K Vášmu článku, pán Bútora len nasledovné: 1. - vyhláška ani nikde nezakazuje použitie modrého svetla na semafóroch, takže ich môžme použiť? 2. - To akože by návestidlo pre MHD svietilo iba občas a inokedy by bolo vypnuté pri stále svietiacich ostatných semafóroch? Zaujímavé D-I riešenie. 3. - tak mi povedzte, kadiaľ by sa tých 400 voz. dostalo na Kramáre. Patrónka už teraz nestačí v smere z Mlyn. doliny a s Jaskáčom sa nedá uvažovať, žeby cez raču a Kolibu po lese? 4. - Tak sa choďte pozrieť na tú Štefánikovu v smere na Hodžovo, polovicu času tam v krajnom jazdnom pruhu niekto parkuje. 5. - Na ODP majú všeličo, o čom netušíte, ale adekvátne obchádzkové trasy tam nevedia vyčarovať, keď nie sú, viď bod 3. 6. - ???. 7. - A čo majú na ODP spraviť? Zrušiť IAD? To by muselo MHD ináč fungovať. A že nefunguje, nie je len vina preplnených ciest. Čo tak pozrieť sa do vlastného hniezda. Ako sa opravujú autobusy, el. trate, kam mizne aj tých pár peňazí, ktoré DPB dostáva od mesta? Vy tu požadujete veci, ako keby občania požadovali len nové autobusy s fešnými palubnými sprievodkiňami a všetci by mohli sedieť. Nesplniteľné? Smiešne? Aj mne pripadajú niektoré pripomienky z uvedeného článku za smiešne. 8: - čo je cieľový stav? 10 liniek metra, 10- pruhové cesty, všetky dôležité križovatky mimoúrovňnové, dopravná polícia zrušená ako nepotrebná? ...a potom sme sa zobudili z amerického sna a išli do práce rozpadnutým autobusom na dvojpruhovej ceste s riadenými križovatkami, kde na jednom pruhu odbočuje vľvo 1300 vozidiel ( svetový rekord). 9 . DPB chcelo vypnúť svetlá na Kamennom n. - po ťýždni ich chcelo zapnúť, lebo mali kvôli chodcom väčšie zdržania ako predtým.
Ak ste taký dopravný expert, tak choďte pracovať na ODP, tam môžte plniť svoje sny....
Volajako sa panu D. stratila rychloelektricka z ust. Zacinaju tam davat IGK dopravu, hoci tusim povodne mal byt utlm na safku, lebo preferencia, lebo centrum. Nevravim, ze by mal byt total uzavrety, napriklad pre zachranku, policiu, hasicov, aby mali skratku v pripade mimoriadnej udalosti, ale pre beznu IGK zavriet a pustat len elinu . Ale to je sci-fi ?
dobry den vospolok.smiem vediet, preco vodic autobusu na linke 65, ktory mal sichtu vcera podvecer, si skracoval cestu okolo automobiliek honda, ford, kia, mercedes, namiesto toho aby isiel svojou trasou aj okolo tej zastavky na znamenie na zastavke kon-rad?a nestalo sa tak po prvy raz.dakujem
Aspoň čo som videl, tak na vlakových motorových jednotkách radu 812 sú oranžové transparenty BUSE (ospravedlňujem sa, ak to tu bolo spomenuté, ale 4 dni som tu nebol a nemám chuť to prelistovávať) ☺
Hovorí ti niečo BUSE BS310? ? Oranžové transparenty možu byat aj hocijaky LoLo transparenty ked si niekto pospaja oranzove diody kablikmi ?
K podsvieteniu. Pri starých BUSE-DOT je to diskutabilné. pretože tie sú podsvietené zdola žiarivkami, ktoré sa vypália ale BEUS ich nevymení. To je ten problém.
Pri nových DOT-LEDkách je to v pohode, pretože tam je každý bod podsvietený osobitne ?
Ja si pamätám ešte kedysi dávno mali určite nejaké kĺbové plyňáky aj druhý vnútorný transparent za kĺbom. Podľa mňa je to skôr otázka financií. A okrem transparentu by sa už muselo vymeniť aj stropné osvetlenie za tie užšie, ktoré by nebránili výhľadu na ten druhý vnútorný transparent narozdiel od tych starších hrubých.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.