Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viliam22 #113616:
ano, ved investori to aj s tou T3-kou prikraslili, pretoze ju tam neplanuju (okrem verejneho deklarovania) zaviest ?
Reakcia na: Ike #113615:
Ježišmária, tak keˇ%d nechápeš princíp hydrodynamického meniča (že sa chce auto stále hýbať), tak radšej už nič...
Inak súvislosť medzi automatom a neskorou reakciou na PUSTENIE plynu je 0, súvislosť medzi automatom a tým, že nejaké konkrétne auto je motoricky nanič, takisto 0.
Reakcia na: hoppusmark01 #113613:
áno súhlasím, ale investori väčšinou realitu "trocha" prikrášlia, viď Petržalka City pri ktorej sa možno nejakým zázrakom modernej električky snáď dočkáme ?
Reakcia na: S499.1023 #113611:
Tak zrovna tuto s kolegom frenkym sme mali moznost skusat jeden automat a bola to katastrofa. Motoricky to bola stara hrca, auto sa chcelo stale hybat a reagovalo aj 3s oneskorene ci uz na akceleraciu alebo upustenie plynu. A to malo auto ECV konciace pismenami RR, cize rocnik 2007
inak kapacitné problémy na autobusových linkách by sa mohli riešiť nákupom 3-článkových autobusov. Veď taká L61 je narvaná už na Hlavnej stanici, na druhej zastávke sa do nej nedá pomaly ani nastúpiť. Nemyslím si, že by 2 metre dĺžky navyše, ktoré má CapaCity, vyriešili tento problém.
V Hamburgu som videl ten trojčlánkový VanHool ísť do 90-stupňovej zákruty, a nezdalo sa mi, že by mal nejaké problémy, skôr naopak..
Reakcia na: Viliam22 #113601:
veď tá vizualizácia je reálna. Nezdá sa mi, že sa plánuje nejaká výrazná obmena vozového parku električiek, takže T3 tu budú ešte hodne dlho.
Skôr by sa mi zdalo divné, keby na tej vizualizícii bola nejaká moderná nízkopodlažná električka ?
Reakcia na: Ike #113603:
A ešte jedna vec - ten, kto nešetrne jazdí s automatom, bude samozrejme jazdiť nešetrne aj manuálom a následky pre motor budú omnoho horšie.
Reakcia na: Ike #113603:
Ako môže automat oneskorene reagovať na pustenie plynu? Nepletieš si náhodou jablká s hruškami?
Inak, prechod zákruty so zaradeným rýchlostným stupňom je s výnimkou aquaplaningu vždy bezpečnejší.
Reakcia na: Ámos #113608:
Nuž neviem, tak potom je asi fakt vadná. Kamoška má 1,4 55 kW, kamoš má 1,4 74 kW, s obidvoma som už v rámci nejakej alkoholickejobidve jazdia v pohode. Ale ja by som benzína už aj tak nikdy nechcel ? .
Reakcia na: NN #113606:
kolaudacne konanie je velmi zlozita zalezitost. Bohuzial, ale je to tak!
Reakcia na: S499.1023 #113605:
Ne, vtom by si musel sediet. Tak lenive auto som este neriadil. Zrejme nejaky vadny kus, lebo kamos ma 1,2 Fobiu a taha krasne. Ale pocul som, ze vobec 1,4 Fabie su nejake divne motoricky.
Reakcia na: igi151 #113589:
Dnes je na L3.
nem uveritelne, mala scena sprevadzkovana len niekolko tyzdnov po realnom dokonceni zastavky, slava

dnes inak ked som siel pesibusom z Wustenrot na Mlynske Nivy som si vsimol vedla staveniska Twin city dost povazlivo nizko nejaky drot neviem ci suvisiaci s trolejmi, isiel skrz strom a visel tak 2m nad zemou asi 100-200m od zastavky AS MN smerom na dostojevskeho rad
Reakcia na: Ámos #113597:
KeĎ si porovnáš hmotnosť Fóbie a Filcky, bude tvoja záhada hneď vyriešená ? .
Mne proste vyhovuje radenie VW ? .
Reakcia na: Viliam22 #113599:
Twin City ma vobec neprekvapuje, prave naopak to bolo viac menej jasne, zburat cennu historiu vysekat stromy a teraz sa aspon 3 roky na to vsetci pozerajte. ?
Kam s takym developerom ?
Reakcia na: Ámos #113597:
praveze ked nesetrne jazdis s automatom, tak sa ti skor opotrebuje motor 🙂 na ten pedal mozes sliapat rozne ? ani nechcem vediet kolko je blondinok co si to mylia s autodromovym autickom ?

a bezpecnost 🙂 urcite je v mnohych situaciach bezpecny, ale su aj negativa. jednym z nich je podla mna oneskorene reagovanie ci uz na akceleraciu alebo "pustenie" plynu alebo pri zabrzdeni ma clovek stale pocit ze auto chce ist stoj co stoj. A potom v rizikovych zatackach (v zime poladovica) ktore sa daju bezpecne prejst na neutraly alebo pri zosliapnutej spojke (nechas kolesa ist volne), mozno na automate priest nebezpecne (tym ze pri automate ti asi malo ludi zaradi neutral pocas jazdy). ale je to urcite rozne a kazde ma pre a proti
Reakcia na: Viliam22 #113601:
te elina ma fakt pobavila ? ? ? ?
Reakcia na: Viliam22 #113599:
pridám aj link: http://bratislava.sme.sk/c/4109276/penta-ma-zacat-stavat-buduci-rok.html

a na tomto obrázku je dobrá vizualizácia s električkou ? : http://www.ciglermarani.cz/flib/632_64_big.jpg
Reakcia na: Viliam22 #113599:
No to sa potešili ľudia čo si tam kúpili byty za 20 a viac miliónov... ? A myslím, že aj Lamačská brána je tým pádom ohrozená...
Trocha k Lamačskej bráne:

Stavebný úrad okrem iných podmienok pre vydanie stavebného povolenia zadal investorovi aj tieto dve:

1. musí sa dohodnúť s DPB o umiestnení novej vozovne

2. namiesto kruhových objazdov musí križovatky riešiť ako mimoúrovňové

Pre finančnú krízu sú ohrozené projekty Twin City a Panorama City ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.