V Regionalnom denniku - Bratislava dajak zabudli, že Solarisy okrem Ostravy, Waršavy a Bratislavy jazdia aj v Košiciach a že už 3 také len "nafťáky" mali česť v Bratislave premávať. (3510-sa testoval, 3511 a 3514 zapožičaný počas pobytu pápeža v BA)
V diskusii je zaujimavy nazor evidentneho "znalca"! Citujem: "su uplne na h....,po celom svete jazdia bezne autobusy s nulovymi emisiami, len nam tu davaju nejake polske smejdy.zas ta svinska korupcia..." ?
čo sa týka solarisov: moje negatívne dojmy:
1. hnus reklama na SPP zabrala cele bočné okno zo zadného dvaapolsedadla
2. je to jak sauna
pozitívne dojmy:
akurát na moju ❤ 88 mi dali nove busy. vrelý dík ?
dnes som mal aj šťastie na 6701 na l. 208. medzi 15.20-15.40, smer cintorín ružinov
Aha. No niektoré 435-ky majú ďaleko od "novoty"... Najmä čo sa interiéru - sedadiel týka.... Pre mňa to už nie sú "nové Ikarusy", ale Ikarusy... radu 400... Nič viac. A za chvíľku to budú "staré Ikarusy radu 400", prípadne "vraky radu Ikarus 400"... Niektoré spadajú do tejto kategórie už dnes. Stačí nastúpiť a rozhliadnúť sa.
Redaktora: "Starým Ikarusom v Bratislave pomaly odzvonilo"...
Takže aj Ikarusom 283 a aj Ikarusom 435, však aj tým končí životnosť. Oprávnene ich môžem označiť za staré. Lebo staré sú. Síce sú to najmladšie kĺbové vozy v BA....
Bratislavské noviny:
Nahradili nimi (solarismi, pozn. ja) vyše 15-ročné Ikarusy, ktoré DPB kupoval v rokoch 1970 až 1991. Bratislavskými ulicami od sedemdesiatych rokov doteraz premávalo spolu 740 Ikarusov, oddnes by už mali byť maximálne tri, ktoré plánujú čoskoro vyradiť.
Napr. dnes 1914 na L98 ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.