Mal som tu cest jednou z nich sa viezt a byt pri jej odkupeni z nejakeho JRD, fakt je to ine kafe, pocut klasicke krasne pradenie ML630-tky (alebo uz 634-ky?), a pritom bez hucania Raby Ale pohladom pod dekle som zistil, ze na tej 6-stupnovej prevodovke sa skvelo logo ZF, nie Leyland, tak teraz neviem ci tomu vozu uz stihli prevodovku vymenit, alebo ako to s nou bolo.
Ta, co mal ten voz, bola sprevodovana rovnako ako klasicke SL-acke 5-stupnovky, len 1-tka bola navyse (cize ostatne stupne poposuvane vyssie), a myslimze mala aj rovnaky zvuk.
Ako to teda bolo - Leyland vs ZF ?
zdá sa mi, že v poslednom čase sa nejako množia zosmiešňujúce či agresívne odpovede na príspevky, ktoré by mali byť smerované na DPB, či ktoré kritizujú neaktuálnosť cestovných poriadkov. Viem, že x-krát opakovať "toto nie sú stránky DPB, preto s Vašou sťažnosťou nemôžeme nič robiť" časom omrzí - v takom prípade by som však odporúčal radšej nereagovať. Skúste sa nad tým zamyslieť: niekto, koho MHD vytočila, sem napíše. Neúctivá odpoveď ho vytočí ešte do vyšších obrátok. Zopár takýchto skúseností a z náhodne nahvevaného človeka je ďalší zarytý nepriateľ MHD.
Často oprávnene kritizujeme aroganciu niektorých pracovníkov DPB v styku s verejnosťou. Nemali by sme sa preto dopúšťať rovnakých skutkov - tým skôr, že naša debata sa odohráva off-line, čo poskytuje dostatok času na schladenie vášní.
První série ŠD 11 (malé zadní okno) byla v vyrobena v počtu rovných 100ks v letech 1968 - 1969. Z toho 7ks mělo místo zadní 5sedačky kuchyňku a byly určeny pro tahání spacího přívěsu "Rotel".
Pár kousků přežilo dodnes a jsou to děla - zadní náprava & převodovka Leyland dělají své... je to ofšem nezvyk neslyšet obvyklé rábácké hučení
Krutiaci moment zavisi defacto od vykonu pri urcitych otackach s tym, ze vezmes do uvahy konstrukciu motora a jednotlive prevody a preratas to na taznu silu na obvode kolies.
Zdeněk Fr. : nie je celkom pravda. Autobusy SL11 mali dvojo dveri, vpredu a v strede, pricom tie boli bud trojdielne skladacie, alebo buchacie (napr. Praha). Autobusy SD11 sa zacali vyrabat prvou cca 100 kusovou seriou (myslim ze ich bolo 96) ktora mala vyvysene zadne okno a len jedny buchacie dvere vpredu. Potom sa vyrabali autobusy SL11 Tourist (SL11T), ktore mali dvojo buchacich dveri, vpredu a vzadu a SD11 v rovnakom usporiadani. Rozdiel medzi nimi bol v interieri (sedadla) a v tom, ze SD11 mala na streche "klimatizaciu". Cize v prirovnani s radou Karosa 7xx by to bolo tak, ze SL11 by bola C734, SL11-T by bola LC735 a SD by bola LC736.
Fobustovi a Spectrovi dakujem!
S takymto vysvetlenim mi je hned lepsie.
Ja som si to doteraz len myslel, lebo podla
kolies. Ale vdaka Vam to mam teraz overene.
Take male vysvetlenie pre mozno malej veci,
ale aku radost ste mi urobili...
Diki este raz
Svoje komplexy si liec ty osobne! Palo tu nadaval na MHD a v podstate ma pravdu. Nikoho z diskusie neosocoval, takze nevidim dovod, preco by si mal osocovat ty jeho!
K ankete:
Ja by som najprv pockal ci vobec nejaka elektrickova rychlodraha v Petrzalke bude a ci to vobec bude rychlodraha a nie pomalodraha, aka jazdi po zvysku Bratislavay. Vlastne to nie je ani pomalodraha, ale akysi vysmech elektricky. ?
pirate# To s kým sa vyprávaš?Ty buzerant vy***aný koktot!!!!!!!!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.