Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ShepDog #140971:
neviem, ja som šiel cez Devín... Vlhká mikroklíma Moravy sa tiež podpísala pod to, i keď zlé to začalo byť až pri Rolande a v celej DNV... Pri Morave zopár rozbitých áut... V DNV sa každé auto pred každým priechodom pre chodcov šmýka, a sranda, že sa nájdu aj takí hlúpi chodci, ktorí skáču na priechode aj pod šmýkajúce sa autá... Keď už vodiči nemajú rozum, chodci by mohli mať..
Ano, Dubrafka je zatial v pohode (teda odhliadnuc od liniek 34 a 83, ktore jazdia ako sa podari...) ?
Reakcia na: Ike #140970:
ako na kramaroch to zacina namrzat takze este len bude veselo. 🙂 a nastupil som na 22 tak dufam ze v dubravke to je v pohode ...
Reakcia na: ShepDog #140969:
ty novovešťan, teš sa domov, aká je tu kalamita... 😃 ani nie sneh, ale cesty ako zrkadlo... ?
patronka smer lamac ucpana ...mozno nieco na dialnici
Reakcia na: no.ev.di. #140955:
Aké súpravy Siemens ty furt omieľaš? Ty fakt nie si schopný udržať v hlave žiadnu informácoiu, ktorú dostaneš?
Reakcia na: no.ev.di. #140924:
Pretože aj Bzmot stojí rádovo viac peňazí ako Ikarus C60.
Reakcia na: Valec #140919:
Ech, nemusel som sa obťažovať s písaním ? .
Reakcia na: Peon #140916:
Áno, je využívaná pre nákladnú dopravu. Frekvencia cestujúcich tam proste na osobnú železničnú dopravu nie je a zachované štyri páry sú politikum.
Reakcia na: Ike #140910:
Samozrejme, že to urýchli dopravu - práve tým, že vozidslo MHD nebude musieť vychádzať z niky. Samozrejme že to zvýši bezpečnosť, keď uponáhľaný idiot nezrazí chodca na priechode pred predbiehaným trolejbusom. Aký problíém majú vozidlá RZP a hasiči na retardéroch na Jaskáči? Žiaden! Myslíš, že dopravní inžinieri celého sveta sú idioti? Prečo ste vy, bBratislavčania, takí negatívni?
Reakcia na: levan #140899:
Predstav si jednosmernú ulicu, širokú 3,5 metra, t. j. spĺňajúcu všetky normy. Čo keď sa v nej pokazí multikára? To sú absurdné argumenty.
Reakcia na: no.ev.di. #140955:
Co splietas? Ten vlak nikdy nebol urceny na spajanie BA a Rajky a myslim ze pocet ludi co ho tak za mesiac vyuzili by sa dal zratat aj na prstoch ruk (mozno s pomocou noh).
Reakcia na: levan #140938:
Veriť nemusíš ale je to tak. Som občan SR vo veku nad 15 rokov s trvalým pobytom na území Schengenu a občiansky preukaz nemám. Slovenská republika mi ho odobrala, pretože podľa ich vysvetlenia sa to síce volá občiansky preukaz ale funkčne je to potvrdenie o trvalom pobyte.
Takže svoj tvrvalý pobyt v SR vlastne nemám ako preukázať, keďže v pase uvedený nie je, tam je len pečiatka "Trvalý pobyt v ČR povolen" a v ČR som držiteľom "Preukazu o trvalom pobyte", kteorý nesmie opustiť územie ČR ? .
Reakcia na: no.ev.di. #140952:
A co cakas ty? Ze ked budes na trati prehanat raz za dve hodiny Bzmot tak ze to bude uzasne ekonomicke? Jednoducho pri tom dopyte naozaj zeleznica zmysel nema.
Reakcia na: mongy4 #140957:
z Hlavnej stanice dve možnosti:
-> Električkou, L13 na Šafárikovo nám. a tam prestúpiť na BUS L50 a vystúpiť na zastávke Wustenrot.

-> Trolejbusom, L210 na AS Mlynské Nivy a tam prestúpiť na L50, L70, L88 a vystúpiť na zastávke Wustenrot
Reakcia na: mongy4 #140957:
Jedna moznost je elektrickou 13 na zastavku Safarikovo namestie (konecna Namestie Ludovita Stura je priebezna, takze uz pojdes jednu zastavku naspat) a potom ulicou, co bude rovno pred tebou.
Ina moznost je trolejbusom 210 na zastavku Krizna a odtial autobus 78 (nechodi cez vikend!) na zastavku Wüstenrot a opat ulicou, co bude pred tebou.
Pripadne skus vyhladavac http://tinyurl.com/y9wfpyv a ako ciel zadaj jednu zo spomenutych zastavok Safarikovo namestie/Wustenrot.
caute, mohli by ste mi niekto napisat ako sa dostanem z hlavnej stanice na jakubovo namestie 12 k divadelnemu ustavu. diki
Reakcia na: Ike #140951:
Tak ide o to, do akej miery je to otázka ochoty a do akej neschopnosti. Často to zlyháva práve na tej ochote, a to najmä u príslušníkov patričného ODI...
Čo sa týka vedomosti/nevedomosti a kapacít, tam sa vyžadujú zručnosti programátora so znalosťami miestnych pomerov za plat radového úradníka verejnej správy (podstatne nižší ako priemerná mzda na Slovensku, nie to ešte v Bratislave)..
Reakcia na: Peon #140916:
takže zrušili aj JADRAN z Prahy do Splitu, čo chodil okolo 15 z BA a cca o 12 z Rajky do BA? ? síce tieto medzinárodné vlaky nestáli za veľa, často meškali aj cez 30min, ale bolo to lepšie ako úplné nič. No tak vlakové spojenie BA - Rajka - Mosonmagyárovár je odpálené aspoň na rok... Jedine, žeby sa ZSSK podujalo operovať na trati Petržalka - Rusovce - Rajka - Hegyeshalom (teda by prevzalo po MÁV obsluhu toho slíža Rajka - Hegyeshalom) s 813+913 alebo niečím prevádzkyschopným a primeraným dopytu, teda nič typu čo tam posielalo MÁV tie dvojičky Siemens ? lepšie poslať možno aj len jednu "anču" 810 a mať ju naplnenú ako nejakého slona a zrušiť to. Dieselektrické vozidlá aspoň nebudú mať problémy aké tu majú elektrické lokomotívy a súpravy Siemens. Preto myslím môžu Rakúske rušne a súpravy od Kittsee ísť len po Petržalku.
http://rajkask.ning.com/profiles/blogs/vlaky-v-rajke-nakoniec

no to je teda dobrý vtip ? ráno idú dva vlaky a po 7 hodinovej diere idú dva s 2h odstupom, hotová "fantázia"

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.