Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 2xT3SUCS #114883:
Tam sa niekde píše o ceste do práce? Tam sa píše o vodičovi v práci a ja s tým plne súhlasím. Vodič má napríklad určité kompetencie, pri mimoriadnom zastavení na trati zastavuje vozidlá, organizuje výstup cestujúcich atď. a v momente, keď opustí svoje miesto "tam úplne vpredu", tak je neidentifikovateľný.
Tak isto ako som minule hovoril bratislavským dispečerom - keby prišiel v Prahe za vodičom, kde ich je o pár viac an epozná každý každého ,tak sa s ním vodič nebude ani baviť, keď nebude mať uniformu, služobné číslo a hodnostné označenie.
Reakcia na: Mikimaus #114882:
Ja na kolená prosiť aby oni nespomínať metro ? lebo potom Bratislava mať ďaľších 20 rokov 20 projektov a nakoniec mať hovno ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #114889:
Tým podľa mňa myslel, že keď počas služby dojdeš zasahovať do zadného vozňa T3 medzi vlkov, tak aby si nemysleli že kto im má čo hovoriť, ale aby vedeli že Ťa majú poslúchnuť, lebo si vodič ☺ ?
Reakcia na: Mikimaus #114886:
brigádnik nie je vodič? ?
PRE SÚDRUHA POLITRUKA, ktorý zjavne vo VUML-i nestihol prebrať všetky písmenká...: „Rovnošata je reprezentantom dopravného podniku. Zároveň je dôležité, aby bol vodič na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich,“ dodal Kavecký.
Reakcia na: Ámos #114887:
česť vašej práci súdruh ideologický tajomník...
Reakcia na: 2xT3SUCS #114883:

1. kde je tam napisane, ze vodic ma byt do alebo z práce bol na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich
2+3+4. Vodič má mať uniformu a punktum.
Reakcia na: 2xT3SUCS #114883:
To budu fasovat aj brigadnici ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #114874:
To neboli nalepované textilné písmená, to bola sieťotlač - akoby textilná štruktúra vznikla tlačením cez sito.
Reakcia na: Martin Fundárek #114873:
Daj nám dotácie, čo požiera Zločinecká a kontrakt na 20 rokov a začneme prevádzkovať prímestskú dopravu okolo Bratislavy od GVD 2011/2012. A určite nie s plesnivými Bh-čkami ? . Alebo nech si kraj kúpi rolling sotock a prenajme nám ho.
Nevidím dôvod nemať záujem o prímestskú dopravu, je to zisk malý ale zaručený. Zatiaľ sa tomu v ČR bránia ČD a MD zubami-nechtami.
Monopolistické reči o vyzobávaní ma pomerne intenzívne iritujú. Ako keby to molochovia robili z dobročinnosti.
http://www.cas.sk/clanok/94337/dopravny-podnik-vodici-budu-jazdit-v-uniformach.html
1. vysvetlí mi niekto, prečo je dôležité, aby vodič cestou do alebo z práce bol na prvý pohľad odlíšený od ostatných cestujúcich?
2. kto ešte chodí do a z práce v uniforme?
3. nejaký generál raz dávno presadzoval zásadu, že vojak má byť hladný, unavený a špinavý, slovom nasr...dený, aby dobre bojoval. domnieva sa vedenie DPB, že vodiči budú lepšie pracovať, keď budú nútene navlečený v niečom, čo nechcú?
4. pre tých, čo by chceli argumentovať prepoteným tričkom: v uniformách sa budeme potiť menej, prípadne vôbec?
Reakcia na: Ike #114878:
??? Kuknem na ženy a? Teraz neviem či chceš povedať, že sú štíhle alebo ako delá? Podľa mňa nehladiac na dakoho proporcie má byť doprava taká aby sa nemuseli ľudia tlačiť jak prasce v chlieve.
Reakcia na: Martin Fundárek #114874:
Dobre si to vyjadril ? Ja by som o tej obsaditeľnosti 8os/m2 dokonca povedal, že je možná maximálne v Indii kde cestujú na strechách.
Reakcia na: Ike #114878:
Nežil som síce vtedy, ale mám pocit, že nemáš v tom období až tak jasno... V takých 60. rokoch určite nebolo v móde byť pri sebe, to bolo v móde možno tak v praveku (súdiac podľa malieb v jaskyniach, venuší atď.) a tiež s tou manuálnou prácou by som s Tebou nesúhlasil - možno tak na dedinách, ale v mestách jej v porovnaní s dneškom o toľko viac zas nebolo. A tiež nemôžeš povedať, že plocha, ktorú človek zaberá, nemá žiaden súvis s výškou - ľudia sú nielen vyšší, ale majú aj napr. širšie ramená atď. Inak neviem, čo to má spoločné so šotoušstvom, keď si to označil za šotopríspevok...
Reakcia na: Majo #114877:
tak za toto dostanes nominaciu za šotoprispevok desatrocia ? ? ? v casoch, kedy bolo v mode byt pri sebe (staci ked si pozries vtedajsiu modu u zien) a kedy chlapi tazko robili manualne a co chlap to korba, povies toto a este to das do suvisu s vyskou ?

