Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #31749:
Vstupenku na nástupište už nepotrebuješ, možeš tvrdiť, že ideš na vlak BRKS ? .
Ale zas na druhú stranu, keď som občas v Rakúsku, je tam kopa možností niečo nezaplatiť, napríklad "sáčkové" noviny, ale nikdy by mi nenapadlo to nezaplatiť. Čo som sa minule pýtal aká je pokuta na čiernu jazdu viedenskou električkou, to bolo preto, že či sa mi oplatí ísť na čierno, keby mi náhodou nezostali peniaze ani na ten lístok. No doteraz som nikdy vo Viedni na čierno nešiel. Síce ta električka je pre mňa drahá, ale aspoň chodí čistá, chodí každých pár minút, rýchlo a bezpečne. A pre toho, kto zarába na rakúske pomery, to už ani nehovorím.
Reakcia na: S499.1023 #31746:
Máš úplnú pravdu, ja DPB platím len preto, že nechcem mať starosti s tým, aby som pozeral, či nejde revízor, pričom by som na čierno cestovať mohol a to aj veľmi úspešne. Čo sa ZSSK týka, je to podobné. Keby to nekontrolovali, tiež by som si lístok nekúpil. Napríklad zo ŽST Petržalka po štátnu hranicu si lístok k JFN karte nekupujem, pretože to je zbytočné zdržanie pri pokladni (navyše keď musím predkladať pri okienku dobre že nie ranný moč) a tie ceny, že IC 34,- Sk jednosmerne, tak to im odmietam platiť. Absolútne nikto to tam nekontroluje, keďže je tam už rakúska osádka. Na stanici je upozornenie, že ak ten lístok nemám, zaplatím 800 Sk. To beriem, keď ma tam niekto skontroluje a dá pokutu, tak ju asi bez problémov zaplatím. A napríklad keď chodím na hlavnú stanicu čakať na nástupište starú mamu, tak tiež nekupujem vstupenku na nástupište (dnes som si ju zo srandy kúpil), pretože je to riadna volovina. Mimochodom, aká je za to pokuta? Pred pár rokmi bola vraj 4,- Sk.
Reakcia na: S499.1023 #31745:

Ono to bolo podla mna aj o tom planovanom hospodarstve, socializme a tak. Vsak aj skodovka vyrobli dost vela prototypov normalnych aut, napr. Skoda 720. Ale furt sa vyrabali donekonecna sunky 100, 105, 110, etc... Proste nikoho nezaujimala kvalita, ale iba kvantita. Ze tento system nemohol fungovat je jasne. A to iste bolo aj u autobusov. Proste iba vyrabat a vyrabat na sklad. Aj T3 sa vyrabali na sklad, akekolvek upravy prevadzkovatela nemozne, bud vezmes alebo nebudes mat nic...
Reakcia na: S499.1023 #31746:

