ludsky faktor neovplynis celkovo. vsak nemusis ist ani na stanicu
staci do hociakej restauracie, obchodu, kde na teba pozeraju, ze co tu chces ...
hold 40 rokov komunizmu zanechalo nedozierne dosledky na ludoch, resp hlavne zmyslani ..
Re #58146 si: pozemky su problem. hentam mala ZSR vsetko pod rukou a bolo to jednoduchsie a lacnejsie riesenie, ako to preklopit na druhu stranu.
ale paci sa mi ako si predstavujes, ako hurvinek valku prekladanie kolaji, prevadzku a to vsetko naraz
ohladne pasove a colneho, ta stanica bola projektovana asi v roku 1992 a zacalo sa stavat v roku 1995, teda v roku kedy do EU vobec vstupilo rakusko a slovensko ani nevedelo kedy tam vstupi. ako vravim, fakt chod k pocitacikom a pozeraj na blikajuce diodky ...
a tiez sa mi paci "iste, problem by to bol, ale problemy su na to aby sa riesili", od cloveka, ktory tu obhajuje snad najhorsi projekt elektricky, dorvatej snad po vsetkych strankach, ktorej realizacia je viac vo hviezdach bol svojho casu gagarin a kritizuje tu jednu z mala relativne dobre urobenych infrastrukturalnych stavieb v bratislave
Precitajte si stoji to za to:
"Mirecek" robi stresy
Dnes v 4814 na L95 - 17:01 ,ma aj viacerých cestujúcich takmer na smrť vystrašil už sám o sebe vyzerajúci ako strašidlo sám veľký revízor Miroslav "Mirecek" Patlevic...Tak si cestujem píšem si výpravu v L95 a zrazu počujem výkrik ,taký víkrik že keby v tom buse bol niekto kto nieje z BA tak do prostriedku Mestskej hromadnej dopravy v BA uz nikdy nenastupi...Takéto správanie ako predviedol nieje pripustitelne...Krical na cely autobus na pana ktory sa mu slusne pokusil vysvetlit preco nema platnu elektricenku...Uvazujem o podani staznosti na tohto magora, aj ked to nemam vo zvyku...Je to vylozene drzy neslusny a vulgarny clovek ktory nepratri do takej firmy ako je DPB...Vzhladom na to ze sa na sutazi jednotlivcov medzi revizormi v Senci dna 25-27.Oktobra umiestnil na 3.tom mieste , mal by sa spravat inak ako sa sprava...Myslim ze v ziadnom meste nieje takto sa spravajuci revizor...Myslim ze pri zaciatku kontroly by mohol primerane zakricat "REVIZIA CESTOVNYCH LISTKOV PROSIM PRIPRAVTE SI ICH NA KONTROLU" a nie "REVIZIA CESTOVNYCH LISTOV" a to zakrici tak ze autobus sa otrasie ,okna popraskaju a mnoho ludi je na pokraji inkfartu a nieje pripustitelne to ze ked clovek uvidi tohoto cloveka chyti triasku a ked zakrici tak pusti do gati...Myslim ze toto je jediny revizor pri ktorom sa obycajna rutinna kontrola cestovneho listka zmeni na peklo...A práve som sa rozhodol ze na tohoto podam STAZNOST...Vycitajte mi to ,ale myslim si ze niesom jediny z kruhov zastancov a milovnikov MHD na tejto stranke ktory ma s tymto clovekom taku skusenost, ktora sa prejavi vzdy ked ma kontroluje...Myslim ze ako v inych mestach aj tu by mali revizori absolvovat kurz jednak sebeobrany , na druhu stranu sebeovladania ale samozrejme slusneho spravania...A o tomto cloveku viem z nemenovaneho zdroja este jednu vec: Dopravny podnik BA si ho drzi len preto ZE IM NOSI NESKUTOCNE PENIAZE neraz aj na ukor nevinnych...Tymto sa pre nejedneho clovekaa meni obycajna kontrola cestovnych listkov na nocnu moru a zazitok na ktory sa tak rychlo nezabuda...A co este ak nemate listok tento clovek Vas zosmiesni pred celym autobusom,vykrici sa na Vas a Vy chytite triasku ako vzdy ja ked ho stretnem...
"Re #58134 si: a jeje dalsi vychytraly" - hmm takze pozemky uz prestali byt problem...
