Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #142261:


Ja som dopravnému podniku zase písal o linkách 321 a 521 s tým, že v materiali BID sa uvažuje o prevádzkovaní týchto liniek dorpavným poodnikom. A vieš čo odpovedal? Integrovanú dopravu nerieši dopravný podnik. Nikde nie je povedané, že túto integrovanú dopravu bude zabezpečovať DPB, a.s.. A keď som sa pýtal prečo L630 nemá trasu podľa návrhu BID teda aj cez Slovenský Grob odpísal toto: Linky č. 630 DPB, a.s. robí na základe zmluvy s obcou CH. Grob, ktorá financuje jej časť výkonov, preto sa touto linkou zabezpečuje iba táto obec. Do Slovenského Grobu bude nejaká linka jazdiť iba na základe objednávky v rámci IDS. Kto ju bude zabezpečovať, to nie je ešte rozhodnuté. Ale v prípade novej linky jej zabezpečenie dopravcov bude musieť byť zabezpečené verejnou súťažou.
Z toho teda vyplýva, že podľa DPB nebude L630 obsluhujúca aj Slovenský Grob tak ako to navrhuje BID, lebo pre Slovenský Grob vznikne nová linka, ktorú zrejme DPB robiť nebude. No kocúrkovo.
Reakcia na: JariceQ #142264:
sami dopravcovia povedali ze platit nech sa plati ale nie sposobom ze v pb zaplati namiesto 300 m 2,3 km alebo ze im pristroj rata dve cesty (pri starej seneckej) aj ked neviem ako to je mozne ? . ide im o to aby zaplatili iba tolko kolko naozaj prejazdia
Reakcie kamionistov na elektronicke myto uz prekrocili unosnu hranicu si myslim a tak chcem reagovat aj ja. Ak ti, ktorych sa to tyka maju so vzniknutou situaciou problem a ako sami tvrdia, bude to pre nich likvidacne, preco teda uz davno nezavesili kseft na vesiak?! Reakcie kamionistov su absolutne nemiestne. Jednoducho konecne na Slovensku vzikne situacia, kedy za, v prvom rade vyssiu hmotnosť vozidla - t.j. aj nasledne vacsie zatazenie a nicenie vozovky, bude existovat adekvatne spoplatnenie. Doteraz si dovolim povedat ze nakladne vozidla jazdili po slovenskych dialniciach takmer zadarmo, pretoze ceny (napr. rocnych) dialnicnych nalepiek boli doslova smiesne v porovnani s tym ake mnozstvo tovaru previezli, kolko kilometrov najazdili a v akej miere znicili slovenske dialnice a cesty. Vznikla tu totiz situacia ze istej skupine ludi sa prestalo pacit ze doteraz jazdili po slovenskych cestach naozaj takmer zadarmo a ked konecne pride spoplatnenie ktore je od nich pravom ziadane tak sa im ma zvysok spolocnosti podriadit vtedy, ked zablokuju cestu a umoznia inym vodicom a v konecneom dosledku aj bratislavskej MHD zabezpecovat transport ludi???!!! V tom pripade kazdemu z nich adekvatnu sankciu. 😉 asi tolko.
Reakcia na: 810zssk #142262:
No vidím to reálne v tom prípade, že kandidátom na starostu bude niekto z jeho bandy. V prípade víťazstva jeho kolegu, ho môže kolega dosadiť na miesto nejakého námestníka alebo splnomocnenca pre neviem čo, však dačo sa nájde. Takže odchod by nebol taký bolestný, v bielení kasy by mohol pokračovať aj naďalej len z iného miesta. Niečo obdobné keď si Kadnár a Derkay prehodili kreslá pod sebou minulý rok. ?
Reakcia na: no.ev.di. #142259:
Chobot si jedine ty a to kvoli tvojmu pristupu. Par euro by som stavil na to ze asi uz odide.
Reakcia na: Tramway #142258:
keď vidí aké služby poskytuje DPB a, že sprevádzkovanie linky 801 do Rajky trvá rok, tak to ani neskúšajú. Náhodou sa Záhradník objaví v telke alebo do novín dačo zahlási, obyvatelia budú celí v eufórií a nakoniec si to ešte zlízne starosta dediny, že čo je za somára, že to nevie vybaviť, keď sa v médiách nechal Záhradník počuť, že na ich strane ochota je. Videl som tú ochotu na L801. Bol som v kontakte s dotyčními ľuďmi. Vedel som o konkrétnom rokovaní a povedali mi, že zaslali dopravnému podniku pozvánku na ktorú DPB odpovedal, že sa nezúčastní. Keď som sa na to pýtal B.Weigla, ako to teda je, tak povedal, že oni žiadnu pozvánku nikam nedostal a keby dostali, tak by určite odpovedali kladne. Som mu povedal, že z druhej strany som dostal iné informácie, že pozvanie odmietli na čo sa pán neomylný (tak ako celé vedenie DPB) urazil a začal v odpovedi soptiť, že čo si to dovoľujem mu hovoriť, že klame a pod, že čo sa do toho starám a zrazu sa debata zvrhla na to, že on je svätý ja ten drzý občan čo odhalil jeho klamstvo, vlastne aj to, že DPB ako taký komplet si vymýšľa veci ako sa mu hodia.
Reakcia na: Tramway #142258:
Keby si ju bola ochotna platit tak tam uz davno jazdi 😛
Reakcia na: 810zssk #142249:
zrejme... aj Mečiar už koľko krát odchádzal z politiky. Keď veríš tým jeho kecom tak si riadny chobot teda!
Reakcia na: 810zssk #142255:

