No keď už skracovať linky, tak 94 sa môže točiť už na Holíčskej dokola okolo obratiska. V takom prípade by bol potrebný len jeden jediný voz, takže ušetrilo by sa toho hodne ? ?
podla mna ak by bolo mozne otacat klbaky na kollarku, tak by sa mohla L94 skratit tam, lebo chodi vacsinou prazdna a ako sa uz niekedy spominalo, tak kazdy druhy odhcod smer petrzalka by mohol byt sluzobna jazda a usetrili by sa podla mna aj 2 vozy...naspat je naozaj tato linka uplne prazdna...
Ale faktom je, žeby sa mohlo šetriť, ak to bude nevyhnutné rovnomernejšie v celom meste, a nie v zásade len v SZ časti mesta, tak ako sa to stalo toto leto.
tvoj prispevok ma len presvedcil o tom ze vies o MHD v BA velke hovno. L70 je nosny spoj spajajuci podunajske biskupice a ciastocne vlcie hrdlo s centrom. Kratenim tohto spoja dosiahnes akurat dalsiu nespokojnost cestujucich. To co tu tvrdis su len obmedzene kecy, nebyvas nahodou v petrzalke? tvoje recicky sedia na typickeho petrzalcana, ktory sa stazuje ked nema priame spojenie z postele do kazdeho miesta kam sa chce dostat a ostatnym by najradsej zrusil aj vsetky spoje len aby mal pohodlie. ☠
Vždy lepšie SAD ako železnice. Minule mi stačilo keď som chcel ísť do Senca. V tlačenom grafikone vlakov som si vyhliadol vlak 12:dačo do Senca, prirodzene, že osobák. Na moje prekvapenie taký vlak tam nebol vyvesený, na informačkách mi povedali, že nepremáva. Tak ešte,že máme v BA L210, rýchlo na Nivy a kukám smer Senec. Také intervaly, že super. Za 3min mi šiel bus a za 15 ďaľší. Rozhodne sa SAD v BA posunula vpred a niekedy by som radšej obetoval cestu vlakom, ktorú mám zadarmo a šiel SAD.
Čo je tá linka? V tom sedle chodí skoro 3/4 trasy naplnená asi na 20%. Ani to nie. Keď o tom hovorím tak som asi sa ňou viezol a keď zrovna neviezol, videl som 70 ako stojí na jednej z Križovatiek na Mlynských nivách alebo na Prievozskej ako je "plná".
Podľa mojej mienky predčasný odchod je najzávažnejšia chyba akéhokoľvek dopravného podniku. Výpadok spoja z technických príčin, meškanie, rezervy v čistote, to všetko sa dá pochopiť. Ale predčasná jazda, to je jednoducho šlendriánstvo.
SL som zacal cestovat tak pred rokom a pol a krasne vidiet ako sa ta spolocnost zacala zlepsovat... najprv som nimi isiel na Zochovu chatu, este starou modrou karosou, a sofer niektore zastavky sprosto vynechal... vodic v modrej uniforme, rozopnuta kosela, velke chlpate brucho... potom som nimi isiel do PK a to mi dosla tretokolonna DPB karosa prerobena na sluzby SL (vtedy este SAD BA)... este aj BA nater mala a tusim aj ecv... potom od februara do TT a pravidlene chodim do SC... a to sa uz neda porovnat s tym predtym... otocka o 180° a stale dufam ze aj DPB ju spravi... SL nemam co vycitat, mozno obcas nedodrziavanie intervalu a to ze na zastavku (pokial neni startovna) sa oplati ist aj o 10 minut skor
Vsak hej.. ja sa s nimi zajtra cestujem a celkom sa tesim v porovnani s takou cestou Dubravka - Raca. Inak, treba podotknut, ze maju aj velmi dobre dialkove spoje aj ked sa tu spomina len primestska doprava. Minule som s nimi siel do Bystrice.. uplne uzasne..
Re #82737 Vladimír: Problem je ze DPB ma ten isty problem co ine firmy + jeho vodici odchadzaju do tych inych firiem.
No predpokladám, že v septembri poklesne u vodičov čerpanie dovoleniek, takže na posilnenie oproti prázdninovému stavu čosi zrejme bude, otázne je však, či dokážu obnoviť grafikon spred 1.7.
Ja som zvedavý, ako situáciu s nedostatkom vodičov vyrieši nielen DPB, ale všetky DP a SAD, keďže ide o výrazne širší problém ako problém jednej konkrétnej firmy.
rozostavit cely vozovy park nahodne po meste a nech si to vlkä odsoferuje...
Re #82722 810zssk: ale oni sa toho naozaj snazia drzat a na 96% sa im to dari... ja sa napr na cestu SL celkom tesim (pokial nie je teplo a nejdem v spicke)
Ale to tie linky v špičke nezvládnu napr. 93,94,68,95 sú maximálne okresané a viem že aj zo študentmi sa do nich nedá pomestiť za súčasného grafikonu
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.