Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #70631:
Áno to je huráakcia dispečeri boli včera z toho vystresovaní že im nikto nič nenahlásil, riešili to ad hoc.
Mne nešla od Tesca La L63, hoci tam išiel dispečer ale nič nepovedal a my sme si mohli iba domýšľať a to má večer 30 min int. - bol to predposledný spoj. Čakali sme tam aj so Spectrem a ďalších cca 15 vlkä; márne, potom sme šli pešo na Mokroháj.
Reakcia na: Mike #70630:
Dufam ze aj ostatne, lebo to je taka informovanost, ako podme na medvede... predpokladam ze aj 63 tadial isla "nacierno" kedze tam je zakaz... nuz da sa to pochopit ako "dopravna obsluha" 🙂
Reakcia na: Ike #70626:
63áno, ostatné vraj od zajtra
Reakcia na: Matej Balog #70628:
no, ja som zatial zostal pri Opere 8.54, tak ma to zatial moc k 9-ke nemotivuje.
Zdravím, pre používateľov Opery tu mám jeden tip:

Stiahnite si tento CSS súbor z adresy http://matejbalog.blogdon.net/wp-content/Imhd.css a uložte ho niekam na disk (najlepšie do Vášho Opera profilu, vo WinXP default do C:/Document and Settings/USER/Application Data/Opera/Opera/profile/styles/user). Potom choďte na http://www.imhd.sk, stisknite F12, zo zobrazeného menu zvoľte Edit site preferences. Objaví sa dialógové okno, kde na karte Display v spodnej časti v kolonke My style sheet nastavte cestu na uložený CSS súbor. Postup opakujte na stránke http://imhd.sk (bez www).

Po tejto drobnej úprave sa vám horná časť imhd nebude zobrazovať väčšia ako by mala (a tým pádom aj pomerne škaredšia). Za obeť padne odstránenie loga imhd.sk, ktoré predtým aj tak nebolo príliš viditeľné (v Opere) a odstránenie prepínača medzi angličtinou a slovenčinou.

Screenshoty pred a po úprave:
PRED: http://matejbalog.blogdon.net/wp-content/pred.JPG
PO: http://matejbalog.blogdon.net/wp-content/po.JPG

?
Zaujímavá novinka o BUS pruhu na Staromestskej. Možno predsa len na magistráte niekto trochu počúva.

Ale celkom nechápem:
==
Vodorovné dopravné značenie totiž umoňuje doň vojsť len z ľavého jazdného pruhu, zatiaľ čo doteraz bolo možné vojsť do podjazdu aj z pravého jazdného pruhu, v ktorom sa nachádzajú vozidlá MHD po výjdení zo zastávky Zochova.
==

Akože, nemôže BUS jednoducho ostať vo svojom pruhu a pokračovať? S tým, že pre autá je pravý len pre odbočenie? Tak by mi to dávalo zmysel. Musím to ísť zajtra obzrieť.
63,37 a 30 a 38 uz jazdia cez severnu cast Lamacskej obojsmerne?
Reakcia na: Ámos #70623:
prepac ale musim sa uz na tebe smiat 🙂

1) absolutny nezmysel, tu si len ukazal, ze az zaslepene podporujes durkovskeho. fakt mam dojem, ze si za to plateny, lebo fakt trepes nezmysly.

to zdrzanie na strane EIB, bolo kvoli tym machinaciam na strane mesta, hlavne co sa projektov tyka. a absolutne zanednabne EIA. zisti si fakty a hlavne sa pytam ako sa zasluzil durkovsky o apollo ? odpoved: absolutne nijako, lebo tak ako on nezaistil financovanie cez EIB, nezaistil ani financie od statu.

mozno ta to prekvapi, ale od EIB boli financie na apollo teoreticky pripravene uz v roku 2002. ak si dobre pamatam garancie vystavila este brutalna briketa, a to uz v roku 2001.

