreby T-busov sú bohato pokryté množstvom 15Tr vzor ex-ZSSR:-). Riešenie existuje - urýchlená výstavba takého množstva T-busových tratí, aby vznikol opäť nedostatok vozidiel:-).
I.
Už len Abtova výhybňa je sama o sebe veľmi zaujímavá. Inak tie vozidlá pozemnej lanovky (majú aj #1 a 2) majú na streche na odber prúdu také "hračkárske zberačiky", ktoré normálne ani nie je vidieť.
V pociatocnych rokoch prevadzky, mala pozemna lanovka napajacie vedenie v celom useku. Boli tam myslim az 3 alebo 4 vodice. V tomto kontexte to mohlo byt zaujimave v tej vyhybni v strede trate.
Revízorovi PCL vybrať z peňaženky musíš. Čítačka nie je taká dokonalá, aby mu zobrazila foto držiteľa
Re #23525 Miki: Nebesia, o čom to hovoríš. Spolu s týmto oznamom boli rozmiestnené oznamy o zavedení dvoch tarifných pásiem od 1.1.2000. Akých 6 pásiem teda?
ked uz pozeram tie fotky z tatier, vedeli ste ze aj pozemna lanovka zo stareho smokovca na hrebienok ma v svojich koncovych staniciach trolej, v ktorom je (teraz si dobre nepamatam) bud 700 alebo 1500V; z tohto troleja je dodavane napatie do vozidiel pocas ich pritomnosti v koncovych staniciach, dobijaju sa z neho baterie a bezi nan kompresor (tlakuju sa vzduchove nadrze; dvere su tam pneumaticky otvarane)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.