Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: jandro #72834:
takmer 3x do tyzdna priemerne.... to priecestie bolo fajn, ale velmi ho dokaslali... minule som bol v aute prvy v poradi... presiel jeden vlak, druhy vlak, treti... potom 10 minut nic... tak som vypol svetla, motor a v tom rampy z nicoho nic hore...
takisto tie zavory spravili moc dlhe, takze sanitka alebo hasici by ich museli prerazit...
Uz ste prechadzalli cez novozrekonstruovane priecestie v Raci? Radsej to ani neskusajte. S takmer s istotou narazite na rampy a minimalne 15 minutove zdrzanie a to nielen preto, ze tam premava viac vlakov, ale hlavne preto, ze rampy su zavrete cca 5 minut pred prejdenim a cca 5 minut po prejdeni vlaku. Nechcel by som byt vodicom liniek 52 a 56, ktore tadeto prechadzaju. ?
Reakcia na: LifeStar #72831:
S499.0 je mašina s vmax.=120 km/h ale to je už len taký detail:-).
Takže S499.0 so zmesou obskúrnych vagónov cez tunel jazdiť budú ale TGV nie, bo sú nemoderné ? ?
Reakcia na: Kami #72804:
Letisko - ASMN - SNP - HL.ST - nemas dojem ze by ta doprava bola prilis dlha?

Ad. medaky: Tie boxy ma prenajate MB Taxi, ktora sa netaji ze chce ponukat kvalitne vozy na ukor ceny. A pre niekoho z UK nie su az tak drahe (ale ani nie velmi lacne)..

Re #72812 Dlhe Diely MHD: Uplne otrasnou vizitkou nie je len Hl.St ale aj ASMN. Ak rekonstruovat tak oba.. Ale ja som jednoznacne za novy VLAK/BUS terminal.
Reakcia na: S499.1023 #72817:
No mašina je zo šesťdesiatych rokov a vozne tak zo sedemdesiatych. A rozdiel medzi S499.0 a TGV je ten, že TGV je vysokorýchlostná jednotka a S499.0 je mašina s vmax 110 km/h

Re #72817 S499.1023: Ó ďakujem, že som inteligent. A nepokazím si to 🙂
Reakcia na: Ámos #72829:
No vidáš, aj sám ňou cestuješ ? .
Mimochodom: ŽIADNU novú komunikáciu vedľa cintorína, einverstanden ? ?
Reakcia na: S499.1023 #72745:
Vies co chodim nou prave vtom useku ale iba v istom v specifickom case vacsinou medzi 14 a 14.45, je mozne ze len vtom case, to jazdi prazdne. Skoda ze DP nezverejnil vysledky prieskumu vytazenosti jednotlivych liniek - myslim ze by to bolo podnetne...

Re #72732 fobust: ja sem tiez obcas zbehnem, hlavne ked sa nudim a potom to lutujem...
Reakcia na: Ike #72793:
Zabudol si aj trať zo Zohora do Záhorskej Vsi (s možný predĺžením do AT. Senkvice máš na vedľajšej (neexistujúcej?) trati, pritom je to na koridore a tuším aj jediným priamym spojením do BA. Zo Senca ti chýba trať do Jelky (neviem ako teraz ale v minulosti dosť využívaná trasa), zato tam máš Tureň, čo je dedina s cca 150mi domami a cez víkend tam jazdí len Vario 3x za deň.
Reakcia na: Ike #72823:
Preco veterna? Ked tak jadrovu. Tie vrtulky len spatia vzhlad krajiny a nic z nich nie je.
Reakcia na: Ike #72825:
Dobre, vidím, že diskusia je "zmysluplná", zatiaľ to nechávam tak.
Reakcia na: S499.1023 #72824:

1. vydavky sa pri efektivnom projekte zvyknu vratit. otazka je nakolko by to bolo efektivne
2. je malo pravdepodobne ze by u nas nefukalo dlhsie ako den. Skus sa postavit napr k VW na Zahorsku nizinu... tu fuka vzdy a silno... popripade by sa zvolila ina ekologicka alternativa (vodna elektraren)
Reakcia na: Ike #72823:

1) Požičané sa vrátiť nemusí?
2) A keď nebude fúkať? Vlkä počkajú?
Reakcia na: S499.1023 #72821:
preco si nepozicat financie od EU na financovanie trati?

a elektrina, kebyze sa postavi veterna elektraren, nevidim problem...
Reakcia na: Ike #72820:
Jaj, ešte aby som doplnil. Autobus pre 50 vlkä váži desať ton, najľahší motorák dvadsať. A tie treba tiež rozhýbať. Začína dochádzať? Taktiež motorák stojí 60 miliónov, zatiaľ čo autobus 10, stavba trate tiež nie je zadarmo, ani drôty.
Reakcia na: Ike #72820:
A tá elektrina PROSTE JE?
Reakcia na: S499.1023 #72819:
Mozes ist aj pesi ?

a nemyslel som vlak v priamom slova zmysle, ale nieco take ako tatranska elektricka.... 🙂 a v tych dedinkach sa tych cestujucich nazbiera... samozrejme je moje linkovanie scestne, ale nejaka podobna siet by existovat mohla...

btw. este mi povedz v com je autobus ekologickejsi 🙂 predsa ked prejde 100 vlakov a 100 busov tak je to to iste ako ked prejde 1 vlak a 1 bus... z naftovych motorov emisie idu odhliadnuc od cestujucich, zatial co elektricka jednotka maximalne rozviri prach
Reakcia na: Ike #72793:
Takže z takej Novej Dedinky do Veľkého Bielu pôjdeme cez Senec ? ?
A teraz poučka: Na prepravu do cca. 50-80 ks substrátu je autobus podstatne ekologickejší, než vlak.
Reakcia na: KLF #72810:
ICE 2 ťažko, tie sú len na 15 kV/16,7 Hz ? ? ? .
Reakcia na: LifeStar #72803:
Zatiaľ čo taká súprava S499.0+Bt+Bh+Bt+Bh+BDmsheer je výkvet módy, čo?
Reakcia na: LifeStar #72803:
Zatiaľ čo taká súprava S499.0+Bt+Bh+Bt+Bh+BDmsheer je výkvat módy, čo?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.