v BA je viac ako 500 zastavok, dost tazko sa to udrziava, je to kusok smutne, ale DPB ma aj nedostatok pracovnych sil pri takychto rychlich zmenach pocasia
Dokument je z augusta minuleho roka a o terminoch sa tam nepise. Pri jednotlivych tratiach su vypisane investicne naklady a nasledne setrenie prevadzkovych nakladov. Uvidime, ci z toho nieco niekedy aj bude zrealizovane
ospravedlnujem sa a sypem si popol na hlavu, az to pali... ale som si nevsimol ? takze uz len ta otazka terminu je zaujimava. aky stary je ten dokument?
V spodnom riadku uvedene "spracovane podla podkladov DPB, a. s." sa ti ako zdroj nepozdava? Oficialne sa ten dokument vola "Rozvoj trolejbusovej dopravy v Bratislave
(možnosti rozširovania trolejbusových tratí)".
Dakujem za vysvetlenie:) je to zvlastne, chodim tymi zastavkami kazdy den a nevidim ziadnu zmenu, minimalne by sa tie kopce snehu aspon zmensili, kvitujem aspon soferom, ktori zastanu trochu dalej na ceste a da sa v pohode nastupit a vystupit
sice fajn vysvetlenie, ale preco sa DPB nedohodne s dalismi co sa staraju o komunikacie a nekoordinuju sa nejako? len to uz by sme chceli vela, vsak? najma od magistratu. (toto akoze nie je vycitka k tomu, co si napisal, lebo to ma svoje opodstatnenie urcite. len kladiem otazku tym, ktori to aj tak citat nebudu a ktorych som sa uz pytal aj minule roky ;o( )
Neřekl bych, že jejich technický stav je v průměru podstatně lepší než v Bratislavě, akorát některé z nich budou (zřejmě) podstatně starší. Zvlášť v tomhle je zdolávání lisabonských kopců (něco jako Koliba, ale v husté a křivolaké zástavbě)zážitek! http://images5.fotopic.net/?iid=y7he1j&outx=0&quality=70&noresize=1
Spustíme začiatok...prirútil sa sprava a nadbiehal si...zzzzeby tunely mali odbočky? (ak áno, prosím o poučenie)
A takýto šmyk...nnno...aj piestnice aj samotné uchytenie vleku majú svoju životnosť...dľa môj názor by už pri druhom "zamávaní chvostom" vlek napredoval aspoň na kuse odtrhnutý. A čo blokovanie točne? ?
A len tak si po takých šľahách vykračovať ďalej? Nezdá sa mi to technicky možné. ?
Aha, takže zase jen šotosnění a žádná úprava T3 na NP provedení se nechystá, tak?
Pokud jde o ten Ikarus 435, tak už to tu opravdu bylo a jen by mě moc zajímalo, kde se to natáčelo. Podobný nátěr jsem ale nikde jinde než v Moskvě neobjevil, tak by mě opravdu zajímalo, co to je!
Odhrana sa poctivo kazda jedna zastavka, lenze okrem zimnej hotovosti DPB je aj udrzba komunikacii, ktora neraz nahrnie pri udrzbe ciest sneh priamo na zastavky MHD, dalej je tu aj snezenie, zastavka sa odhrnie, vycisti ale po dchode pracovnikov a za pritomnosti snezenia, je znovu v tej danej podobe akej bola. Posypovy material obsahuje okrem strku aj soli, ktorych ucinost konci niekde v rozsahu -5 - -6 stupnov celzia, kde sa kasa alebo roztok soli a vody meni na lad, takze aj posyp je pri nizsich teplotach neucinny, ostava len posyp skvarou, ale ta neriesi roztopenie snehu, len znizuje riziko posmyknutia. Nerobil by som okolo toho az taky velky krik, proste polovica europy ma ten isty problem ako tu v BA a tento chaos je vsade.
Na jednu stranu si za to ale mozeme, my ludia. znecistujeme prirodu, ovzdusie, poskodzujeme ozon, vznika nam sklenikovy efekt, mame extremne vykyvy klimatickych podmienok, globalne oteplenie a o niekolko rokov aj dobu ladovu. Bude to cim dalej tym horsie.
a aby nedoslo k omylu, tie zastavky nevyzeraju, ze by boli vobec aspon raz odhnute, cesticky k dveram busov si vyslapali ludia, tolko na margo nestihania
mne je jasne, ze sa vam tych 1580 zda malo a najlepsie, keby sme platili mesacne tisice a nestazovali sa;) mozno tebe sa to zda byt smiesna suma, ale aj ta je zdrojom tvojho platu (ak som spravne pochopila, ze robis sofera). Ti ludia, ktorych vozis, platia tebe, nie ty im a maju pravo vyjadrit nazor.
A co sa tyka tych zastavok, uz dva dni nie su odhrnute minimalne zastavky na Bajkalskej, Trnavskej, Maximilana Hella, plus vsetky v okoli a to v oboch smeroch. Preco? Nie su ludia? Alebo su zaradene do zony nepodstatnych zastavok?
na inú tému: nečítal som staré príspevky, neviem či ste sa zaoberali témou "maršrutky v BA", musím ale povedať, že ma prekvapuje momentálny výsledok ankety, podľa ktorej maršrutky patria do miest východnej Európy a Ázie, ale nie do Bratislavy. Podľa mňa sú absolútne legitímnou alternatívou k MHD...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.