Tak ono ta zlta ciara bola natiahnuta len tak v tej mojej mape (aby som predviedol, co som myslel) - ale predsa tam musi byt miesto aj na elektricku aj po dobudovani R7 - nebude tam snad betonovy mur branit comukolvek, ci?
Ako si môžeš prečítať na daňovom doklade, zľavu ti poskytuje spoločnosť MasterCard, ktorá ju prefinancuje, takže do tržieb ide celá hodnota lístka (niečo ako BMK). MasterCard zároveň zafinancovala aj zapracovanie tohto spôsobu platby.
Google nič nebráni prísť s podobnou ponukou, i keď čo som počul (ale neoveroval), pri platbe cez GooglePay je provízia výrazne vyššia ako pri platbe cez platobnú bránu alebo MasterPass. A keďže v konečnom dôsledku platíš rovnakou platobnou kartou, je efektivita takéhoto predaja otázna (ale hodnotiť to možno až na základe konkrétnej ponuky).
V aplikacii IDS BK pribudla ako platobna metoda MasterPass, pricom pri pouziti tejto platobnej metody sa poskytuje zlava 20 centov z kazdeho listka (to uz DPB nevadi?). Skoda ze sa radsej neimplementovala platba cez Google Pay, ale takato minimalne pouzivana metoda.
Potesi ale hlavne ze pribudla moznost zapamatat si kartu, takze uz nie je potrebne pouzivat penazenku, da sa platit rovno z uctu bez zadavania udajov karty pri kazdej jednej platbe.
vhodnejsi je ten do ktoreho sa zmestim a kde nesedia lenivci na mieste pre kociky/vozickarov .a tu taki lenivi ze tam sedia este aj vtedy ked vidia ze mamicka sa tam tlaci s kocikom. tymto spomaluju nastup a este aj sposobuju meskanie spoja.ja by som tie sklapatelne sedacky vyrval odtial. a z NB18 by som vyrval aj niekolko normalnych sedaciek. ved je divne ze ide L61 z letiska a turisti si nemaju kam dat batozinu a kvoli tomu sa neda pohybovat po vozidle.
Nemusis sa bat Ike, ako som vravel, pre mna to uz je uzavreta tema Snazil som sa, ale zbytocne - a presne ako pises, uz som si pripadal ako Dunco resp. ako ked Duncovi nieco vysvetlujeme.
Ja som len porovnával ktorý autobus je vhodnejší z pohľadu cestujúceho. Vy to beriete z pohľadu prepravcu,koľko tonokilometrov urobíte za deň. Preto je pre vás výhodnejšie aby sa tam natlačilo na jednu jazdu čo najviac vriec zemiakov,rozumiem vám.
Chalani, tento Váš týždeň trvajúci multilóg v zmysle Shakespearovského byť či nebyť je tak zlý, že horšie by snaď bolo, keby sa sem vrátil Dunčo (inak už sa zase blíži polrok, takže očakávam jeho advent) a ozrejmil nám informácie o skutočných vlastníkoch DPB. A aj to trocha preháňam, lebo mám pocit, že trocha dospieva a je menej radikálnejší a viac vecnejší. Aj keď som možno pozitívne naladený zo sviatkov a žiadne improvement v skutku nenastal.
Ak by sa DPB riadil tvojim "super kultivovanym napadom", tak potrebujeme viac autobusov pre prepravenie rovnakeho poctu ludi. Ale vodicov nemame, autobusy nemame ani peniaze na to nemame. Preto prestan otravovat s tymto psycho napadom, ked chces primestsku/dialkovu verziu interieru pre mestsku dopravu, ktora nie je vhodna pre nas v Bratislave. A ja si nemienim platit 2,5 eura za listok, aby DPB mal na to vsetko financie.
A minuska ti davame (vratane mna) preto, ze napriek argumentacii stale melies svoje kraviny. Tak si nebudem drat zbytocne klavesnicu na niekoho, kto si to prosto NEDA vysvetlit nech argumentujeme akokolvek. Keby tam bol HOCIAKY posun, tak mozno, ale tam nie je ziadny. Takze je jednoduchsie jedno kliknutie mysou.
A ked chces vidiet rozdiel poctu ludi vdaka sedackam chod sa rano medzi 7:30 a 8:30 odviezt elektrickou L4 v useku Molecova - Most SNP - v 29T aj 30T - v prednom clanku. A uvidis ten rozdiel, o kolko ludi naviac sa tam vopcha vdaka tomu, ze tam je o 4 sedacky vpredu menej.
A mozem ti slubit, ze uz na teba reagovat nebudem, pretoze si iba zbytocne zvysujem tlak. Pretoze je vacsia sanca, ze sa nejaky moj pripeceny soto/dopravny navrh bude pacit S499 a bude s nim suhlasit, ako to, ze vobec zapojis hlavu a porozmyslas nad nasimi argumentami namiesto verklikovania "kulturne cestovanie" "a ja mam tady pravo sedet!". Pre mna je kulturnejsie to, ze sa dostanem do vozidla ktorym chcem ist a docestujem do prace nacas, ako to ci si sadne o 1-2 osoby viac.
Rad NS od SORu sa vyraba aj ako diesel predsa, po Cechach uz jazdia nejake + uz je aj klbovy NS18 diesel prototyp avsak to je rovnaky nepodarok ako NB18 , vlecka je 1:1 s NB18 interierovo , rozdiel je v prednej casti vozidla.
MBCC je iny level, na to sa v BA nechyta nic. som zvedavy kolko rokov tie mercedesy vydrzia, mozno to bude aj dvojnasobok toho co tie NB18.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.