neviem, o akom zamestnancovi to hovoris. ved aj teraz su na 43 len spoje, ktore premavaju len v pripade zvysenych prepravnych narokov, teda pekneho pocasia. prave na tie by mohol byt nasadeny Cabrio. Aj ked musim povedat, ze ak by som bol ja kompetentny o tom rozhodnut, tak so stavbou ziadneho kabrioletu by som v sucasnej situacii DPB nezacinal. Ale ked ho uz spravili, treba ho podla mna vyuzit.
Celé by som to pri Patrónke spravil asi inak:
204 na Valašskú,
209 k Vojenskej,
212 po Tesco.
Netreba aby všetko chodilo na Patrónku a 1 linka by k Tescu pravdepodobne stačila.
Celé by som to pri Patr=onke spravil asi inak:
204 na Valašskú,
209 k Vojenskej,
212 po Tesco.
Netreba aby všetko chodilo na Patrónku a 1 linka by k Tescu pravdepodobne stačila.
Náhodou ten kabrio na Železnú neni zlý nápad trocha zmeny nikdy nezaskodí. Iné mestá sú hrdé keď možu ukázať nejaké zaujímavosti zo svojho vozového parku verejnosti. Sak ked sa nim zasadne nikto nechce viesť môže počkať na iný voz .
Sak ked ho niekto nechce neznamená to že ho nemôže chcieť niekto iný. Rozhodne by ssa našlo dosť ľudí ktorím by sa to páčilo.
Chcel by som kompetentnych z tejto stránky poprosiť keby mohli hodiť oznam aspoň tu na imhd o vyhliadkových jázdách hist.električky so sprievodcom BKIS odchody sú v SO+NE o 17,00 zo zastávky Jesenského pri SND. Vstup 50,- a 20,- za hodinovu jazdu.
Pekne ďakujem.
Ja uz som svoj nazor napisal. Som jednoznacne PROTI kabrioletu. Ked sa nevyuziva, nemali ho postavit a plytvat tym peniazmi.. Co s nim teraz urobia je mi uplne jedno..
Ja necitim ziadnu potrebu vozit sa v nejakom kabriolete na zeleznu.. Radsej by som tam videl novy Solaris ?
Ale vždy treba mať aj dostatok autobusov na NAD kvôli plánovaným či mimoriadnym výlukám...
Ad trolejbusové trate: Nebolo by lepšie v prvom rade láskavo už konečne zatrolejovať Patrónku aj v smere na Kramáre (to už dávno malo byť, podľa mňa skôr než DD).
Re #80565 810zssk: Ja myslím, že to je vynikajúci nápad s tým kabrioletom na Železnú. ? Kde inde by ste si ešte vedeli premávku takého vozu? Ale nie je na CNG, z tohto dovôdu by sa niekto mohol "obuť"...
Ak by bol taký problém tam namontovať palubák či označovače, tak by snáď mohol premávať bezplatne (ako nejaká akcia magistrátu pre svojich obyvateľov aj turistov) ALEBO by naň platili nejaké špeciálne jednorázové CL (ako na lanovku, ale samozrejme lacnejšie).
Re #80578 hoppusmark: Na tom kabriolete sa nedá operatívne aspoň čiastočne dať aká-taká strecha, keby pršalo? To kvôli tomu radšej má ten kabriolet postupne hrdzavieť vo vozovni?
Objednáva si ho vôbec niekto na nejaké jazdy?
A ten druhý cyklopríves so SOR-om si už niekto objednal na nejaký organizovaný cyklovýlet, neviete náhodou?
S tou 204 suhlasim, ale riesil by som to skratenim po Vojensku nemocnicu.. a co sa tyka toho kabrioletu: myslim ze pre ucely vyletnej linky to moze byt..
204 by som dal len každý druhý a v pracovný deň v sedle + večer len každý piaty spoj do Lesoparku a zvyšok na Valašskú. Hoci samotná stavba trate do Lesopraku v čase existencie elektrobusov a pod. sa mi zdá zbytočná.
Ďalej mi tu chýba spojenie Prievozská - Americké nám. Teda 207 by som od Jégeho viedol na Miletičovu a po súčasnej trase.
Re #80571 Majo: Nepracujem a viem, že všetko sa dá domontovať, ale už len to usporiadanie sedadiel, ten nástup na 1 dvere, to sa mi nepáči.
A naviac by tym bol zbytocne zatazeny jeden zamestnanec, ktory by musel cely den sledovat, ci nahodou naprsi a nemohol by sa kvoli tomu venovat inej cinnosti.. To je dost velke plytvanie ludskymi zdrojmi. Treba sa na to pozriet aj z druhej strany a nie iba z tej, ze "bolo by to pekne"...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.