ano vyssi ludia urcite su, ale nie sirsi, skor uzsi 😉 aj keby sa chlapi nemenili, pozri sa na tie zeny...
Reakcia na: Martin Fundárek #114874:
Teoreticky by sa ale dalo brať do úvahy aj to, že v 60. rokoch alebo ešte skôr, keď sa začalo hovoriť o max. kapacite 8 os/m2, boli ľudia predsa len o niečo menší (nižší a spravidla aj užší) ako teraz. Každá generácia je o niečo väčšia od predchádzajúcej. Takže ak sa nám zdá 8 os/m2 nezmysel, niekedy v 60. rokoch sa to ešte mohlo dať zvládnuť.
Reakcia na: Martin Fundárek #114875:
"Money Money Money, must be funny, in the rich man´s world".... lalala ?
Reakcia na: Peon #114848:

"Nebolo by dobré projekt uponáhľať"
? Koľko času na to, preboha, chcú? Pokusná prevádzka BID (SAD Záhorie + vlaky za príplatok k električenke v rámci BA) tu už bola pred desiatimi či koľkými rokmi.

Za prieťahmi je len a len "politická nevôľa":
1. V druhej polovici volebného obdobia je pre zastupičov prioritné udržať si v nasledujúcich voľbách teplé kreslá, takže sa do ničoho riskantného púšťať nebudú.
2. Po voľbách sa bude treba venovať prioritným otázkam = novému rozdeľovaniu korýt. Takže takého pol roka sa nebude diať nič.
3. Následne sa treba uzniesť, že minulé projekty sú zlé a treba ich prepracovať. Zložitejšie materiály (viac než 20 strán) sa budú prepracovávať dva roky.
4. Po dvoch rokoch bude polovica volebného obdobia, takže nasleduje krok 1.

Treba si však všimnúť iné vyjadrenie pána župana:
"za účelom riadenia a kontroly väčšieho rozsahu činnosti spoločnosti sa javí ako potrebné vymenovanie väčšieho počtu osôb do výkonných a dozorných orgánov akciovej spoločnosti"
Toto je podstata snáh určitých záujmových skupín a skupiniek. Nie zaviesť funkčný dopravný systém, ale vytvoriť čo najviac miest pre zaslúžilých partajníkov alias AIDS (AIDS = absolútny idiot dosadený stranou).
Reakcia na: geodeath #114835:
Za socializmu sa používali dve hodnoty obsaditeľnosti, normálna obsaditeľnosť (5 os/m2) a maximálna obsaditeľnosť (8 os/m2). Niekde dokonca experimentálne používali pre kapacitné výpočty 2 os/m2. Normálna obsaditeľnosť bola u K2 49+108 cestujúcich a taká bola aj uvedená vo vozidlách (nalepená z textilných písmen, neskôr namaľovaná). Až neskôr sa začala uvádzať maximálna obsaditeľnosť.
8 os/m2 je skutočne zhovädilosť. Kto tvrdí opak, nech si zmeria pôdorys výťahu, vypočíta plochu v m2 a v suteréne doň skúsi nasáčkovať osemnásobok jej hodnoty. (V suteréne preto, keby sa výťah s figurantami utrhol, aby nespadli z veľkej výšky.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.