Lenže trať v tuneli si už rekonštrukciu vyžadovala (a bola v horšom stave, než trať v Dúbravke), a to bez ohľadu na to, či sa v jej okolí stavia River Park alebo nie.
Cize to, aby tunel fungoval dalsich 25 rokov he zbytocna investicia ... To rovno mozeme kaslat na opravu ciest, mostov, budov, vsak je to zbytocna investicia, pockame kym sa rozpadnu a postavime nove resp. budeme zit na lukach. ?
Tunel samozrejme treba dokončiť, a to čím skôr. Ale niektoré nadštandardné veci (napríklad montáž kamerových systémov) mohli počkať. Rekonštrukcia tunela je veľmi nákladná vec a jej prínos pre samotnú MHD je neadekvátny výške týchto nákladov.
Aj preto som nadobudol dojem, že oprava tunela (vrátane položenia vodovodného potrubia a iných sietí) a jej načasovanie súviseli skôr s výstavbou River Parku ako so snahou mesta pomoct MHD. Tých 400 metrov nových koľají a ušetrenie necelej minúty prejazdového času je dosť málo za tie veľké peniaze, ktoré mesto prostredníctvom DPB za opravu platí ...
Ale potvrdí sa, že "Klimatizácia je v Bratislave neúčinná.".
Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.
Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?
Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?
Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.
Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.
Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?
Re #143255 Lubomir: Re #143243 Lubomir: K týmto Vašim príspevkom by som len dodal, že podľa kuloárnych informácií R. Kadnár už v DPB nepracuje, takže myslím, že spájať ho s posledným tendrom, ktorý vyhrala firma SOR, už nemá zmysel...
Pred zmenou linkoveho vedenia v Kosiciach, ktora mala vstupit do platnosti v auguste 2008, bolo pocut hlasy typu "Naco nam bude polhodinovy interval. nam staci hodinovy, len aby linka isla priamo na stanicu."
Ty sa nauč čítať prosím ťa.
Ad 1 - nájdi kde tam píšem, že SOR-y sú nespolahlivé a z 92 kusov vozov je katastrofa, že jeden je odstavený.
Ad 2 - Hovoríme o prvej dodávke SOR-ov! V prvej sérii nám prišlo 92 vozov???
zaujímavé - ide o zámer postavenia obchodného centra medzi Presskamom a Devínskou Novou Vsou... v uvedenom dokumente je v podmienkach zainteresovaných subjektov pri MČ Devínska Nová Ves uvedené
(v skratke)
- rozšíriť Eisnerovu ulicu v určitej dĺžke na 4 jazdné pruhy
- napojiť OC na regionálnu a integrovanú železničnú dopravu
- tretia strana má zabezpečiť vypracovanie návrhu železničnej zastávky
- realizácia zastávky má byť riešená podchodom, čo umožní pešiu dostupnosť aj poza železničný násyp a následnú dostupnosť cesty ulice Vápenka, čo umožní vybudovanie a zastavovanie spojov liniek mimo intravilán DNV (také tušim už nie sú)...
Mischo1:Tak to už by sa mohli rovno sťažovať aj ľudia čo cestujú L65.Tá ma teda pekne na nič interval.V špičke 3x za hodinu je žalostne málo na to koľko ľudí ňou cestuje.A mimo špičky to tiež stojí za jedno velké h***o! Natrieskaný autobus že sa tam nemáš anio kde držať ? a ešte aby som nezabudol Krasňany v poslednom čase vypravujú na 65 SORky BN 9.5 ? zase teda kapacitné oslabenie.Verím,že sa raz konečne dočkáme pohodlného cestovania v našom "Litle Pig City" ☺ ☺ ☺
Keď už, tak 133 by mala zmysel iba v trase Ovsište - Šafko/Nový Most.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.