2) mesto na ziadno novom povrchu netrvalo. to bolo uz v povodnej dokumentacii, tak ako vymena X stovak plastovych okien a naopak NDS skusila po konzulataciach (ale nie s mestom) dat novy drenazny a tichsi koberec na tuto dialnicu.

a v com mesto komplikovali veci ? ze by napriklad nevedelo ani len vysporiadat pozemky? hlavne co sa tyka problemovych lavok ? 🙂

ja sa skor divim, ze mesto nenavrhlo, ze povrch netreba vymienat, alebo naco tam davat ten tichsi novy drenazny koberec :)))

3) ale nikto netvrdi, ze nebol tesco nepotrebny, ale je rozdiel riesit napojenie a riesit dopravne napojenie. tak isto o umiestneni 🙂

4) ha ha ha, omyl, toto bola sukromna durkovskeho iniciativa! este sa tym svojho casu aj chvalil. a vysledok, ze to bol pripraveny tunel obrovskeho rangu, tolko typicky pre KDHhajzlov na cele s durkovskym ... preco durvsko _svoj_ navrh, ktory predkladal len ON sam zrazu v juli stiahol ?

preco to prave to mestske zastupitelstvo prave proti tomuto durkovskeho rozhodnutiu brojilo ?:) a preco sa to zrazu odlozilo ?:)

amos, dufam, ze si ozaj za to plateny, alebo z tych kseftikov aspon nieco mas, lebo evidentne planovany tunel a stratu 1,4 miliardy pre mesto moze obhajovat len hlupak

5) hovori sa tomu efektivne vyuzivanie prostriedkov. v ziadnej sukromnej firme by si nezobral uver na nieco, co ani nemaju naprojektovane, ani nevedia kedy to budu buduvat resp ci to budu budovat.

to ze sa z neho financuju dalsie veci su fajn, ale je tam vyalokovanych 1,5 miliardy korun, ktore budu stat za cca 4 roky 360 milionov korun len na urokoch a dalsie desiatky milionov su poplatky.

neviem ako vysoku skolu studujes, ale zrejme to nebude ani najtazsia zakladna skola v petrzalke => EU BA 🙂 dufam, ze to je aspon technika, to by ta ospravedlnovalo.

a odporucam ti ohladne tohoto uveru sa nevyjadrovat, lebo potoom ako blbec vyznievas skor ty 🙂

6) prepac, ale v tomto si zase mimo, ak si myslis ze primator nie je manazer. ak ti to nedoslo, tak primator riadi "fabriku" s 420 tisic ludmi a procesy v nej.

ale aspon si napisal pravdu, ze durkovsky manazer nie je a ako som uz X krat povedal durkovskemu by som nedal na zodpovednost ani stanok s hot dogmi, aky je neschopny.

takze mi povedz, co konkretne som si vymyslel ? 🙂 ja viem pravda je obcas kruta. a opakujem, zisti si radsej fakty a zisti aspon nieco o riadeni hocicoho.
Reakcia na: ufo #70616:
Hej vyznelo to ako utok a toho smajlika som pochopil sarkasticky.
Jasne, ze je to smiesne s tymi busmi. Keby si napisla zapocali sme modernizaciu. Ale slovicko "razantna" tam akosik nepatri.
Neviem ci si bol na diskusii s Koladom. Povedal, ze by chceli pouzit na nakup trolov a busov min. 1,3mld Sk. Ci to splni, ukazu volby a cas.

Re #70619 tomas1: Zevraj mal ist po restrukturalizacii OLO do DPB avsak po audite sa zistilo, ze prezamestnanost v DPB pri sucansom stave infrastruktury nie je. OLO s novou infrastrukturov podniku bolo na tom inak a tam sa dalo co to upravit.
Reakcia na: aquila #70612:
tolko krat som si hovoril ze na teba nebudem reagovat, ale ked ty si vymyslas argumenty

1)Zdrzanie vystavby Apollo sposobilo zdrzanie na strane EIB...

2)Co komplikovalo mesto na stavbe pristavny m. - Viedenska. Uved jeden konkretny pripad co mesto komplikovalo... AKurat to, ze trvali na novom povrchu na Einsteinke ak chces toto kritizovat?!

3)Hypermarket Tesco bol v zapadnej casti potrebny. Myslis ze bolo normalne, ze ak chcel ist niekto z Dubravky ci Karlovky do Tesca ci ineho hyperobchodu (a to nekritizuj som si isty ze tam sam nakupujes) tak musel ist cez cele mesto do Petrzalky alebo na Zlate piesky?

