nechapem na co sa vobec na CP uvadzaju casy pre prazdniny...ved zakazdym ked nastanu prazdniny je vylepeny novy CP a ked sa skoncia, je zas vylepeny novy CP...teda pre 61 je to aspon tak... ?
Jasné -
Električky: trate do Ružinova, Karolovej Dediny, priečna os, tunel, predĺženie na Zlaté Piesky, do Dúbravky, na Komisárky.
Trolejbusy: Dolné Hony, SÚSCH, OÚ, obnovenie Kramárov, Hlavnej stanice, Prievozu...
By ma zaujímalo, prečo dokola omieľaš ULF, Siemens... ako keby ULF nebol Siemens. Firma SGP (Simmering-Graz-Pauker) je už hodnú chvíľu majetkom Siemensu.
A samozrejme žiadne ULFy nebudú, to je totiž jednak najdrahšia električka na svete, jednak by si po BA moc nezajazdil, jednak sa nesmie ponúkať mimo Viedeň, jednak by na metrovom rozchode bola prakticky nepriechodná.
no, ale ked napr. v prahe niekto skoci pod metro, alebo sa nejaka suprava pokazi, tiez to stoji za to. niektorym veciam sa nevyhne ani metro. btw, ja osobne som viac za metro, resp. nieco tomu viac podobne. pravidelne sa kazilo metro v budapesti na zltej tusim. teda aspon ten cas, co som tam bol (cca 2 mesiace). ale ja to vidim len z lajckeho pohladu.
Vzhľadom na to, že, ako som dnes už asi dvakrát napísal, Fainsa Arianne je to najhoršie, na čom sa dnes dá v prostriedku VHD sedieť, je mi jasné, že Ti ide o ošumelý vzhľad a laminátové sedačky si použil ako zástupný argument.
Pražské bohužiaľ nie, majú odporné Fainsa Arianne, čím je mi Papyrov odpor voči T3 ešte menej jasný, pretože niečo tak otrasného ako Fainsa Arianne (znáte z TV reklamy a vozů Btx ex Bifx) som hádam ešte nevidel.
A sochu Tisa na námestí SNP, námestie SNP premenované, pretože SNP bolo zločinom proti vlastnému štátu, však? A toleranciu mafiánov ešte väčšiu ako je teraz.
Ďakujem, ze to mi nestojí ani tá električka v Petržlenke ani trombelus na Lange Teile.
Odpovedám na TENTO tvoj príspevok, v ktorom nejakou nehodou v Dúbrvke obhajuješ potrebu metra do Petržalky:
Autor: Jonny 16.2.2005 20.38 #41206 Re:
Re #41205 NICK: no, to by si mohli prečítat fanatici do električiek, toto je tiež jeden z miliona dovodou prečo by malo byt metro...
Poznám aj ľudí s menším zadkom, ktorí nemajú s laminátovými sedačkami v T3 problém. Nehovoriac o tom, že laminátová sedačka NIE JE fyzikálna vlastnosť T3. V akždom prípade sa teš v Porschtre na sedačky Fainsa Arianne, čo je bez diskusie horšia možnosťako laminát.
T3 laminát má na rozdiel od sedačiek v TAMe aj v 9Tr aj nejaké to bočné vedenie.
Chápem, že Tvoje schopnosti argumentácie sú veľmi dobré ale na mňa si s tým neprídeš.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.