Neviem o tom, že by niečo bolo alebo nebolo "určené" ale všetci moji známi z Dúbravky cestujú na hlavnú stanicu električkou kvôli menšiemu riziku uviaznutia.
Predĺženie električky na Bory cez železničnú zastávku by ale nebolo zlé.
Záujem o vlak z Dúbravky/Lamača by bol väčší, ak by tie vlaky nekončili na hlavnej stanici, ale bez väčšej prestávky pokračovali napríklad na letisko cez NM a Avión. A jazdili by častejšie ako raz za hodinu ?
"no určite nebudem vyskakovať len kvôli tomu, že auto (možno) budem mať ak sa budem potrebovať dopraviť niekam kde bude cesta MHD nemožná alebo obtiažna" - Ale budes. A na toto by som stavil taku dvacku.
? zhoda... len ani ten stav čo je teraz nestojí za veľa. Vozidlá, ktoré nás vozia nestoja ani za reč. Ešte aj to málo dobré čo sem príde, tak skončí pred súdom (Citelisy) a potom akurát jediný bezproblémový je SOR, ktorý sa na BA asi vyserie aby nám dodali zvyšné SORy 10.5 BN, keďže teraz má novú obeť - Prahu. "Vďaka" teda patrí do Lichav, že sa zvyšných SORov dočkáme asi až naprší a uschne...
Od pondelka sa menia podmienky ponuky "Wien Ticket" od ZSSK a OBB:
S účinnosťou od 26. októbra 2009 je pri cestovných lístkoch Wien Ticket a Wien Ticket + VOR obmedzená možnosť cestovania do Viedne na prvé tri dni platnosti cestovného lístka. Cestovný lístok na cestu „späť“ je možné využiť počas celého času platnosti uvedeného na cestovnom lístku, to znamená jeden mesiac.
Príklad: ak si zákazník 28. októbra zakúpi cestovný lístok na 10. novembra, cestu do Viedne môže uskutočniť 10., 11. alebo najneskôr 12. novembra.
no určite nebudem vyskakovať len kvôli tomu, že auto (možno) budem mať ak sa budem potrebovať dopraviť niekam kde bude cesta MHD nemožná alebo obtiažna. Určite ale nebudem auto živiť pokiaľ ak by som bol single alebo nemal dostatočný plat a budem mať prácu na dosah MHD s 1-2 prestupmi. Navyše sú ľudia čo autá majú a do práce, za nákupmi a kultúrou jazdia MHDčkou, lebo vedia, že keby išli autom tak pri hľadaní miesta na parkovanie zabijú toľko času, že pri ceste MHD ho ušetria a ešte sa príjemne prejdú. Kamaráti zo strednej školy čo majú doma auto, tak hovoria, že do BA nikdy nechodia autom ak tu majú ostať alebo sa tu majú pohybovať a vždy radšej idú vlakom+SL a MHD, citujem "Keby som tu mal hľadať miesto na parkovanie, tak by ma porazilo." Nakoniec, vidím to aj na parkoviskách pri mojom dome - parkoviská sa za deň uvoľnia maximálne na 25% a to či je 8,10 alebo 12, alebo aj iný čas, tak sa parkovisko nejak neuvoľňuje. Jedine na Silvestra sa parkovisko uvoľní, lebo si ľudia dávajú autá preč aby im pyrotechnika nepoškodila autá...
A keďže tá predstava straší aj mňa, vravím, že Tebou navrhovaná úprava by za súčasných podmienok bola nevhodná. Ja som tiež za preferenciu MHD, ale nie za každú cenu.
pozri si tento príspevok #138697 ...tu som poskytol jeden možný spôsob riešenia spojenia DNV+Dúbravka+Patrónka na HL.ST. s pokračovaním do centra, Nív, Prievozu, Vrakune a do P.Biskupíc
lebo načo ich tam zbytočne držať v zápche, keď tam už bude električka? Ostane tam jeden pruh pre každý smer a trolejbusy by tam naberali iba meškanie. V tomto smere fakt buď nechať všetko ako je, alebo len električka.
práve preto, že som to celé vykreslil v jednej mape kde je už finálny stav trolejbusovej, električkovej a autobusovej siete + jedna metrolinka, takže nemôžem tu rozpísať všetky trate kam idú a potom ako si predstavujem obsluhu tých, ktorých oblastí. Je to na dlho, ale môžem ti poslať tú mapu a potom môžme diskutovať systémom,že budeš dávať otázky a pripomienky.
z Dúbravky na hl. st. nie je urèená elektrièka, ešte dávnejšie bolo také spojenie L1, k zmene asi došlo pre jej celkové nízke využitie, z Dúbravky na hl.st je lepšie spojenie cez Patrónku, ak by sa mal zvýšiť podiel ko¾ajovej dopravy, tak by nezaškodilo otestovať záujem o železnicu v úseku DNV-Lamaè-hl.st., budúce Bory by mohli celkom slušne saturovať takú dopravu a ¾udí z Dúbravky by sa dalo priviesť k železnici dvomi cestami, z "horného" konca smerom k DNV a zo stredu a "dolného" konca do Lamaèa, tým by sa od¾ahèila elektrièka aj budúci NS MHD smerujúci cez KV do stredu mesta,
viem, že mnohí to "riešenie" odsúdia, návrh predåženia elektrièky z Dúbravky do DNV je pod¾a mòa ve¾mi nešťastný,
Ešte raz zopakujem, že tovja nadšená agitácia pre MHD má len jednu chybu - že tak agituješ len preto, že ty sám nemáš auto. V momente, keď sa naň zmôžeš, budeš škrečať opačne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.