4)Rokovania o vymene pozemkov za Aupark tower bol Durkovsky povereny zastupitelstvom mesta. Ak by tak nekonal, porusil by zakon. Vyrokoval co vyrokoval, predlozil to do MZ a tam sa rozhodlo, ze take podmienky su nepripustne a radsej dali pozemok do sutaze. Vidim ze nemas sajn o fungovani proces v meste co sa tyka smeru MZ - primator a naopak. A dalsia vec je ze SKORO sa nepocita. Ved aj ja som skoro vyhral 65 mil. v lotte. Len som podal zle cisla...

5)Co to tu furt trepes o tom uvere. To akoze ked sa nestavia tak bude mesto platit viac na urokoch Alebo co. Z uveru sa platili aj ine veci. Myslis si, ze by dva uvery boli lacnejsie? Tak to si potom dobre blbec, ak si to myslis...

6) primator nie je manazer. Mylis si dojmy a pojmy.
BMko
#70533-1206?minule som s nou isiel a je uz tiez dost popisana ak pocitam ine solarisy
Reakcia na: ivanbuto #70529:
Mňa zaujalo:
"V máji 2004 ma oslovil primátor, pán Ďurkovský, s ponukou reštrukturalizovať OLO a.s. alebo Dopravný podnik a.s."
- aha takže Ďurkovský si uvedomoval, že DPB je v sračkách. A pýtam sa koho potom poveril tou reštrukturalizáciou DPB keď Sulík išiel k smetiarom? A ako to dopadlo ?
Reakcia na: ufo #70616:
heh, pekne pekne 🙂

2 hoppusmark: radsej by som sa strasne mylil, ale bohuzial taka je realita

tunak je inak stranka SSC ohladne useku lamacska - stare grunty

http://www.ssc.sk/user/view_page.php?page_id=425

je tam krasne vidno na tej ortofotomape, ze tam bol polprofil MUK s vyhladom na pokracovanie elektricky a dobudovanie dalsieho profilu.

toto je tiez problem durkovskeho, castokrat kratkozrako mesto lukviduje, za cenu terajsich mierne nizsich nakladov, dalsie mozne rozsirovanie do buducnosti.

napriklad sa divim, ze nikoho netankuje absolutne neriesenie napojenie noveho petrzalskeho "CMO" ako sa tam ludia dostanu ? okolo incheby ? okolo sadu janka krala ? alebo sa urobi aspon cast povodnych planov, kde je to este doteraz krasne vidno, ze na stary most ide vlaste 2+2 cesta od bosakovej ...

alebo preco sa tunak pri projekte elektricky nepozastavuje nad faktom, ze povodne bola planovana subezne s dostavbou "rychloelektricky" planovana aj 2+2 komunikacia napriec a stredom petrzalky od stareho mosta az po janikov dvor ?

alebo preco sa nikto nepozastavuje nad tym, ze mesto aj svojim pricinenim viac menej znemoznilo vystavbu planovanej MUK molecova/karloveska/devinska ? cim by docela efektivne vyriesilo tento problematicky bod a nebolo by treba ani nefunkcnych svetelnych krizovatiek, ktore uz stali 100 milionov a su vypnute ....

a to su prosim pekne vsetko plany zo 70tych rokov .. a aj tych par uzaver a planov, co boli ozaj vyhladove a robili ich ludia podla najlepsieho vedomia a svedomia, bez nejakych lobbystickych skupin ...
Reakcia na: Ámos #70611:
prepac amos, nebola to ziadna narazka na to co si napisal...ja som len chcel poukazat na katastrofalnu situaciu nocnych spojov
Reakcia na: Ámos #70602:
Vazne to vyznelo ako utok na niekoho? Dal som tam aj smajlika ? .
Ale ked chces moj skromny nazor, alebo to nie je ani nazor. Dam sem nieco z Durkovskeho webstranky - je to clovek, ktory bol styri roky primator a toto si tam napise:

Čo sa nám podarilo urobiť:

