Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #143682:
zial realita v Bratislave bude asi taka ze navine nehody bude vodic elektricky v pripade tejto nehody!!! to je neuveritelne ?
Reakcia na: kecho #143681:
Prečo len pokuty - papuče? Rovno odťahovať veď takýto automobil tvorí cestnú prekážku. ? Neverím tomu, že by bol problém zapojiť do toho mestskú odťahovku, ktorá patrí pod DPB. Vodič by cez vysielačku ohlásil vozidlo parkujúce tesne pred zastávkou, v zastávke, tesne za zastávkou alebo parkujúce takto ako na Jesenského a dispečing by to ohlásil odťahovke, ktorá by prišla na miesto a policajt v nej by už rozhodol či sa jedná o priestupok. Avšak takýto postup by bol asi "príliš" náročný.
Re no.ev.di. #143680 : keby policajti nenosili čiapky iba na okrasu, ale nimi aj nejaký ten rozum zakryli, tak by tam flákali jednu pokutu za druhou 😉
a za 2) keby v rámci "reko" neboli pred pár rokmi vytrhané koľajnice na Štúrovej....
lenže preferovať MHD by muselo najprv chcieť aj vedenie mesta a nie robiť neustále obmedzenia kvôli nejakým nelegálnym pretekom a pod....
Reakcia na: Viliam22 #143679:
Keby existoval dvojkoľajnú úsek aj na Štúrovej a Vajanského nábreží, tak by sa nemuselo skoro nič viesť cez Jesenského, okrem 11,13 a 17. 12 a 14 by boli spojené a teraz cez výluku by mohli 1,4,5,9 premávať cez Šafko obojsmerne, keby tam bola obojsmerná trať, ale to by sa muselo v tomto meste myslieť perspektívne ?
Reakcia na: TeBeCe #143669:
OK, tak potom beriem späť ?
Reakcia na: 810zssk #143671:
tak IDS JMK má skvelú stránku ? ale keď som bol teraz na stránke DPB, tak som sa nestačil diviť, že ešte aj CP sú leniví tam dávať a hodí to človeka na www.cp.sk Ešteže existuje aj táto stránka, kde budú za pár rokov CPéčka všetkých MHDčiek na Slovensku. Škoda, že sa nepodarilo doteraz pridať mestá ako Zvolen, Čadca a Martin. Neviem ešte ktoré mestá majú MHD. Ale keď sa to sem všetko podarí dostať a udrží sa to, bude to stránka, ktorá nebude mať konkurenciu čo sa týka obsahu a rozsahu. V štáte s podobnou rozlohou na svete existuje vôbec nejaká stránka, ktorá takto poskytuje info o MHD v mestách po celej krajine?
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/11545?

Rekonštrukcia Starého mosta cez Dunaj v Bratislave, vybudovanie novej estakády pri štadióne Artmédia, rozšírenie estakády Einsteinova, rekonštrukcia a vybudovanie novej električkovej trate v úseku Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH:
Hodnota: 77 678 000,0000 EUR
Reakcia na: 810zssk #143658:
Potvrdzujem, že o tomto čase preberá hovory smerované na 5950 5950 dopravný dispečing. ?
Reakcia na: 810zssk #143670:
Mne nie takisto ani bratislava.sk mi nejde. Ale to je na stránke prevádzkovateľa a nastavenia servera.
Reakcia na: no.ev.di. #143662:
DPMB ma celkom OK stranku, navyse, nezabudaj ze tam stranka dopravcu nie je pre cestujuceho az tak dolezita (omnoho podstatnejsia je stranka koordinatora IDS).
Reakcia na: luky133 #143661:
Mne ide dpb.sk bez www 😉
Reakcia na: Viliam22 #143667:
ukazovali 8133, ale Polak hovoril o 317 ?
Reakcia na: AAA #143666:
Veď kebyže nie je multifunkčná tak by nemohla robiť v DPB. Veď ten kto robí v DPB má ďalších x zamestnaní. (platí pre vedenie) ?
Keď sa tu už spomína Nastúpte prosím, tak v tom o Krasňanoch spomínali aj osud 8133, že po úpravách interiéru bude z nej ďalšie historické vozidlo ?
Reakcia na: TeBeCe #143657:
A v čase čo jej ostane učí na jednom gympli nemčinu. ?
Reakcia na: Peon #143649:
Hej, slobodný prístup vybavuje právne oddelenie.
Reakcia na: no.ev.di. #143662:
Ale kebyže DPB rozmýšľa tak použije aspoň open source systém ako napr. Joomla či Drupal. Oba systémy používam (Drupal pri stránke SVB) a Joomlu na mojom projekte. Síce som trošku zdatnejší pri tvorbe webstránok, ale neverím tomu, že v DPB by nikto nevedel obsluhovať takýto systém. Jediné za čo by zaplatil by bola výroba vlastnej témy a poprípade výrobu niekoľko platených modulov. Výhody open source systému sú aj také, že systém je temer okamžite opravený v prípade nájdenia nejakej závažnej bezpečnostnej diere v systéme. A pokiaľ viem nejaký dopravný podnik aj používa Joomlu na svojich stránkach, alebo používal, ale klamal by som kebyže poviem, ktorý to je nakoľko si už presne nespomínam. A nedajbože kebyže by DPB nevedel ovládať tento systém kľudne by mohol zamestnať nejakého študenta na brigádnicky pomer a spravoval by tu stránku za pár šupov a nemusel by platiť administrátora terajšieho "super" webu za xxx €.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.