"vies chlapce, na zapade sa planuje daleko viac a preciznejsie ako na bolo zvykom na vychode" ... ale plany, ano, tie su zakon a neda sa s nimi uz nic spravit...
"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim." - iste, problem by to bol, ale problemy su na to aby sa riesili; priestorove by sa to tam zmestilo este asi lepsie (akurat kolajisko stanice by sa prestahovalo na druhu stranu od osi hlavnych kolaji)
"chlape, ty sa radsej sturaj v pocitacoch a sietach, ale nekecaj do veci v ktorych sa nevyznas" - to predpokladam vravis na seba, len by si sa konecne mohol podla toho aj zacat riadit
"Re #58137 CeCo: colne a pasove je dobre umiestnene, ako inak by si to chcel umiestnit ?" - niak, naco nam bude o 2 ci 3 roky (ci kedy sa to mame stat sucastou schengenskej zony) neake pasove a colne ?
"15-minutový takt vidím jako reálný"
Ja nevidím ako reálny žiaden takt. Bohužiaľ, naše železnice už roky dokazujú, že postaviť skutočný intervalový grafikon nedokážu.
"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim."
S argumentom o 15 kV súhlasím, s ostatnými nie. Koľajisko sa aj tak prerábalo, pasovka mohla byť kdekoľvek a parkovisko tiež. Ja by som tiež radšej videl budovu na strane sídliska, než na strane fabriky a kúpaliska. I keď osobne je mi to dosť jedno, keďže stanicu Petržalka som použil raz v živote.
povedal by som, ze architektom (skor urbanistom) v casoch socializmu bolo viac ako jasne, akym smerom sa to vyvinie a pre mesto urobili viac ako cela nova garnitura. A momentalne je to o to viac nepochopitelne, ked je rozvoj mesta v rukach (polo)privatnych developerskych spolocnosti, ktore su schopne sr*t si do vlastneho hniezda.
Kupujem si listok raz mesacne, obcas i raz tyzdenne a zatial sa mi nikdy nestalo, ze by som prisiel k okienku a pokladnicka by ma zacala hned vybavovat. A to chodim v roznych casoch...
Colne (uz neexistujuce) a pasove - je umiestnene mozno dobre, ale ake velke! Pulty na colnicu (ktora sa o zopar rokov po otvoreni zrusila kvoli vstupu SR do EU), pasovaci maju milion5 budiek, pre istotu su rovno 4 koridory vo vnutri (BA-zahranicie, BA-Slovensko, Slovensko-BA, Zahranicie-BA), akoby tou stanicou prechadzalo neviemkolko milionov pasazierov denne, ze to treba hentak oddelit...
A ked sme pri tom - naco su tam 4 budky na pokladnicu (+ prepychova nakladna)? Vsak z tych budok byvaju otvorene najviac 2; nakladna vobec...
Budis, stavba sa stavala za casu, kedy sme este neboli v EU. Ale ludsky faktor (pokladnicky, upratovacky) je este stale podpriemerny (a nielen v ZSR, ale asi v celej SR...).
Btw., este poznamka - preco nemozu soferi v DPB mat jednotnu uniformu? Dokaze to Vieden, dokaze to Praha; ba aj SAD to uz dokaze dlhu dobu... Tak preco nie DPB? (resp. soferi - aj v lete som zaregistroval par soferov, ktori nikdy nemali ani len tu koselu...)
Ja viem. Ja chodievam rano vlakom 4208 z UNS do Petržalky a poobede opačným smerom vlakom 4213. A tieto idu z/do Nových Zámkov este tie tu neboli spomenute
§ 8 ods. 5 vyhlášky MDPaT SR č. 311/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave:
"Vybavením potrebným na starostlivosť o cestujúcich a ich batožinu a domáce zvieratá sú najmä čakárne a kultúrne strediská, hygienické a sociálne zariadenia, informačné miesta, úschovne batožín, stravovacie miesta na autobusových staniciach, prístrešky, lavičky, odpadkové koše a informačné tabule na zastávkach, zariadenia na krátkodobé ubytovanie cestujúcich na veľkých autobusových staniciach alebo v ich bezprostrednej blízkosti."
vies chlapce, na zapade sa planuje daleko viac a preciznejsie ako na bolo zvykom na vychode to len tunak zopar ludi co nemaju ani len paru ako to chodi v realnom svete si mysli opak
keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim.