Revizor... Na toto tema ani nebudem reagovat. Zatial vobec na cierno necestujem, aby sme sa rozumeli. Ale nemam vobec chut v decembri vyvalit 7200 Sk. A ako si to popisal so ZSSK, tak to aj tak je. Mas uplne recht. A neobavam sa ze by sa v BA zaviedol nastup prednymi dverami, lebo "nikdy sa to tak nerobilo", "cestujuci by to nechapali" a podobne. Navyse neviem ako by to fungovalo pri supravach elektriciek a uz vobe nie v rannej spicke, kde pravidelne stojim na schodikoch, je to este horsie ako cez skolsky rok, kedy vyuzivam linku 7 a aj ked nesedim, aspon mam kde stat. A na toto mi nemozes nic napisat, lebo je to o kulture cestovania a ked mi ju niekto neponukne, tak nemoze cakat, ze mu za nu zaplatim. Cesujem najcastejsie do prace a spat. Do DNV je to mozno 1/4 vsetkych mojich ciest MHD.
Reakcia na: fobust #31744:
No tak odmietaj. Neplať, nejazdi, sťažuj sa na magistráte, kúp si auto, to sú legálne formy protestu.
To jazdenie načierno nie je vobec o proteste, to je proste o tom, že vám to pri bordeli v DPB prejde, pretože revízor je vzácnejší než dúha v snehovej víchrici.
Mne sa nepáčia ceny Zločineckej Spoločnosti. A kto z vás chodí načierno vlakom? Nikto, pretože by ho konduktor do troch zastávok zdrapil, vyhodil a ešte by platil aj tučnú pokutu.
A mohli by ste si láskavo uvedomiť, že pri takejto forme "protestu" sebe nepomožete a iným uškodíte. DPB zavedie nástup prvými dverami a ako to dopadne, si choďte láskoavo prezrieť do BB alebo MT. Ja to v BA nechcem.
Reakcia na: fobust #31741:
Neviem o tom, že by v unifikácii ŠM11/T11 bol nejaký problém. Proste výroba nepokračovala, pretože bolo rozhodnuté o útlme trolejbusov. Takisto neviem o žiaqdnom probléme, ktorý by mala 831Tr. Z nich odvodené ostravské 17Tr fungujú. V celej západnej Európe jazdia trolejbusy odvodené z autobusov. A jazdia. A dobre.
Celý problém s kooperáciou Škoda-Sanos vznikol z toho, že vývoj 15Tr bol ešte v plienkach a bolo treba kĺbové vozidlo. Bolo vybraté to, čobolo dostupné. Keďže Ikarus za Ik280 bez motora požadoval toľko peňazí, koľko mala byť cena celého trolejbusu, bol zvolený licenčný, už v dobe nákupu licencie beznádejne zastaralý FAP 200 z Juhoslávie. Vozidlá boli dodané prakticky bez akejkoľvek protikoróznej ochrany, farba sa lúpala priamo na holý plech, nápravy neboli upravené na prenos neporovnateľne vačších krútiacich momentov elektromotorov, vlečná zadná náprava bola nahradená hnanou atď.
A na záver ako obvykle - ráčili ste zaregistrovať, že v Zlíne tie isté trolejbusy slúžili omnoho dlhšie, doslúžili v podstatne lepšom stave a niektoré z nich po generálke v DSZO dodnes slúžia v Sarajeve? To opať, ako už toľkokrát, nie je o zlom vozidle. To je o tom, že DPB by sxxxvil, aj keby to bolo celé zlaté.
Reakcia na: S499.1023 #31728:

Vies, mna najviac nahneval ten genialny letny prazdninovy grafikon, vdaka ktoremu sa rano cestou do prace tlacim ako sardinka a to prosim pekne mozem ist oboma linkami, 5 aj 11, vdaka vyluke na obchodnej. A cestujem linkou 5, lebo ta ide skor po jedenstke ako naopak. A ked aj niekedy vidim tu jedenastku, tak meska 5 minut, lebo v kazdej zastavke musi dve hodiny stat kym sa substart premiestni z vozidla von a potom naspat dnu. Nevem KTO ratal kolko substratu cestuje, ale rozhodne to NESTACI! Uplne stacilo na leto zrusit linku 7, ale natahovat ten interval na 15 minut v rannej spicke je HOVADINA!!!! A je to jeden z dovodov, preco za toto ODMIETAM platit 7200 Sk!!!! ?
Reakcia na: Andy #31720:

Alebo ked sa za to kupia polpantografy Secheron povodne urcene na vozy TV8, nenamontuju sa tam lebo sa to niekomu nepaci a dodnes hrdzaveju za halami vozovne Krasnany. Fajn.
Reakcia na: Spectre #31718:

Ja nebudem oplakavat ani 280 ani B732. Tie vozy su moralne zastarale, tak ako boli aj 9Tr. Substrat nepozostava z blaznivych fandov MHD, on chce nove a moderne vozidla. A za moderne povazuje aj Shithnis.
Reakcia na: si #31715:

Tu ide aj o prakticke skusenosti. Vid SM11/T11 alebo Karosa rada 800. Unifikovanie autobusu a trolejbusu sa zatial u nas uspesne nepodarilo. Netvrdim ze je to nemozne, ale nemylsim si ze by to bolo nutne. To mas to iste ako Citiybus a 24Tr. Uvidime. Ak do Bratislavy prijde 24Tr, tak mozeme rovno kupovat aj Citybusy. Aspon to tu bude jednotne vyzerat. Avsak pri nasej ne"udrzbe" nedavam veliku nadej ze stav vozidiel bude po par rokoch dobry.
Reakcia na: pista #31712:

