Zakladom je vlastne zaviest nosne linky, ktore budu premavat pomerne casto (podla toho v akej oblasti). Malo by sa odstranit sucasne prepletanie liniek v spicke napriklad na zastavke Hrobakova. Toto spomaluje cestovanie v Petrzalke. Pre napriklad invalidov alebo mamicky s kocikom bude k dispozicii linka 99 ktora ich dovezie na najvyznamnejsie a najdolezitejsie miesta v Petrzalke. Ludia sa za viac-menej rovnaky cas dostanu s prestupom do svojho ciela a ty co cestuju na male vzdialenosti tak im pojde castejsie bus ako teraz. Vsetky zastavky v Petrzalke zostanu obsluhovane (rusi sa obratisko na Prokofievovej a zastavky L82 na Viedenskej). Napriklad popularna a vytazena L50 bude obsluhovana klbovymi autobusmi. Treba spomenut ze tento system je vysledkom dlhodobych skusok a analyz vytazenosti na linkach. Vsak kvoli tomu bolo v busoch (1802,1803 a este daky kratky Ikarus) nainstalovane vaziace zariadenie vytazenosti. Prihliadalo sa aj na diplomove prace vysokoskolskych studentov(nie som celkom isty).