ty si to predstavujes ako hurvinek valku. petrzalska stanica bola na slovenske pomery velmi dobre urobena.
co je na hovno (podla teba) je planovana elektricka tak isto ako cele DPM
chlape, ty sa radsej sturaj v pocitacoch a sietach, ale nekecaj do veci v ktorych sa nevyznas
Re #58137 CeCo: colne a pasove je dobre umiestnene, ako inak by si to chcel umiestnit ?
ohladne pokladnic, ano to je problem ale ZSSK, nie stanice ale je to stale lepsie ako kdekolvek inde
a co ti brani si kupit listok dopredu, ked casto jazdis ? ohladne cistoty, chod sa pozriet na ktorukolvek inu stanicu, alebo nebodaj aj zastavku v BA. neporovnatelne.
... so zbytocnymi priestormi na colnicu/pasovu kontrolu a trosku nevhodne umiestnena z hladiska vytazenosti... A zapadneho typu? Najviac tak architektonicky:
Maximalne 2 (slovom 2) otvorene pokladne, z toho len 1 ma moznost platby kreditnou kartou (a aj to je este niekolko hodin denne zatvorena). Pre "istotu" je vsak hned vedla akoby nahodou bankomat jednej banky...
Dalej mile predavacky, ktore radsej riesia vypisovanie papierov a kecanie s kolegynou akoby mali obsluhovat cestujucich (z vlastnej skusenosti - stane sa mi to 4 krat z 5tich, ze JA cakam na predavacku, hoci som prvy v rade...)
No a zaklincovavaju to tie upratovacky - akonahle umyju podlahu, tak na vsetkych bliakaju, nech po tom nesliapaju, ze je to fungl umyte. A obcas dokonca zacnu revat na cestujucich, ktori vojdu do haly cez klasicke dvere (pretoze automaticke su vypnute...), ze nezavreli dvere... Bola to dost "sranda" pozorovat tych cudzincov, panov v oblekoch a neviem este koho, ako sa z polovice stanice vracali k dveram a zatvarali ich...
A este mi chyba napr. to obcerstvenie VO VNUTRI!!! Je pekne, ze vedla je pizeria, ale chod si objednavat do toho mrazu nejake jedlo...
To je podla teba stanica zapadneho typu? Podla mna urcite nie...
Ano, su to sice "len" ludia a ich chyby, ale prave ti su najdolezitejsi - stanica byt nemusi a doprava funguje; ale ked nie su ludia, tak nema kto tu dopravu obsluhovat...
Nie,myslim niekolko internatov,slobodaren,panelaky,staru cast Petrzalky a cast sidlisla Dvory,konkretne 4 a 5. A este je tam vela priemyselnych objektov a jediny cintorin v Petrzalke. Mne sa to malo nezda.Je to mensina oproti zostatku Petrzalky ale hovorit,ze tam takmer nic nieje je zavadzajuce. A teraz sa navyse vybudovalo petrzalske korzko s napojenim prave na petrzalsku stanicu.
ach jaj...
tak pozemok sucasnej budovy ako aj pozemok dnes uz nevyuzivanej casti kolajiska pri hlavnej ceste patria zeleznici... argument s vlastnictvom pozemkov tu neobstoji
"planovanie ?"
iste, planovanie je pekna vec, ale z neakeho dovodu sme asi od patrocnic upustili....
"a konkretne cez most sa dostanes v pohode na stanicu. cez tu 4prudovku by to bolo horsie aj s busmi aj so vsetkym ..."
no neviem, ale pristup od hlavnej cesty priamo do budovy bez nutnosti liezt do podchodu mi pripada logickejsi a prijemnejsi a vyuzilo by to urcite aj viacej obyvatelov blizkych domov; problematicke moze byt umiestnenie parkoviska, ale to nie je neak priestranne ani tam kde je budova teraz, proste to je na hovno...
iste, hlavne umiestnenie stanicnej budovy na druhu stranu od sidliska bolo to najidealnejsie riesenie pre super civilizovanu stanicu
PS: napoveda preco tam ta budova je - stara budova stanice bola tamtiez a v case jej vystavby bola logicka; sidlisko tam nestalo a do obce to tadial nebolo daleko
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.