Spectre: No dobre, ale tak to sa tu môže sťažovať každý deň 1000000 nespokojných ľudí, že vodič... A chcel som hlavne povedať to, že keď všetci začnú dodržiavať predpisy tak ako majú, tak to bude kvalitatívne úplne iný BEUS, niečo v zmysle premakanej západnej firmy
A o com sa tu teda mame bavit, ked nie o predpisoch. Nebudeme do prehliadat, ako zaslepeni inzinieri z DPB, ktori sa trasu o stolicku. Myslim si, ze ked niekomu vadi nedodrziavanie istych predpisov je tu na to dobry priestor
O podvozku, ako ho ty myslis, sa da uvazovat napriklad pri T3. ULF je koncepcne v podstate jednoose vozidlo. Vertikalne su tam umiestnene motory + dajake to nevyhnutne haraburdie .
Hm. Podvozky nie su nahodou tie zvisle srandy, ktore to maximalne zuzuju? Pokial ja viem (ale nevyznam sa), ULFy maju vertikalne umiestnenie podvozkov (no neviem ci to nie je blbost). Dik za objasnenie rakuskych noriem
Martin Fundárek: Ja som myslel, že vyžadovanie všetkých predpisov, ktoré majú vodiči dodržiavať ( PTP, D1/1, 2, 3...) nie je vhodná téma na rozoberanie tu. ( Z môjho pohľadu)Ja som tým príspevkom myslel, že keď začneme žiadať dodržiavanie jedného predpisu, potom by mali vodiči dodržiavať všetky predpisy, lebo v tých ich dopravných a návestných predpisoch majú všetky rovnakú váhu bez ohľadu na to, či sa priamo týkajú cestujúcich, alebo nie. No a hlavne, že ak by teda vodiči mali chodiť úplne predpisovo, tak to by bol kvalitatívne úplne iný Dopravný podnik. Ďalšie názory v tomto zmysle sa sem verejne neodvážim písať.
No to si na pomerne zásdadnom omyle, Videdeň má trochu zdravého rozumu, tak neprexxbe dotácie na tom, že nechá vozový prak zhniť bez údržby a nebude sa ukájať nádejami, že však keď sa to rozpadne, tak nejaké dotácie na nové vyškriabeme. Inak ULF podovozky nemá, kolesá sú samostatné a to v tých spojovacích častiach. Viedenské vozidlá sú úzke vo všeobecnosti, pretože tam je štandardná šírka voz. skrine tuším 2,20 či 2,30.
I.
499: Na viedenske dotacie mhd su to sroty. Keby tam mali penazi ako my v ba tak som ticho. Zachranuju im to ulfy ale tie su extremne uzke kvoli podvozkom.
Dik -- no cele sa mi to citat nechce, aj ked by to mohlo byt zaujimave citanie, no skoda, ze som tam nenasiel vizualizacie vitaznych projektov... Tento clanok mi tiez unikol: http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1222441 Takze sutaz bude nakoniec este jedna... :-|
netvrdim to na 100%, ale pokial viem, Dedeckov navrh bol, ze to premostenie vpredu, ktore vyzera tak otrasne malo byt priehladne, cize pri pohlade z nabrezia by si videl ludi, ako sa tam prechadzaju, no a kedze by to bolo cele priehladne, pekne by bolo vidiet aj stare vodne kasarne.
nedavno bola aj vypisana sutaz na architektonicky navrh rekonstrukcie... zase to vyhral ten najblbsi navrh, ktory ani nedodrzoval sutazne podmienky (opravte ma, ak sa mylim)
Nemyslim si ze budova trpi iba nekvalitnym spracovanim, ale aj vyberom povrchu, architektonicky narusa nabrezie, vyzera otrasne. Je to hmus. Ked som bol maly tak som si myslel ze je tam väzenie, vsak ta budova vyzera neludsky - mozno je to moj subjektivny nazor, ale vela bratislavcanov ma presne taky isty a vravime jedno: zburat!
To s tym SNG je subjektivna otazka -- ta stavba velmi utrpela sfusovanim pri samotnom stavebnom procese, inak by dnes nebola v takom zalostnom stave, v akom je...
Stare Düwagy su sraoty? Vsak to je to iste ako Kachna od CKD. Iba to nema zrychlovack, ale stakace, ktore cvakaju pod zadkom v tych bednach v interieri. Co sa jazdnych vlastnosti tyka, tak zrychlovac je podla mna lepsi, lebo je to plynula regulacia, neseka to (aspon by nemalo) a zaroven ta nuti casom vyradit vsetky odporove stupne, takze je to aj setrnejsie. Zasa Düwag dokaze ist trvalo na odporoch aj dlhsi cas, cize udrzi aj konstatnu rychlost... Ale kachny mam radsej, neviem preco, lebo konstrukcne su zost zvratene, zrychlovacova T3 je na tom lepsie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.