Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #101936:
Asi takú, ako majú v policajných Kia Cee´d ?
Reakcia na: stevo #101934:
Objednávam si jednu v čiernom vyhotovení ? Sedadlo spolujazdca nebude, tam bude mať vodič kabínu 🙂
Reakcia na: kecho #101920:
Len zabudli dodať, že 43 a 37 nie cez víkend.
Reakcia na: milannco #101933:
a dame to namiesto klbakov so zachovanim intervalu ;-))
to uz som radsej som uz za tie Fabie.
Reakcia na: Lubomir #101930:
Ja len doplnim ze Solaris tiez vyraba bus pod 11m (Urbino 9, alebo 10 - jedno z toho). Ale je tu niekto kto pochybuje ze vyhra sor?
No, nazvat ma moze rozne, aj ked verim, ze by sa na tej "Kindermafii" mnohi pobavili. ?

Aj 10rocne vozidlo pri spravnej udrzbe moze byt viac-menej bezpecne. Mne nejde o fakt ze vozidlo horelo, ale o to samohasiace zariadenie.

A kde uz by som sa mal rozculovat, ked uz nie tu, kde to citaju aj ti na vyssich miestach a mam aspon aku-taku sancu dohrabat sa odpovedi, resp. niekoho postrcit k tomu aby konal, ci sa nad sebou a svojim konanim zamyslel ?
Ano vazeni... Bratislava NUTNE potrebuje dalsie Sorky. (nie, ze by som to nehovoril pred nejakym casom) Preco si myslim, ze sutaz za 300 milionov ma vyhrat firma SOR Libchavy ?

No skusme si to zhrnut. Dlzka vozidiel DO 11 metrov... Hmmm... Takze Citelis od Irisbusu vypadava - ma 11,9 metra, Crossway 10,6 LE verziu nema, povedzme, ze Solaris 12 asi 11 metrov tiez mat nebude, jedine ze by ponukli ich mensiu LE verziu, ale tych je malo, navyse Solaris asi vypadava vzhladom na medializovane nedostatky. Slovenski vyrobcovia nedosahuju obrat a nerobia nizkopodlazne autobusy. Mercedes Citaro je tiez 12metrovy a MAN rovnako. Navyse Mercedes ani MAN nema sancu dat ceny ako SORka. Bravo pani, IMHO majstrovsky zadane sutazne podklady... Jasne napovedaju, ze bude sutaz nestranna a ze bude jednoznacne nezavisle posudena... Neboli ste na skoleni v DPMK ?

Je mi z toho zle... Pred nejakou dobou vyhlasil niekto z podniku, neviem ci p. veduci predstavenstva alebo generalny riaditel DPB, pre Bratislavske noviny (a kludne si to i vyhladam), ze obnova solo autobusov je skoro ukoncena. 300 milionov pri cene 5 milionov za kus, co je na SOR BN10,5 premrstena cena je 60 kusov. Chapem, ze nam zacinaju dozivat plynofikovane B732, ale NEBOLO BY SAKRA NACASE UZ KONECNE NAKUPIT NOVE AUTOBUSY BEZ ZNIZOVANIA KAPACITY ? To uz rovno nakupme za tie peniaze fabie a rozvazajme ludi taxikmi na presnych trasach. Do kazdeho auta jeden oznacovac.

O nutnosti nakupu klbovych autobusov uz radsej ani nebudem hovorit. Hlavne ze maju ludia ako p. Zahradnik, p. Kadnar a im podobni teple miestecka. Vazeni, tak ako ste podla mojho nazoru nanic poslanci, tak ste aj nanic dopravaci.
Reakcia na: Lubomir #101927:
Moc tu nekric, lebo pride Sati a povie ti, ze si kindermafia a pseudoodbornik a , ze je ine ked hori nove vozidlo a ked hori 10 rocne vozidlo po zivotnosti ? ?
Reakcia na: Solider #101746:
Veď je. Kto tvrdí že dva? Zrejme niekto má neakruálne informácie ? (fanatikmhd)
Velmi by ma zaujimalo vyjadrenie kompetentnych k poziaru tej 4816... ked horel solaris, robilo sa kriku, medializovali ako nefungovali ventily atd. Konecnu pricinu poziaru 1216 nakoniec nemedializovali... ticho ako po burke.

