Priatelia, ak si kúpim napr. 72 hodinový cestovný lístok v kamennej predajni, jeho platnosť sa počíta od momentu kúpenia, alebo až od prvého označenia v prostriedku MHD?
Pretože mesto dostalo fasácky nápad, rekonštruovať kratučký dvojpruhový úsek na Popradskej ráno v špičke. Preto.
Si pozri môj príspevok v Dispečerskej diskusii.
ako ja stretávam semtam socka a iné tvory a občas dačo podgurážené ale aj to môžeš stretnút cez deň..
samozrejem najhorši je to piatok a sobotu kedy to daktorí preženú či už s alkoholom alebo dačím iným ale reálne sa mi nestalo že by niekto mne dačo robil v nočáku.
#231506, #231502 Všetkým trom veľmi pekne ďakujem za odpoveď, presvedčili ste ma, že nočáky nie sú až také zlé, aká je ich povesť, preto sa skúsim s nimi odviezť. Ďakujem
Úplne presne som toto už spomínal, že 66 pretiahnúť až na CV. Uličkami prejde ľahko, jazdia tade 15m monštrá RegioJetu takže problém fakt nie je, a okrem sociálky sa získa aj potenciál linky - prípoje k nosným Tbusom od oblasti Darexu a okolia, a súčasne ak sa obnoví ÚNS zastavovanie Os vlakov, máš priamo od vlaku spoj na obe strany = dá sa využiť krásne spojenie S65+66+201/202 pre honakov
Nemusel by nutne, on ten autobus vie aj cúvať. Na konečnej 80-ky pri cintoríne tiež nie je obratisko a rieši sa to cúvaním do brány.
Napríklad ak ma pamäť neklame, na Hrachovej pri istej firme farby-laky (už skoro na konci ulice) je pri bráne miesta a miesta na obrat "do ypsilonu".
No ideálne by to bolo tak, ako píše Mike.
ono by bolo zaujímavé potiahnuť dozadu na časť Hrachovej niektoré spoje linky 66, len je problém s otáčaním (voz by musel zachádzať do niektorého z objektov - úplne vzadu je dokonca v objekte prakoviskoi pre autobusy) .... a pokiaľ ide o ten nový obytný súbor tesne vedľa diaľnice (ktorý bol asi dôvodom zriadenia zastávky) tak tam by aj priestor na obrátku bol, ale je za rampou
Ešte doplním, čo Samo písal v #231506 - socky a iné divné tvory sa v nočných spojoch vyskytujú pravidelne a takmer na kazdej nočnej linke, môžem však s istotou povedať, že sú maximálne neškodné. Keď tak sa vo vozidle socializujú medzi sebou, "obyčajných" cestujúcich nemajú vo zvyku obťažovať.
Okrem toho, nočné spoje sú rýchle, jazda mestom je plynulá, miestami hádam aj porovnateľná s individuálnou dopravou - až na to teda, že ťa bus nevyloží pred vchodom do domu.
Čiže smelo do toho, nočáky jazdia rovnako pre ľudí ako denné linky.
Nocne linky su linky ako kazde ine (napokon posledne denne spoje idu skor ako prve nocne :)). Mozno je vyssia pritomnost "sociek" a "bujarych" ludi ale incidenty su zriedkave. Jedina zla linka je N72 kde cestuje cudesna klientela, ale napriek tomu som tam zatial osobne nezazil ziaden bezpecnostny incident a to nou obcas jazdievam.
Urcite neexistuje dovod vyhybat sa "nocakom". Nanajvys je tam hlucnejsie a veselsia atmosfera, ale nebezpecnymi by som ich rozhodne nenazyval (hovorim ako clovek co nimi v istej faze zivota jazdil denne :)). Je to normalna forma dopravy vyuzivana sirokym spektrom cestujucich, od vodicov iducich z prace, cez baviacich sa, az po ludi tahajucich kufre na letisko.
Odvez sa tym a uvidis, na 90% to bude uplne rutinna jazda, nicim sa nelisiaca od inych liniek.
A môžem sa opýtam približne kedy ste cestovali (polnoc, nadránom)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.