hovorme si co chceme Matej, ale tento starosta aspon mysli na svojich obcanov a nieco aj robi....ja ked som minule dostal 37 zo sedavej odjazdit, spicku, tak som sa skoro obesill....strasne nieco aka premauka
"Ako dodal, zároveň v súvislosti s pripravovanými prácami na D2 v letných mesiacoch, keď sa zvýši doprava cez Záhorskú Bystricu, žiadajú s hlavným mestom a v súčinnosti s Národnou diaľničnou spoločnosťou, aby na Hodonínskej ulici vytvorili dočasný bus pruh, ktorý by slúžil mestskej hromadnej doprave aj cyklistom."
By ma zaujimalo, kde presne, lebo Hodoninska medzi Lamacom a Kruhacom ma prilis vela ostrovcekov a odbacacich pruhov, a Hodoninska od Kruhaca po ZB miestami detto a nemam pocit, ze po celej dlzke je dostatocne siroka na 3 plnohodnotne pruhy. A samozrejme idea kompletne do**at cestu pre auta a este nasackovat cyklousou je genialna Uz ich vidim, ako rano slapu v bus pruhu a blokuju autobus, lebo auta stoja v kolone. Nehovoriac o rozpadnutych krajniciach na tej ceste.
Ja som niekoľkokrát využil spoj o 14:00 a ten nezvykol uviaznuť v zápche a bol skutočne celkom využitý už od Bajkalskej. Tým spojom o 15:30 som nešiel, takže ten neviem posúdiť. Ak bol ale problém iba v niektorých spojoch, tak mohli zrušiť len tie a ostatné nechať tak, ako sú. Inak, ak tá 37 po novom nepôjde z vozovne cez D1, tak v zápche na nábreží uviazne aj tak, nie?
Práveže poslednou dobou sa mi zdá že sa fakt situácia stabilizovala, na začiatku to bolo naozaj hrozne ale posledné dni som sa vyskytovali v poobedných hodinách pri Šafku a išlo to celkom plynulo... Ak sa tam stratilo do 1-2 minút tak to by som preháňal...
pretože tie výjazdy chytali zápchu pred Šafkom a cyklotrasou kľudne aj 10 minút čiže si tam mal často 20 minútovú dieru a potom šli dve 37 naraz (jedna zmeškaná z vozovne a jedna z mosta), takže CP bude oveľa stabilnejší. Ja som tie výjazdy pár krát využil a vždy tam bolo tak do 5 ľudí, myslím si že tu je oveľa väčší záujem aby 37 odchádzala z prvej zastávky načas ako výjazd z vozovne s cestujúcimi. Na iných linkách to samozrejme význam má
Vie niekto, prečo sa zrušili tie poobedné výjazdy? Tie výjazdy nebývajú úplne prázdne a služobnou jazdou sa ušetrí iba 4-5 minút, čo nie je nejaká veľká úspora.
Tak kvôli kolesám stojí veľa vozov, čo viem mininalne 5 ...
Celkvoo dlhšie odstavených vozov viac ako 2 týždne máme 9 čo pri počte 29/30T nie je tak vysoké číslo ...
Nutná denná výprava je 5+15+18 29T a 23 30T čo sa hravo zvláda... Len tie 29T už začínajú byt na hrane ..
Čo viem 30T z novej várky majú byť použité na zabezpečenie NP spojov na ŽST NM a predpokladám že to bude garantované každý druhý NP spoj čo by bola potreba 6 električiek celodenné a 1 špičková
No necháme sa prekvapiť
Situácia s NP vozidlami musí byť v strašnom stave ak zase vypravujú súpravy ako žáložné vozidlá. Dúfam že 10ks 30T sa použijú prioritne na riešenie tohto stavu.
Máte niekto informácie, či sa plánuje posilnenie MHD v súvislosti s festivalom Starmus (najmä 12. 5. na koncert Jean-Michel Jarre v areáli Incheby a 14. 5. na podujatie na Devíne)? Či je to ešte príliš skoro sa pýtať?
Tu sa mínusky viac používajú na riešenie osobných problémov než na hodnotenie príspevkov. Nevšímaj si.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.