Ježišmária, tak keˇ%d nechápeš princíp hydrodynamického meniča (že sa chce auto stále hýbať), tak radšej už nič...
Inak súvislosť medzi automatom a neskorou reakciou na PUSTENIE plynu je 0, súvislosť medzi automatom a tým, že nejaké konkrétne auto je motoricky nanič, takisto 0.
áno súhlasím, ale investori väčšinou realitu "trocha" prikrášlia, viď Petržalka City pri ktorej sa možno nejakým zázrakom modernej električky snáď dočkáme ?
Tak zrovna tuto s kolegom frenkym sme mali moznost skusat jeden automat a bola to katastrofa. Motoricky to bola stara hrca, auto sa chcelo stale hybat a reagovalo aj 3s oneskorene ci uz na akceleraciu alebo upustenie plynu. A to malo auto ECV konciace pismenami RR, cize rocnik 2007
inak kapacitné problémy na autobusových linkách by sa mohli riešiť nákupom 3-článkových autobusov. Veď taká L61 je narvaná už na Hlavnej stanici, na druhej zastávke sa do nej nedá pomaly ani nastúpiť. Nemyslím si, že by 2 metre dĺžky navyše, ktoré má CapaCity, vyriešili tento problém.
V Hamburgu som videl ten trojčlánkový VanHool ísť do 90-stupňovej zákruty, a nezdalo sa mi, že by mal nejaké problémy, skôr naopak..
veď tá vizualizácia je reálna. Nezdá sa mi, že sa plánuje nejaká výrazná obmena vozového parku električiek, takže T3 tu budú ešte hodne dlho.
Skôr by sa mi zdalo divné, keby na tej vizualizícii bola nejaká moderná nízkopodlažná električka ?
Ako môže automat oneskorene reagovať na pustenie plynu? Nepletieš si náhodou jablká s hruškami?
Inak, prechod zákruty so zaradeným rýchlostným stupňom je s výnimkou aquaplaningu vždy bezpečnejší.
Nuž neviem, tak potom je asi fakt vadná. Kamoška má 1,4 55 kW, kamoš má 1,4 74 kW, s obidvoma som už v rámci nejakej alkoholickejobidve jazdia v pohode. Ale ja by som benzína už aj tak nikdy nechcel ? .
Ne, vtom by si musel sediet. Tak lenive auto som este neriadil. Zrejme nejaky vadny kus, lebo kamos ma 1,2 Fobiu a taha krasne. Ale pocul som, ze vobec 1,4 Fabie su nejake divne motoricky.
nem uveritelne, mala scena sprevadzkovana len niekolko tyzdnov po realnom dokonceni zastavky, slava
dnes inak ked som siel pesibusom z Wustenrot na Mlynske Nivy som si vsimol vedla staveniska Twin city dost povazlivo nizko nejaky drot neviem ci suvisiaci s trolejmi, isiel skrz strom a visel tak 2m nad zemou asi 100-200m od zastavky AS MN smerom na dostojevskeho rad
Twin City ma vobec neprekvapuje, prave naopak to bolo viac menej jasne, zburat cennu historiu vysekat stromy a teraz sa aspon 3 roky na to vsetci pozerajte. ?
Kam s takym developerom ?
praveze ked nesetrne jazdis s automatom, tak sa ti skor opotrebuje motor na ten pedal mozes sliapat rozne ? ani nechcem vediet kolko je blondinok co si to mylia s autodromovym autickom ?
a bezpecnost urcite je v mnohych situaciach bezpecny, ale su aj negativa. jednym z nich je podla mna oneskorene reagovanie ci uz na akceleraciu alebo "pustenie" plynu alebo pri zabrzdeni ma clovek stale pocit ze auto chce ist stoj co stoj. A potom v rizikovych zatackach (v zime poladovica) ktore sa daju bezpecne prejst na neutraly alebo pri zosliapnutej spojke (nechas kolesa ist volne), mozno na automate priest nebezpecne (tym ze pri automate ti asi malo ludi zaradi neutral pocas jazdy). ale je to urcite rozne a kazde ma pre a proti
Stavebný úrad okrem iných podmienok pre vydanie stavebného povolenia zadal investorovi aj tieto dve:
1. musí sa dohodnúť s DPB o umiestnení novej vozovne
2. namiesto kruhových objazdov musí križovatky riešiť ako mimoúrovňové
Pre finančnú krízu sú ohrozené projekty Twin City a Panorama City ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.