Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #101164:
Uznávam, že ten Tedom to má vyriešené podstatne lepšie. ?
Reakcia na: Majo #101166:
Myslim, ze teraz nie. Ale mozem sa mylit.
Reakcia na: Papyr #101165:
Fíha, tak to si ma prekvapil. ? A ponúka teda Mercedes niečo v danej dĺžkovej kategórii?
Reakcia na: Majo #101151:
Cito sa uz nevyraba.
Reakcia na: Majo #101162:
lenže tá tyč v Solarise je v strede dverí, takže cestujúci majú k dispozícii len 1/2 dverí..
V tom košickom tedome je tá tyč viac vpredu, a teda cestujúci majú k dispozícii minimálne 2/3 priestoru dverí..
Reakcia na: hoppusmark01 #101160:
inak sú to síce len detaily, ale myslím, že môžu o dosť pomôcť rýchlejšej výmene cestujúcich..
Reakcia na: hoppusmark01 #101160:
To je tam preto, aby tam nestáli ľudia, pretože by bránili vodičovi vo výhľade do spätného zrkadla.
Reakcia na: 810zssk #101152:
Zaujímavý máš názor na Mercedesy, keďže nové Citará a Citá už majú rovnaký design ako CapaCity.
Reakcia na: Majo #101158:
no len v Solarise je to trocha blbé, lebo aj tak je v priestore 1.dverí v strede tyč, a otvára sa len jedno krídlo dverí.. tá tyč v strede tam nemala byť..
Reakcia na: Majo #101158:
Teda mal som na mysli úplne oddelenú kabínu vodiča so samostatnými dverami.
Reakcia na: hoppusmark01 #101154:
Jasné, že vodiči by nesúhlasili. ? Ale ak si si nevšimol, od oddelenej kabíny vodiča v BA sa už upustilo (viď nové SORky, Solarisy, 25Tr).
Reakcia na: 810zssk #101149:
To s tým hrbom ako bezpečnostným prvkom mám tuším práve odtiaľto, spomínal to niektorý diskutujúci v čase, keď BN12 prišla na trh a Connex Praha ich kúpil pre linku 165. Ale nemám šajnu kto to bol a ani chuť prehrabávať sa cez tri roky archívu...
Reakcia na: 810zssk #101149:
Re #101150 ZloŠuk: Ty píšeš na túto diskusiu len s účelom provokovať a rýpať do niekoho? Lebo tak mi to pripadá... Čo má nový SOR NB 12 a 18 spoločné s výpravou?
k téme 3 verzus 4 dvere: úplne by stačilo, ak by kabína vodiča v BA nebola úplne oddelená, teda vodič by nemal polovičku 1.dverí pre seba, ale bolo by to tak ako to je napr. v košických Tedomoch alebo najnovších brnenských Citelisoch.. teda 1.dvere by boli celé určené pre cestujúcich a teda plnohodnotné..
otázka je, či by to chceli aj vodiči, keďže by to išlo na úkor veľkosti ich kabíny..
Reakcia na: irizar #101147:
Veď ja som nepísal, že chcem do BA 12-metrové busy v štvordverom vyhotovení. Súhlasím, že stačia 3, pre menšie mestá s nástupom cez predné dvere pokojne aj 2. I keď na druhej strane napr. na takej 99 by boli vhodné aj tie štvordverové.
Reakcia na: hoppusmark01 #101146:
A ja zas SOR ? pokial sa teda bavime o dizajne.. vynimka: CapaCity.
Reakcia na: hoppusmark01 #101146:
Ale keďže v BA rozhoduje o všetkom cena, musíš sa uspokojiť so SORom BN 9.5 a nie povedzme s MB Cito (to je skrátené Citaro, zodpovedajúce kapacitou našim SOR-kám).
Reakcia na: Majo #101143:
Hej a ovplyvnujes vypravu ? Kazdopadne, vo vyrobe este NIE SU. Bodka.
Reakcia na: Majo #101145:
K prvemu: Ty pises blbosti. K druhemu: Ja sa normalne pytam. Lebo ak mysli iny typ tak potom tam samozrejme ten hrb nemusi byt bezpecnostny prvok, lebo ten bus je pomerne odlisnej konstrukcie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.