Prečo len pokuty - papuče? Rovno odťahovať veď takýto automobil tvorí cestnú prekážku. ? Neverím tomu, že by bol problém zapojiť do toho mestskú odťahovku, ktorá patrí pod DPB. Vodič by cez vysielačku ohlásil vozidlo parkujúce tesne pred zastávkou, v zastávke, tesne za zastávkou alebo parkujúce takto ako na Jesenského a dispečing by to ohlásil odťahovke, ktorá by prišla na miesto a policajt v nej by už rozhodol či sa jedná o priestupok. Avšak takýto postup by bol asi "príliš" náročný.
Re no.ev.di. #143680 : keby policajti nenosili čiapky iba na okrasu, ale nimi aj nejaký ten rozum zakryli, tak by tam flákali jednu pokutu za druhou
a za 2) keby v rámci "reko" neboli pred pár rokmi vytrhané koľajnice na Štúrovej....
lenže preferovať MHD by muselo najprv chcieť aj vedenie mesta a nie robiť neustále obmedzenia kvôli nejakým nelegálnym pretekom a pod....
Keby existoval dvojkoľajnú úsek aj na Štúrovej a Vajanského nábreží, tak by sa nemuselo skoro nič viesť cez Jesenského, okrem 11,13 a 17. 12 a 14 by boli spojené a teraz cez výluku by mohli 1,4,5,9 premávať cez Šafko obojsmerne, keby tam bola obojsmerná trať, ale to by sa muselo v tomto meste myslieť perspektívne ?
tak IDS JMK má skvelú stránku ? ale keď som bol teraz na stránke DPB, tak som sa nestačil diviť, že ešte aj CP sú leniví tam dávať a hodí to človeka na www.cp.sk Ešteže existuje aj táto stránka, kde budú za pár rokov CPéčka všetkých MHDčiek na Slovensku. Škoda, že sa nepodarilo doteraz pridať mestá ako Zvolen, Čadca a Martin. Neviem ešte ktoré mestá majú MHD. Ale keď sa to sem všetko podarí dostať a udrží sa to, bude to stránka, ktorá nebude mať konkurenciu čo sa týka obsahu a rozsahu. V štáte s podobnou rozlohou na svete existuje vôbec nejaká stránka, ktorá takto poskytuje info o MHD v mestách po celej krajine?
Rekonštrukcia Starého mosta cez Dunaj v Bratislave, vybudovanie novej estakády pri štadióne Artmédia, rozšírenie estakády Einsteinova, rekonštrukcia a vybudovanie novej električkovej trate v úseku Bosákova ulica - Šafárikovo námestie.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH:
Hodnota: 77 678 000,0000 EUR
DPMB ma celkom OK stranku, navyse, nezabudaj ze tam stranka dopravcu nie je pre cestujuceho az tak dolezita (omnoho podstatnejsia je stranka koordinatora IDS).
Ale kebyže DPB rozmýšľa tak použije aspoň open source systém ako napr. Joomla či Drupal. Oba systémy používam (Drupal pri stránke SVB) a Joomlu na mojom projekte. Síce som trošku zdatnejší pri tvorbe webstránok, ale neverím tomu, že v DPB by nikto nevedel obsluhovať takýto systém. Jediné za čo by zaplatil by bola výroba vlastnej témy a poprípade výrobu niekoľko platených modulov. Výhody open source systému sú aj také, že systém je temer okamžite opravený v prípade nájdenia nejakej závažnej bezpečnostnej diere v systéme. A pokiaľ viem nejaký dopravný podnik aj používa Joomlu na svojich stránkach, alebo používal, ale klamal by som kebyže poviem, ktorý to je nakoľko si už presne nespomínam. A nedajbože kebyže by DPB nevedel ovládať tento systém kľudne by mohol zamestnať nejakého študenta na brigádnicky pomer a spravoval by tu stránku za pár šupov a nemusel by platiť administrátora terajšieho "super" webu za xxx €.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.