Potom sa pan veduci predstavenstva blyskol tym, ze vsetky busy budu mat samohasiace zariadenia... 4816 ho udajne mala... a je ticho... nikto nekrici, ako to ze nefungovalo, nikto nemedializuje presetrovanie...

vie sa vobec preco zahorela 1222 ?
Reakcia na: enumaelish #101881:
vodici ani cestujuca verejnost asi nie 😉
Reakcia na: ba1031 #101878:
Duri, nie vzdialenost ale neumoznil ti podla vyhlasky vyjdenie zo zastavky spomalenim alebo uplnym zastavenim. Ak ti narazi cca do zadnej casti, znamena ze mal gumokolista dost casu nato aby ubrzdil. Autobus nieco trva pokial vyjde zo zastavky. Ono to pouzivane od klbu dalej je viac menej praxou a vypoctami brzdnej drahy podlozene, ze bolo dost casu na ubrzdenie. Jedine co v tedy pomoze gumokolistovy je to, ze vodic busu neda smerovku
Reakcia na: Ámos #101886:
Aha tak region, to je ine cosi. Ale plne suhlasim, ze dopravny podnik by mohol viac informovat verejnost o takychto planoch. Potom vznikaju taketo nedorozumenia.
Reakcia na: ba1031 #101921:
Preco by to mal byt problem? z cestujucich nikto nechce svedcit?
Reakcia na: Zvero #101883:
no ono je to v dnesnej dobe dost problem zohnat svedkov.takze na nich by som sa nespoliehal
Reakcia na: MEG0 #101899:
možno tam pošlú dvojdverové modré blesky ?
Re #101911 810zssk:
keď už toto nie je garancia, tak čo?
"Ktoré pravidelné linky MHD sú s prevádzkou nízko podlažných vozidiel ?"
linka 22 (1 bus-je označený v cestovnom poriadku), 30, 33, 37, 43, 49 (1 bus-je označený v cestovnom poriadku), 54, 88, 96 http://www.dpb.sk/otazka/pohyblivost.htm
Ad Krátkodobé obmedzenie dopravy na nábreží

Prečo tam vodiči umožnia nástup a výstup iba druhými dverami vozidla? Prečo nie prvými? Električiek sa to obmedzenie dopravy ako dotkne?

Ad Oprava koľajovej trate na križovatke Saratovská / Drobného

To kvôli jednej koľajnici na celý víkend obetujú zastávku "Pekníkova" pre linky č. 26 a 83 ❓ ❗ To 83-ky v smere "ku krížu" nemôžu ísť bez zastavenia cez OD Saratov, pri obratisku električiek sa otočiť späť a od zastávky "Pekníkova" sa napojiť na pôvodnú trasu? V smere do mesta by 83-ka mohla ísť normálne po svojej trase!

Veď keď sa tá koľajnica v lete 2007 vydula, tak chodili tak! Takto ľudí len zbytočne popletie, že na "Pri kríži, Homolovej, Štepnej a Žatevnej" budú zastávky pre L83 obsluhované v opačnom smere a na "Pekníkovu" im nepríde nič! Som zvedavý, ako sa 83-ky pomestia na obratisko Žatevná v čase, keď tam aj 26-ka bude čakať na svoj odchod..

Myslím, že toto sa nedá príliš porovnávať s Dúbravskými hodami, lebo tam sú ľudia každoročne na takú zmenu zvyknutí. Naviac, tam keďže býva uzavretá časť cesty, iná možnosť ako ako neobslúžiť zastávku "Peknikova" neexistuje.
Reakcia na: intony #101897:
Cieľom predsa bolo, alebo je, zrýchliť prejazd električky cez Račianske mýto, nie? Resp. nech je prejazd bezkolízny.

Ale beriem, zastávka je priestorovo nevyhovujúca. Nech teda je pod zemou, s priamym prepojením a vyústením na zastávky autobusov/trolejbusov na Šancovej ulici, v oboch smeroch.

Každopádne existujúce prechody pre chodcov by mali byť zachované, ak aj by išla zastávka pod zem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.