A kde sa tam píše, že pri ceste opačným smerom ten lístok využiť nemôžeš?
Lebo pod "zabezpečí prepravu cestujúceho jedným smerom na jeden CL" si ja osobne predstavujem to, že nech cestujem kamkoľvek v rámci BA, tak mi stačí jeden lístok, čiže všetky cesty by sa do jeho platnosti mali zmestiť.
Oprava: Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,80 EUR (24,10 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.
?
Sledujem to tu pozorne už od včera, ale nikde odkaz na konkrétny článok nebol. Vždy sa len niekto odvolal na článok v BN (oba som si prečítal a nikde nič), príp. na bratislava.sk ale konkrétny link som tu nevidel.
"Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné."
Aha, takže keď prestupuješ a použiješ zastávku v opačnom smere, tak to nie je jednosmerné spojenie?
Čo však v prípade, že vystúpiš z linky 50 z Auparku na Šafárikovom námestí a nastúpiš do 95-ky smer Petržalka (zastávka je v tom istom smere). To je jednosmerné spojenie, alebo nie?
A čo v prípade, že prestupuješ v uzle, kde je viacero zastávok (napr. Račianske mýto). Aký max. povolený uhol môžu zvierať zastávky (resp. smery trás z nich vychádzajúce), aby bolo spojenie podľa Teba brané ako jednosmerné? ? ?
Ináč je to pekný výdrb s týmto tzv. riešením MHD v BA. Linky sa rozkuskovali na niekoľko častí, aby ľudia viac a viac prestupovali, aby sa dostali na určené miesto a preto boli zavedené prestupné lístky ako 10 a 30 min. atď. Ale teraz pozor niekto zhora dáky ING, čo využíva svoje auto skoro všade zruší prestupnosť a zmení 10 min (prestupný) na 15 min (neprestupný) a 30 min (prestupný-"zrušený") na 60 min (prestupný) BINGO!
Nebolo by lepšie ešte raz nad týmto pouvažovať a dať riešenie takéto: Miesto navrhovaného neprestupného lístka 15 min dať 30 min prestupný lístok v hodnote 0.60 EUR (18,08 Sk) a 60 min lístok dať na 90 min prestupný lístok 0,70 EUR (21,09 Sk). Konverzný kurz je 30,1260 SKK/EUR.
Samozrejme že je, pretože sedíš stále v tom istom dopravnom prostriedku. V mojom prípade by som však cestoval najprv po trase L91 do mesta v napríklad L93 a potom zase L91 von z mesta, čo je jednoznačne protismerné.
"To nie je možné, pretože ten platí len jedným smerom, teda ak chcem cestovať na koniec Lúk, tak od VŠ manažmentu sa musím odviesť na ŽST Petržalka a odtiaľ v protismere s 91, 191."
A čo je to jednosmernosť? Podľa môjho názoru spojenie z A do B (spojenie A - B - A by nebolo jednosmerné). Ty tvrdíš, je jednosmerné nie je spojenie A - B, ak sa počas neho zmení smer jazdy. A čo potom, keď ideš napr. linkou 88 z Einsteinovej na Nový most, tu je obrat o 270 stupňov doprava. Smer sa mení trikrát. Aj to už nie je jednosmerné spojenie? ? ? ?
Ak sam hovoris, ze stihne prestupit minimum ludi, preco im to nenechas ako bonus?
V kazdom pripade, ako tu uz bolo spomenute, zaviedli sme prestupny system s tym, ze ludia budu pravidelne prestupovat nosna+zberna linka. Tymito zmenami sa cely system naburava a nie je fer. Nieco podobne ako sme rycali, ked isla vlada menit druhy pilier. Menia sa pravidla pocas hry. Alebo natahaj znova linky odvsadial vsade, nech mozem ist z Petrzalky bez prestupu 15 minut.
"Počet prepravovaných osôb vzrástol v porovnaní s plánom o 2,151 mil., čo je v porovnaní s minulým rokom nárast o 684 tis. osôb, čo predstavuje medziročný nárast o 2,99 %."
no vo voze da blok len blbemu, vsetci cierni pasazieri zasadne vystupia a riesia to uz v klude bez cestujucich, takze tie tvoje statistiky su na 2 veci ze si nevidel nikoho davat uplatky, pochopitelne si ani vo voze nemohol, lebo tam ho ani nikto nedava, to je asi ako robit statistiku ladovych medvedov na sahare
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.