To iste co vravis ty som aj ja hovoril. Ale uz ma to preslo. Sam som nadaval ked mi niekto povedal ze uz nebude platit a zacal cestovat na cierno. Poznam viacej pripadov, mozes mi verit. A vies co? Teraz si uz iba vravim ze mali pravdu. Lebo uroven je stale miziva, ale ceny neustale stupaju. Tak sa im na to vy*****. Nech si to platia sami, ked si stanovili take ceny. A ked ma prichytia tak prosim, zaplatim pokutu. Mozu mi vies co. Uz 6000 za rocnu elektricenku bolo vela, ale este som to zaplatit. 7200 im nedam v ziadnom pripade. Mna nezaujimaju ceny nafty, elektriny, etc. Mna zaujima stav vozidiel, interval, cistota a pod. Dnes som zasa 18 minut cakal na pripoj, to mi stacilo.
Reakcia na: J #31708:

Suma 7200 nezodpoveda sluzbam ktore mi DPB ponuka. A do DNV chodim pravidelne. A v noci tiez, nase nocniky me lezu na nervy. Som ochotny zaplatit 5000 za rocnu celosietovu, ani o halier viac!
Reakcia na: m@rtin #31698:

Pri sucasnych sluzbach som ochotny zaplatit maximalne 5000 Sk za celosietovu elektricenku aj s BID. A to som fanda verejnej dopravy, bohuzial nie tej bratislavskej. Ak by rocna stala 5000, tak zaplatim. Ale toto nie!!!
Reakcia na: pista #31695:

Takemu obchodu sa vyhybam a ani nejdem dnu. Ale v oblasti sluzieb - poskytovania verejnej dopravy akosi niet konkurencie. Mam si hadam z coho vybrat? Nie.
Reakcia na: J #31734:
Respektíve ešte by mohlo byť, že v Dúbravke, Rači a na ZP by električky boli vyňaté z 2. pásma a boli v pásme prvom.
Reakcia na: si #31715:
Napríklad 24Tr? Je pravdepodobnosť, že tiež bude mať rovnaké problémy?

Re #31727 Andy: Jo jo. Jedna predajna, dve ženské. Podľa zákoníka práce pol hodina na obed. Ale tam rozvrh práce funguje tak, že obedňajšia prestávka zásadne na raz a nie polhodinu ale hodinu. Asi najprv kŕmi jedna druhú a potom druhá prvú. ?
Keby sa najprv najedla jedna a potom o pol hodinu druhá, tak žiadna prestávka na obed nemusí byť.

Re #31729 #31728 S499.1023: Presne tak. Plný súhlas.

Re #31733 pista: Ale keď to modré nesvieti, nebliká, tak musíš pozrieť či nejaký vlak nejde. Ak bilká modré, tak nemusíš, ale ja aj tak vždy pozriem. Preistotu, ŽSR nejako neverím.
Reakcia na: si #31710:
No veď ja si zároveň myslím, že Dúbravka, Rača, Dolné hony,... proste všetko čo je "v meste" by malo byť v 1. pásme.
Reakcia na: S499.1023 #31732:
Na Slovensku: pokial blika modre svetlo, 50m pred a cez priecestie 50km/h, pokial tam modre svetlo nie je, 30m a cez priecestie 30km/h. Je to spravne? ? Len neviem, co stym, ked v Rakusku modre svetlo nemaju, akurat tak na policajnom aute, ktore mam moze zacat nahanat ...
pišta:Len tak orientačne,vieš koľko je povolená rýchlosť cez železničné priecestie??A vieš čo znamená stav,keď na železničnom priecestí nebliká ani červená ani biela?Ja len že aby Ťa tam nesepálil vlak...Račko aj Trnavské mali byť už dávno na VÚIS paneloch alebo na monolitnej betónovej doske a nie takto ich ohavne plátať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.