Začali sme razantnejšiu modernizáciu vozového parku MHD (22 ks nových nízkopodlažných autobusov, 2 ks minibusov, 6 ks duobusov)

Čo chceme urobiť:

Budeme pokračovať vmodernizácii vozového parku MHD nákupom nových nízkopodlažných električiek, autobusov a trolejbusov

...to hadam staci, svoj nazor schvalne nepripajam, nech si kazdy spravi svoj nazor podla toho, ci v tom chceme pokracovat. (Pravopisna chyba je z jeho stranky...)
Reakcia na: aquila #70612:
Dosť dobre napísané.. Takisto nevolím Ďurkovského.. Myslím, že Beňová na to, aby bola primátorkou, nemusí poznať každú plánovanú zastávku nosného systému (Ďurkovský ju na tom v TA3 zhadzoval), ale ak nájde správnych ľudí, ktorí sa do toho rozumejú, tak nemám nič proti-práve naopak...
a kua, s/pozemkou/pozemkov/
Reakcia na: ivanbuto #70565:
mesto nedoplacalo 700 milionov. stat dal 400 milionov, ktore boli opravnene podla znaleckych posudkov, ale mesto "naslo" 300 milionov pre tunel firmu metro ba vo forme lukrativnych pozemkou, ktore pani carnogurska & KDH mafia obratom predali so vcelku slusnym ziskom cez dalsie dve spolocnosti 🙂
Reakcia na: N/A #70566:
to je najvacsi problem durkovskeho privlastnuje si veci s ktorymi nemal zhola nic spolocneho.

apollo - 100% investicia statu, ktoru mesto len dorvalo. vid napojenie bosakovej => zly projekt. nehovoriac o kauze EIB, istych machinaciach, alebo predrazenie o zopar stoviek milionov korun. mimochodom mala sa stavba zacat uz v roku 2001, teda za moravcika, len ako hovorim, mesto aj tych par veci co malo urobit, tak dorvalo.

viedenska - pristavny most (einsteinova) - 100% investicia statu, dokonca tento usek bol financovany z predvstupovych EU fondov ISPA. zasluha mesta nulova. skor to komplikovali (ako ostatne vzdy)

lamacska cesta - stare grunty (sitiny) - tunak mesto nielenze zlyhalo, ale dodrbkalo co sa dalo. bez mihnutia oka durkovsky odsuhlasil _dodatocne_ vyskrtnutie mimourovnovej krizovatky saratovska / privadzac lamac D2 z uz schvaleneho projektu a po zacati vystavby!

dosledok ? z karlovky a dubravky je o hodne komplikovanejsie sa dostat na D2 smerom malacky/kuty/CR. nehovoriac o tom, ze tym efektivne zablokoval schopne napojenie novej vystavbe, ktora sa planovala za dubravkou a vedla devinskej.

hlavne som zvedavy, kde mesto zobere aspon 500 milionov potrebnych na tuto MUK aspon v polovicnom profile, pricom na pokracovanie eliny tymto smerom + plny profil treba asi 1,2 miliardy.

dalej mesto absolutne nemalo zaujem o zatrolejovanie mlynskej doliny od patronky po karlovesku. pricom by to bola samozrejme vyvolana investicia a trolaky by mohli pohodlne chodit az na molecovu (to fakt nespominam radsej ako dorvali aj ten kusok troleji)

nehovoriac, ze aj vdaka durkovskemu tu mame taky maly unikat, na vypadovke z mesta je semafor, kvoli blbemu hyyypeeermarketu tesco, ktory tam ani nemal byt. aj ked je fakt, ze dost v tom ma prsty MC

durkovsky toho podla mna dorval az prilis vela.

ale hlavne je neodpustitelne, ze mesto skoro pripravil na predaji pozemkou skoro o 1,4 miliardy korun.

ze si zobral uver a na petrzalsku radialu nezmyselne vyalokovali 1,5 miliardy korun, ktore "nepracuju" a budu stat do roku 2008 400 milionov korun navyse.

ako manazer absolutne zluhal, a za normalnych okolnosti by zo sukromneho podniku davno letel a by bol zrejme aj trestne zodpovedny.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.