Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #104509:
V ÚP myslím výšková regulácia nie je. V návrhu ÚP zóny CMO-SV (zatiaľ nie je schválený), sa povoľujú len budovy do výšky okolitej zástavby, avšak okrem uzlových bodov (napr. Račko), kde by mohli byť lokálne "dominanty". Z tohto hľadiska táto budova myslím je v súlade s budúcim ÚP zóny.
Reakcia na: Ike #104503:
Hmm, ja teda obnovenie koľajovej doprvy po Štefnánikovej nevidím ako veľmi reálne. Resp. ak, tak potom aby tam mohli jazdiť aj autobusy/trolejbusy, viaceré z tých súčasných liniek totiž električka v tomto prípade nemôže nahradiť.

O policajtoch/semaforoch, súhlas.
Reakcia na: Mikimaus #104500:
Osobne mi nevadí samotný projekt 13 poschodovej budovy na Račku, aj keď henten návrh vyzerá hnusne. Dopravná záťaž sa dá znížiť práve napr. reguláciou statickej dopravy.

Ale blokovanie dopravy počas výstavby.... stačí sa pozrieť, čo sa deje v súčasnosti na Jégeho.... stavebné mechanizmy veselo zaberajú raz jeden pruh, raz druhý a blokujú dopravu. Neverím, že by to nemohli vyriešiť zo vnútra pozemku. Otázne je, kto im dal povolenie na to, čo robia. Pokiaľ viem, záväzné podmienky ohľadne dopravy dáva buď ODP alebo OD na magistráte, to sa potom premietne do stavebného povolenia, a stavebník by to mal rešpektovať..... možno ma poopraví Max. ?
Reakcia na: Max #104520:
a este v Trencianskych Tepliciach ?
Reakcia na: Ike #104518:
elektricku v zasitych ulickach stretneme napriklad v Lisabone ci Lvove (aj ked ani jedno asi nie je nasledovaniahodny priklad pre BA) ?
Reakcia na: Ike #104513:
napriklad tak nejako. Osobne by som si napriklad vedel predstavit NS MHD na baze rychlodraznej trate zo Safka az po buduce South city pod Petrzalkou a na tuto trat nasledne napojene dalsie petrzalske vetvy - jednoducho vsade tam, kde dnes jazdi v petrzalke autobus, tam vybudovat kolajove trate a mozme mat elektrickami obsluzene cele sidlisko (v idealnom pripade spojenie zo sidliska do centra bez nutnosti prestupu).

To je samozrejme len sci-fi, ale predstavit si to viem ?

Odhliadnuc od smutnej reality, ze ak sa a niekedy ta superskvela pomalodrazna trat s rychlodraznymi parametrami vybuduje, zrejme na petrzalskej strane nebude existovat ziadne vetvenie, ktore by na niektorych miestach bolo viac nez vhodne - napr. pri Artmedii, smerujuc do planovaneho CMC Petrzalka, ktore vsak - zial - s niecim takym, ako napojenie na MHD vobec nerata. Vsak naco...

Pripadne odbocky z hlavnej trate smerom do Ovsista, na Antolsku, Kopcany, Luky, Haje... a samozrejme nezabudunut na obratisko okolo Rovniankovej 14 ?
Reakcia na: S499.1023 #104517:
mas nieco proti Zabozrutsku? ? alebo sa bojis ze v Parizi stretnes v RER marcelllaaa v extaze? ?

tak ale su tam krizovatky take, ake v BA nie su 🙂 a eliny tam chodia do viac ulic ako v BA... 🙂 ale dobre, s tymi zasitymi ulickami som to hyperbolizoval...
Kazdopadne si myslim ze BA by to neublizilo, keby bola siet hustejsia
Reakcia na: Ike #104507:
No jednak nemám pocit, že by v Mníchove alebo Viedni boli samé komplikované koľajové križovatky, jednak komplikovaná koľajová križovatka neznamená električku v každej bočnej uličke. Zato viem, že električky vo Viedni i v Mníchove prežili obrovské redukcie. Strasbourg nepoznám (akurát tak z fotografií), bo Žabožrútsku sa vyhýbam ale z logiky verejne dostupných informácií (novozaložený systém 1995, 4 linky) mi vyplýva, že sa jedná o moderný električkový systém, v žiadnom prípade sa NEprepletajúci bočnými uličkami.
Letenskú ulicu nedávaj za príklad, to, čo vzniklo historicky je niečo iné ako to, čo vzniká v súčasnosti. Dnes by tam už nikto električku nepostavil.
Reakcia na: hoppusmark01 #104514:
sice aj budova pri slovenskom rozhlase uz ma tusim 11 poschodi ? takze v uzemnom plane to byt moze, ale nikto to nerespektuje..
Reakcia na: Ike #104513:
no tak by sa to dalo..
Reakcia na: Ámos #104510:
no vyskova to nie je, to je pravda, ale je 2x tak vyssia ako okolite budovy.. A v novom uzemnom plane je to definovane myslim tak, ze nove budovy nemozu byt vyssie ako okolite, ktore uz stoja...
Reakcia na: hoppusmark01 #104512:
neslo by to kategorizovat? tie NDS elektricky by dopravili cestujucich rychlo do CMO a vramci CMO by premavali tieto centralne pomalsie linky
Reakcia na: Ike #104508:
tak ale ked budeme tahat elektricku v BA do kazdej ulicky, potom to uz nebude moct byt nosny system..
Bud sa rozhodneme, ze to bude nosny system, a budeme podla toho stavat aj trate (velke obluky na vyssie rychlosti atd), alebo budeme tahat elektricku do kazdej ulicky, ale NS to uz nebude..
Reakcia na: hoppusmark01 #104509:
ajkeby to bola vyskova budova, tak tieto zakazy platia len pre niektorych........
Reakcia na: hoppusmark01 #104509:
to nie je vyskova budova. Ma len 12 nadzemnych...
Reakcia na: Ike #104507:
k tej stavbe IPR: nie je nahodou v novom uzemnom plane zakaz stavania vyskovych budov v CMO? Mne sa zda, ze je..
Reakcia na: S499.1023 #104504:
Mimochodom aj Letenska ulica v PH je dobry priklad...
http://www.imhd.sk/transport/index.php?img=12791&typ=gm
ked sa toto da v PH, tak v BA nevidim problem tahat elektricku hocikam (vynimajuc kopcovity teren, kde jednak nie je ani vysoka premavka IAD, cize sa tam uzivia skor trolejbusy + bus pruhy)
Reakcia na: Ámos #104506:
http://www.iprslovakia.sk/slovak/images/7.jpg nadhera... uzas... milujem toto mesto


Re #104504 S499.1023: zas nechytaj tolko za slovicka.. myslel som to tak, ze eliny chodia aj na krkolomnejsie miesta ako by bola Stefanikova a vobec vetky dolezite tahy v Bratislave
Vo Viedni mas same komplikovane kolajove krizovatky (ta neni dostatocne na zapad? V Mnichove aj Strassbourgu je to detto...


Ked sme pri tom Mnichove, tak toto je uplne vysmech bratislavskej MHD. Na kazdej zastavke na periferii je Park&Ride a uplny gol je ze maju piktogramy zastavok ktore NIE SU bezbarierove 😃
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/40/VerkehrsnetzMuenchen2008.png

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.