Keď ma Marianka záujem o linku MHD, tak si ju asi bude aj platiť, to dá logiku.
Reakcia na: luky133 #142254:
136 bol preklep, mala byž 36.
http://natankuj.sme.sk/c/5180631/kamiony-prepadli-bratislavu.html

"Pre protesty dopravcov má na mnohých miestach v Bratislave značné problémy aj mestská hromadná doprava. Najväčšie problémy sú podľa hovorcu Dopravného podniku Bratislava (DPB) Petra Kaveckého na Rožňavskej ulici a v okolí. Dopravný podnik sa preto snaží viesť autobusové linky 96, 53 a 63 a trolejbusové linky 204 a 205 po obchádzkových trasách, hovorca priznáva, že je to však často veľmi komplikované."

A ak to pretrvá do zajtrajška tak bude upravená MHD asi.

"Problémy sú aj so spojením na letisko. Dĺžka zdržaní mestskej dopravy sa podľa neho dá len ťažko odhadnúť. Ako pre agentúru SITA doplnil, ak bude situácia pokračovať, pravdepodobne pripraví vedenie podniku na piatok ráno iný variant riešenia dopravy."
Reakcia na: Tramway #142252:
Ale pochop ze ak si to Marianka nebude platit tak tam nemoze platit taka tarifa ako na 630!!!!
Reakcia na: Tramway #142251:
136 neexistuje nemyslel si 139? 🙂 A 132 asi ani nebude len mi mesto odpísalo, že dá ten návrh prehodnotiť i keď by to bola určite užitočnejšia linka než taká 135 nakoľko je odtiaľ ďalej na MHD ako z trasy linky 135. ?
Pardom za preklep: ...by platila rovnaká tarifa....
Reakcia na: 810zssk #142248:


Na linkách 321 a 52 by platila rovnaká linka ako na L630 - to jest 3. tarifné pásmo. A linky 38 a 55 by boli nahradené uvedenými linkami, takže by sa mohli zrušiť. A využívané by boli, viem koľko ľudí cestuje z Marianky do BA a zavedením L321 by sa úposilnilo aj dorpavné spojenie do Záhorskej Bystrice.
Reakcia na: no.ev.di. #142247:


Je to smutné, ale bohužiaľ mášš pravdu. BISka sa sľubuej rok čo rok a stáel sa nezaviedla. DPB nameisto požiadaviek obyvateľov jednotklivých mestských častí zabezoečuje konfortnú a lususnú dorpavu na Dlhé diely. Aj tam bolo síce treba upraviť dorpavu, ale nei štýlom 32, 33, 35, 36, 133 a 136 a vraj tam možno vzniknme aj 132. To už kde sme. Kedysi tam jazdili iba L32 a 33 a niktoi sa nesťažoval ana kaopacitu, ale na stav vozidiel. Ak už L133, tak potom ako trolejbus s tým, že sa potiahnu troleje od Riviery cez Nábrežie k Mlôynským nivám a predĺži sa trasa L210 až na Dlhé diely, zároveň sa môžu troleje vybudovať aj v Mlynskej doline takže aj L32 môže nahradiť trolejbus.

Čo sa týka regionmálnej dopravy, tam DPB, mesto i kraj zaspalo dobu a to sa netýka len liniek 32 a 521 aleaj 7xxx linky v smere von z Biskupíc a unikátnej vlakovej linky BID 155, ktorá aj napriek využívaniu a veľkému záujmu cestujúcich bola najprv okresaná na premávku v špičke pracovných dní a potom úplne zrušená, hoci podľa mňa by mala premávať celodenne.

Tie predvolebné sľuby ma už nebavia. Vraj ekologická dorpava na Dlhé diely a jazdí tam jedna trolejbusová linka a 5 autobusových liniek. Bo to užkde sme.
Reakcia na: no.ev.di. #142247:
Durkovsky uz zrejme nebude kandidovat, tlcik.
Reakcia na: Tramway #142246:
Naozaj si myslis ze by 321 a 521 by boli vyuzivane ak by listok stal 1,50?

A samozrejme ze by ich to nieco stalo! Toho vodica by proste museli platit, to je jedno odkial. Navyse, 38 a 55 sa zatial rusit nebudu.
Reakcia na: Tramway #142246:
ale býva v Marianke alebo Svätom Jury niekto kto má známeho na magistráte alebo v DPB? Prípadne ak aj, tak potrebuje auto? Tu niesme v JMK, kde sa začali linky integrovanej dopravy začleňovať postupne rok po roku. BID je predvolebná namotávka. Ďurkovský bude zas opíjať rožkom, že ako potrebuje ďalšie 4 roky, ako on všetkému rozumie a že ak chceme mať BID, tak ho musíme voliť. Tomu sa hovorí doslova vydieranie. Keď si zvolíme niekoho iného tak určite tie dokumenty dostanú nohy ako za trest a potom sa nám bude pitchifúz vysmievať. Keby mali v prvom rade dopravcovia záujem vytvoriť niečo pre ľudí, sprehľadniť dopravu a dať tomu nejaký funkčný tvar, tak sme mohli mať aspoň nejaké očíslované prímestské linky a napr. prvú regio vlakovú linky na Záhorie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.