MHD pezinok nepovazujem za hlupost. V Pezinku zije o 25% ludi viac ako v DNV. Tiez mas pocit, ze uvas je MHD blbost. Staci, ze mas pesiu dostupnost na vlak do 15 minut???
Mozme ist tymto smerovanim, ale potom sa to da uplatnit vsade. Aj DNV.
MHD Pezinok si predstavujem ako pripoj ku kazdemu vlaku. Tak bude funkcna.
Pozri ked sa prelinkovala Petrzalka boli velke sluby ze sa stym bude pokracovat aj v dalsich MC ale po skusenostiach z Petrzalky sa na to radsej zabudlo sak us usetrili dost na Petrzalke tak naco aj na ostatnych
Na nic nenarazam. len som chcel vediet ci si z Bratislavy. Kolko uz v BA zijes?
Šotosny nemam, elekricky nevyuzivam, lebo su nepouzitelne pri dnesnom systeme. Som zvyknuty na intervaly do 7,5 min a zda sa mi vecnost cakat 12.
tr3mp-ho dogmu uz sem daval 810zssk v prispevku #95552
rozpisovat sa mi to nechce preto, ze uz to tu bolo preberane milionkrat. vacsina co tomu rozumie sa zhodla, ze je prelikovanie potrebne. Zvysilo by pocet cestujucich tak ako sa zvysil v Petrzalke po zmene.
Amos, sorry to je kravina na N-tu...
Realne by tam MHD mala interval 30 minut aj to by bol luxus, cize to pesia dostupnost je konkurencieschopna a vyhrava
Nie som rodený Bratislavčan, ak práve na to narážaš. A inak, čo by si chcel ty meniť? Električky tak, aby to práve tebe vyhovovalo? Či len realizovať šotosny?
Jasne, môžme všetko pomeniť od základov. Ale načo? To je tak, ako keby som kúpil kilo zemiakov dnes večer a zajtra ráno. Žiadna zľava, cena rovnaká. Skôr sa obávam, že keby sa začalo experimentovať so schémou električiek, tak to nedopadne dobre.
Blud. Načo by bolo MHD Pezinok? Pezinok nie je až tak veľký, aby potreboval MHD. To, čo tam reálne jazdí, je postačujúce a aj po schválení BIDky bude. Keby bola potreba MHD Pezinok, tak to už reálne jazdí.
Zial sa nazdavas zle. Po prve, primestska doprava je tak ci tak stratova. Tym ze vybrane busy skratis a nahradis vlakmi nestratis nic, naopak ziskas. To co usetris na trase povedzme BA - Pezinok mozes presunut napriklad na MHD Pezinok. A podobne..
To je absolutna blbost. Prelinkovanie nie len ze je mozne, ale (skor ci neskor) bude nutne. Doporucujem tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Ale medzi koncovymi bodmi, ich prelinkovat mozes. Napr. zlucit, zrusit, menit trasy.
Re #95550 Marcelllooo: Takze ekonomickejsie je subezny vlak a autobus?
Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke. ?
Ani ja si nemyslim, ze by sa jednalo o plan nechat niekoho zarobit. Skor si myslim, ze Brano zle ponal tvorbu corporate identity (hadam pod vplyvom toho, ze Bratislava ma vlastny) a zredukoval ho na tvorbu noveho loga...
Priestor pre zarobenie teraz nie je, lebo zmena bude postupna, po minuti starych zasob...
Problem prelinkovania elektriciek je, ze maju danu pevnu siet a koncove body, co prakticky prelinkovanie vylucuje... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.