Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #43218:
A nemal by vodič vždy na zastávke čakať na čas odchodu podľa CSP, aj keď by to mali byť 2 minúty. Neraz sa mi totiž stalo, že hlavne cez víkend vodič ide aj o 2 minúty skôr ako má. Alebo teda, keď vodiči nemajú čakať na čas odchodu napísaný v CSP, nemalo by byť na CSP napísané, že spoj má povolené ísť s náskokom x minút, ako je to v KE?
Reakcia na: SZKV #43168:
Keby to šlo tak Bahn podla mojich uvah /A/- Wienn -...-...- ZST Petrzalka - Einsteinova,- Prievoz,-Suhvezdna Ružinov , -Trnavka Ružinov,-ZST Nove Mesto, Predmestie, Rača End...
/B/-...- Rusovce, Janikov dvor na nosny system, trasa petrzalka,-Kamenne nám.,-Trnavské mýto, - Polus city center- ZST nove mesto /napojit/ - st, vinohrady,-Hlavna stanica- Dubova,-Zelezna studnicka,- lamac- Devinska nova ves Devinske jazero, Devinske jazero 2 zastavana oblast,- 3,-Pred Stupavou,- Stupava,END - Sv. Jur ?
io, io ;o) ved to...len keby mal clovek kazdy chvilu hlasit nieco na DPB...kedy bude jest a kedy pracovat? ;o)
ale inac, obcas mam chut niekotrych cestujucich zahlusit. lebo su aj taki, co evidentne cestuju neskoro, preskakuju cez hory doly a potom sa pchaju do zatvarajucich dveri... nuz, aj takie byva.
inac viete co som raz zazil v prahe? nejaka turistika si noramalne uz ako hlasili "ukoncete vystup a nastup....", napchala kufor medzi dvere, aby jej nezavrel a vlacila dalsie tasky k tomu kufru. robila tak na drzofku hned pri druhych dverach za vodicom. ten vystupil a lamanou anglicko-cestinou jej vynadal ;o)))
Reakcia na: papuca #43216:
v pripade ze vodic z konecnej odchadza skor, tak si opravnenen zasluzi vykefovat a tak ked si overim na zaklade casu v inom vozidle ze to nie mne meskali hodinky ale naozaj siel skor, tak zoberiem telefon a nahlasim na dispecing... nestretol som sa zatial v tomto smere s neakou neochotou dispecera...

PS: po trase sa mu moze podarit nadbehnut si, ale skory (a aj neodovodnene neskory) odchod z konecnej povazujem za drzost a bez milosti za nu bonzujem 😃
Reakcia na: papuca #43216:
nech sa paci, mozes napisat na DPB staznost s konkretnymi udajmi kedy vodic isiel skor z konecnej. Da sa to jednoducho z karty overit ci to tak bolo alebo nie a vodic bude mat urcite postih.
Reakcia na: si #43215:
plne s tebou suhlasim a jasne, ze vodic to tam nema lahke. aaaauuuuuushaaaaak, ja na 70 prestupujem pod N.M. kazde rano, zvacsa o 8,15. a videl som aj take, ze jednak, nie len ze nebola zapcha a vodic sa nemusel snazit vopchat medzi kolonu, ale isiel ( a stava sa to nie raz do tyzdna) o minutu aj viac skor. (a nech nikto nehovori, ze maju cestujuci chodit skor. elektricky totiz obcas meskaju.)
len to som chceu, ze neeee shecko je takie cerno-biue ;o)
Reakcia na: občan Jozef #43202:
tak sa vazeny obcan skus vzit do toho ze nebudes radovy cestujuci ale vodic:
ak otvoris dvere dobiehajucim, tak musis davat pozor na dvere; ak sa ti aj vyskytne miesto medzi hustou dopravnou premavkou na ceste, musis najprv skontrolovat ci ti niekto netrci z dveri, dat znamenie, zatvorit ich a az potom sa mozes skusit napchat do medzery medzi autami, ktora je uz medzicasom niekde na safarikovom namesti a cely cyklus mozes opakovat... A ludia (aspon rano) na tej zastavke pribudaju stale. Takze sa mozes rozhodnut, ze bud uz tym dalsim dvere neotvoris a mas sancu prejst trasu linky podla CP, alebo tam budes cakat naveky (lebo ludia sa snazia nastupovat aj ked by za tebou bol uz druhy autobus tej istej linky). Co si ako vodic vyberies ?
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/mwb/v2303_mwb_l.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/misc/vt304_stadler_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vectus/vt260_vectus_a.jpg
1
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/peg/vt65001_peg_f.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/hzl/vt241_hzl_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eeb/t1_eeb_c.jpg
2
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt21_rbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/ome/0010_ome_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_a.jpg
3
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_c.jpg
KABINKA VODICA-
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_d.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt22_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt37_rbg_a.jpg
x
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/01_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eib/vt201_eib_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_b.jpg
xx
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/connex/wagenkasten_connex_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/desiro_vbg_b.jpg
xxl
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt561_lausitzbahn_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/15_vbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/44_vbg_a.jpg
cca
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt_lausitzbahn_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/33_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/bbg/5081561_bbg_d.jpg
complette
http://www.railfan.de/images/photos/new/
Odpoveď na príspevok #43212

