Re Sommelier - BUS pruhy: Pravdu máš, navyše ak si dobre pamätám z autoškoly, dotyčné vozidlo je POVINNÉ vyhradený pruh použiť, ak tomu nebránia iné okolnosti (napr. trbus vlečúci sa 10kmh cez križovanie trolejov ?).
Skúsenosť z dneška - vodič medzimeského busu, v ktorom som išiel najprv úplne zabrzdil za IGK, až potom si uvedomil, že vedľa je akýsi (totálne voľný) bus pruh, ktorý by mohol použiť, potom do neho odbočil a zas pridal. Tomu hovorím ekonomická jazda... ☠
Tebe sa to páči, lebo si mlamodyj a frikulín. Ale keby sa pokúsili zahustiť mi výstavbu na sídlisku Ostredky, tak by som to osobne chodil každú noc podmínovávať.
nemal by som nič proti, ak by to potiahli na Kúpalisko Matador. Zastávky AUPARK pre túto linku by som zrušil a ako náhradu by som zaviedol zastávky AuCafé Berlitz a Viedenská cesta, ktoré sú v dostupnosti, pretože práve zastávka AUPARK sa stala ich náhradou po zrušení linky 82. A autobusy by už z Petržalky (aj ráno) chodili naplnené a nie prázdne, resp. s 5 ľudmi, ktorí si podstivo odšlapú k Auparku alebo sa (ako ja) odvezú 80/88 hore a zídu pešibusom na nástupište 50tky... ?
Coze??! Takze to naozaj budu stavat na parkovisku pri Auparku to sialenstvo? Vidi sa mi, ze v tomto meste coskoro neostane ani jedno volne otvorene priestranstvo, kde by sa dalo dychat. Vsetko sa pekne vybetonuje, vykachlickuje a zaskli. A nech to ma aspon 25 poschodi! Potom sa to dobre gycovito porozsvecuje, nainstaluju sa reklamky a bude "biznis"...ved uz len to je dobry kamenak, ze zastavaju Kollarovo nam. Ochvilu budeme fakt americkejsi nez Amerika... ?
Skôr sa obávam, že L50 bude zakončená na Šafku. Nič iné sa od DPB nedá očakávať. Ten tvoj návrh je trochu divoký, brutálne by narástli vozokilometre...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.