V Trende z 3. februára je článok o projekte Twin City Bratislava - Viedeň. A je tám aj takáto veta: "Rokujeme aj o napojení integrovaného dopravného systému oboch miest," konkretizuje Ďurkovský. Podľa neho to nie je hudba vzdialenej budúcnosti. "S posunutím Schengenu je to čoraz reálnejšie." Ďurkovský dokonca hovorí o odvážnom projekte súmestia Bratislava - Viedeň. ... "Sú to dve najbližšie hlavné mestá v Európe. Tá spolupráca je jednoducho nutná," hovorí. Bratislavčania sa možno dočkajú aj jednotných cestovných lístkov v oboch mestách.
A tu su ake cestovne poriadky? Ine ako na zastavkach? Ak ti vadi, ze cislo linky nie je vpravo, ale vlavo, tak to uz je naozaj hruza. (Ale skor je mozne, ze na rozdiel od 99.999% uzivatelov si nevedel trafit k zastavkovym cestovnym poriadkom.) A co sa tyka mapy - kludne kup mapu od niekoho za vlastne peniaze a urcite ti tam niekto z autorov webu s radostou naklika zastavky. Oni to totiz robia zadarmo a nemaju z tohto tu prijmy. Ked si taky mudrlant, mozes aj ty pridat ruku k dielu. Napadov moze byt aj milion, len vsetko nieco stoji ?
to > Andy and xxx
podla mna by bolo najidealnejsie spravit mapu bratislavy a na nej by boli vyznacene zastavky .t.j.aby nedochadzalo k neziaducim klikom kde nestoji bus, klikol by si s mysou od kial a kam chces ist a v novom okne by sa ti zobrazili vsetky spojenia +/- 30 min a pokial by si potreboval iny cas tak by si si ho zadal a cele by to malo byt rychle, nie ako mapa o ktorej hovori inteligent xxx bo ked sa niekto ponahla nema cas cakat kym sa cela mapa otvori a vykresli.
Mozno by mi celkom postacilo keby ste tu mali cestovne poriadky take ako su na zastavkach ludia su na ne zvyknuty a vedia sa v nich orientovat s pozdavom :o) ?
Do elektricky nastupi mladik s nezapalenou cigaretou v ustach. Prisediaca militantna dochodkyna nanho okamzite vystekne: -Mladiku, tu sa nefajci! On jej odpoveda: -Pani, to mate takto; ja mam cigaretu v ustach a nefajcim, vy sedite aj ja sa tiez nikomu nechvalim, ze tisko dufam aby ste nesrala.
K mazaniu okolesnikov. Na nemenovanom vozidle s kolesami bohumile ***** ticho bud sa mazanie okolesnikov stratilo na trati, cize ak najdete v kolajovom zvrsku neake trisky tak to je zbytok mazania okolesnikov z nemenovanej saliny.
Mne ten navrh riesenia dopravy v Petrzalke pripada ako dobre sci-fi a nie navrh magistratu.Ved sa "vyhrazaju" nakupenim nizkopodlaznych elektriciek s rychlostou az 80km/h.No podla navrhu linkovania tam budu veselo premavat dvojicky T3,T6 a nepochybne aj K2.
Navrh linky 78 mi pripada este z rokov sedemdesiatych ,ked po Gagarinke troliky nejazdili.
Dalej 83,85 dve linky do Dubravky z Petrzalky ??
Linka 86 nikoho k elektricke z Kopcian nedovezie aspon podla navrhu pojde po dialnici pred Auparkom cez Pristavny most k ZST Nove Mesto.
hmm tak len taky maly letmy pohlad na tie navrhovane linky:
zo 78cky spravili uplne genialny subeh s trolejbusovou linkou 202 (skor pre roznorodost by som povazoval za rozumne spravit povodnu 54ku ako subehovat takmer celu trasu trolejbusovej linky)
ludia v jarovciach a rusovciach sa zaiste potesia z toho ze 191 nebude (a nepredpokladam zeby zahustili 91 tak aby bol v spicke rozumny interval)
Kludne mozu byt v Petrzalke 2 linky s prestupom v meste. Uz teraz totiz vidno, co robi velky pocet liniek napr. v Karlovej Vsi, kde su problemy s prekladom. Aby vsak mohli Petrzalku obsluhovat 1-2 linky, najskor treba vybudovat v meste prestupovy uzol na urovni.
máš pravdu ja by som napríklad navrhol jednu električkovú linku z Petržalky jednu z Ružinova ,jednu z rače atď a mali by spoločnú zastávku niekde v meste napr. Námestie SNP , chodili by častejšie + by mohli byť električky ako nočné spoje
s tím súhlasím že od začiatku to bolo zle navrhnuté ale ajtak by sa malo s mestom zachovať viac autobusových liniek ,alebo by sa aspoň mali vyriešiť v meste križovatky v prospech električiek, pretože cesta potom môže trvať dlhšie ako dnes autobusom.
Ten návrh vedenia električiek do Petržalky je zúfalstvo. Nech sa už preboha skoncuje so systémom odvšadiaľ všade - ten je opodstatnený v mestách, kde majú neprestupný tarif.
Mimochodom, ešte jedna vec. To čo spomínaš, teda časť napravo (východne) od zastávky Technopol - Bradáčova - Romanova, ale aj ďalšie oblasti, ktoré nemajú pešiu dostupnosť k nosnému systému a musia sa k nemu dovážať doplnkovou dopravou, nie je vecou (chybou) autorov návrhu, o ktorom diskutujeme. Celé to vzniklo začiatkom 70-tych rokov, keď bol vybraný finálny urbanistický návrh Petržalky. Dopravné riešenie predpokladalo trasu nosného systému totožnú s hlavnou rozvojovou osou Petržalky + doplnkovú dopravu. Teraz sa na tom už nedá veľa meniť, keby bola Petržalka navrhnutá inak (stále hovorím o urbanistickom návrhu), bolo by to iné (aj keď možno nie lepšie).
Aj mne sa zda, ze to sem pisal tusim BigMac, a d3k0 to asi necital.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.