Odpoveď na príspevok #43212

Reakcia na: FERDo #43212:
jedine ty si tu taky. ale to tvoj mysaci mozocek nepochopi...zato ukajat sa pri pisani takychto blbosti dokazes ? ? ?
Reakcia na: Trepko #43164:
Ty tu s kym kavu miesas ty sulin ☠
Reakcia na: fobust #43200:
Hovoríme o výlukovom stave alebo o prevádzkovom? Nikdy som nemal problém sa na Vazovovej otočiť ani v plnej premávke a nikoho som nezdržiaval.. Ani nie je dôvod, keď je jedno rameno toho triangla len manipulačné (čo by teda po presmerovaní 7 a 11 nebolo, ale tie by zase nemuseli jazdiť práve v okamihu výluky).
Reakcia na: občan Jozef #43202:
Myslíte konvencie alebo konzekvencie, prípadne máte na müsli nejaký úplne iný termit?
Reakcia na: Papyr #43198:
A len tak mimochodom, 60 nie je deliteľné 8,5 s celočíselným zostatkom:
Máš tam interval 9+8+8+9+8+9+9.
Keď už, dáme 00 09 17 26 34 43 51, ale aj tkabudeme mať dvakrát po sebe 9:-P.
Reakcia na: občan Jozef #43202:
Tak tu nadriadeny akosi neradi chodia ?
Už niekoľký raz sa mi stalo, že vodiči linky č. 70, odchádzajúci zo zastávky "Nový most" (smer Mlynské Nivy a ďalej), neumožnia nastúpiť dobiehajúcim cestujúcim (najčastejšie z električiek) do ešte stojaceho autobusu. Dňa 13.4.2005 vodič tejto linky (odchod 07,15 hod.) úplne arogantne zatvoril dvere vtedy, keď dobiehjúci chceli vstúpiť do autobusu a napriek tomu, že musel čakať z odchodom pretože sa nemohol zaradiť do prúdu idúcich vozidiel, nastúpenie neumožnil.
Jeho majestát "vodič MHD" dal cestujúcej verejnosti jasne na javo, že nie doprava je pre ľudí, ale ľudia pre dopravu.
Myslím, že vodič s takýmto postojom k svojim "živiteľom" patrí "pod báger" (voziť zeminu) a nie na autobus.
V mene bezradne (ale aj pohoršene) odmietnutých cestujúcich mu ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok všimnú aj jeho nadriadení a vyvodia voči nemu ( aj voči vyskytovaniu sa tejto primitívnej arogancie) zodpovedajúce konvencie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.