Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #149505:
AJ JA CHCEM SVOJU VLASTNU LINKU!!! Zahradnik by si uz ozaj mal kupit notes a zapisovat si, co kedy povedal.
Ked sa zavadzala zvratena tarifa na nocaky co vykrikoval? Nieco o tom, ze DPB nema zaujem o to, aby cestujucich vyvazal na a z kulturnych podujati a preto, ak ma niekto na listok do kina ma aj na extra listok na nocak. A teraz trepe o tom, ze "divadlo ako kultúrne zariadenie má nárok na zabezpečenie dopravy"
Tak potom o com je tento clovek?
Reakcia na: Jezo #149503:
tak to vyzerá sľubne ? nech podkopú parlament keď bude rokovanie NR, padne to a bude svätý pokoj ❤
Reakcia na: TeBeCe #149502:
ak nás toto čaká, tak na to možno použiť len známu vetu z jednej perfektnej komédie : "Hodina velkého trestu se přiblížilia!" (sedelo by to aj na ten EM-T(r)EST ktorý nás vraj čaká) ?
Reakcia na: no.ev.di. #149499:
Rovno uprostred tejto fotky mozes vidiet kamenolom http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/24930102.jpg tĺk... Neviem teraz narychlo najst, kedy sa prestal vyuzivat. Inak mam pocit, ze napad postavit most na urovni vyjazdu z tunela sa tu na fore uz nie raz objavil.
Najlepsi by bol most ponad Stare Mesto, podobny ako maju teraz v Povazskej Bystrici ?
Reakcia na: Solider #149500:
tak ale henten most s vyústením pri SAV to už vyzerá na riadny fet teda ? električku postaviť niekde nemôžu lebo nie je na to miesto, ubralo by to moc z priestoru IAD, ale kdejaké kraviny s premostením, tunelom, estakádami a pod. na to by ich bolo... Mimochodom by ma zaujímalo, že keď sa hovorí o tom, že most Apollo má blbé vyústenie v Petržalke, že kde mal vyústiť, príp. ako sa malo riešiť budovanie tak, aby sa dalo z neho odbočiť na Bosákovu aj Dolnozemskú a opačne tiež.
Reakcia na: no.ev.di. #149499:
Zjavne aj predstavitelia firmy Metro objavili omamné a psychotropné látky, ktoré už dlhšiu dobu požívajú predstavitelia Zločineckej spoločnosti.
Reakcia na: 810zssk #149497:
ja som z toho tĺk, Kameňolom je možno akurát tak pri Devínskej ceste a druhý niekde nad Lesoparkom... tiež neviem aký tunel tam spomína... vôbec si to neviem predstaviť ale znie to ako kravina... už aby boli voľby a títo kreténi zmizli lebo ešte porobia také škody, že sa z toho nespamätáme nikdy ?
Reakcia na: Emo #149496:
tak tak ? sú ľudia, ktorí majú auto, ale používajú ho len pokiaľ idú na chatu, výlet a pod., príp na väčší nákup, napr. kolegyňa od matky v robote má auto ale používajú ho len keď idú za starými rodičmi mimo BA a na chatu nad Račou (kúsok od Potočnej). Pár známych zo strednej školy hovoria, že do BA nechodia radšej autom vôbec, lebo nie je tu kde parkovať a kým človek nájde miesto tak zabije kopu času, takže radšej idú SAD a potom MHD a môžu si aj vypiť. K tomu autu ešte dodám,že jednému z manželského páru môže slúžiť na prácu v ktorej sa potrebuje rýchlo presúvať z miesta na miesto (skoro ráno s ním ide preč a vracia sa večer) takže deti a ten druhý z páru požívajú VHD. Prípadov je veľa... poznám ľudí aj čo majú garáž a v nej bordel ako v tanku ? takže tu predpokladať že "má garáž = má auto" je márne ?
Reakcia na: ear4 #149492:
To je ale hlupak. Hlavne nech spravia dobre Stary most (nie len pre elektricky, ale aj pre chodcov) a potom riesia siesty a siedmy. S tym ze siedmy len do UP a rozhodne nie v navrhovanej trase.
Reakcia na: Ike #149481:
"Môžeš síce namietať, že to že majú garáž, neznamená, že majú auto..."

Namitnem trochu inak. To že majú garáž, logicky predpokladá že majú aj auto. Ale to, že majú auto, neznamená, že ho aj denno- denne používajú. Môžu to mať tak, že sa snažia využívať VHD (pokiaľ možno) a auto len keď musia (z rôznych dôvodov). ?
Reakcia na: ear4 #149492:
ten človek sa musel totálne zblázniť ?
Reakcia na: AAA #149486:
No veď preto, lebo mi to bolo divné. ?
dnesny trhak bratislavskych novin, "Bratislava potrebuje aj siedmy most" (http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/bratislava-potrebuje-aj-siedmy-most.html?page_id=165112) urcite nema ziadnu suvislost so zatvorenim stareho mosta. celkom urcite sa nesnazi niekto vybavit niekomu kseft za par desiatok miliard a neberie obyvatelov bratislavy (teda aspon tu polovicu co pouziva mhd) ako rukojemnikov. celkom urcite ma pan generalny riaditel pravdu a miesto rozvoja mhd budeme stavat dalsi most. co po tom, ze v BA bude kazdy chodit vsade autom a nikto nikam mhd (bo mhd bude len vsivavejsia a vsivavejsia...). takze je jasne, ze je ovela vyhodnejsie investovat desiatky miliard do individualnej dopravy nez do jednu do mhd.

mna aspon tesi, ze sa zacina vyjasnovat zahada stareho mosta.
Reakcia na: AAA #149487:
tak s takou károu to nie je nič moc... minibus by bodol skôr myslím. Jednak stále nepochopím prečo DPB keď mal už tú licenciu tak nezačal skúšobnú prevádzku aspoň s pracovnou verziou L801 na trase Rajka - Čunovo. Pokiaľ viem tak sa ľudia z Rajky dušovali, že by boli veľmi vďační aj za takéto spojenie, vďaka ktorému by došli k L91. DPB mohol takto kým by sa vysúťažili tie dva autobusy zistiť či má L801 perspektívu alebo nie. A ešte by ma zaujímalo, že čo sa bude diať s vysúťaženými autobusmi ak L801 bude slabo vyťažená? Môže ich potom DPB použiť aj na iných linkách? Mimochodom by ma zaujímalo prečo na poondiate Rakúsko DPB kupoval autobusy bez problémov za svoje a rok a pol dotoval linku čo denne prepravila 10 ľudí a tuto je zrazu neprekonateľný problém... ?
Reakcia na: Peon #149485:
vlaky na trase Csorna - Hegyeshalom premávajú, dokonca jeden vlak ide trasu Csorna - Rajka cez Hegyesh a ďalší úkaz je vlak idúci 124km trasu Szombathely - Csorna - Hegyeshalom - Rajka (3:12 začína v Szombathely a 5:41 je v Rajke!), v opačnom smere taký vlak nejde už... podľa mňa stačí do Csorny bohate, čo je 52km dlhá trasa.

V Bezenye je na figu to, že zastávka je od posledného domu vzdialená 700m a od stredu dediny (kostol) je to 1,36km (podľa Google Earth). Ďalej pred vjazdom do Hegyeshalomu je "špecialitka" v podobe dvojitej zákruty, keď vlak namiesto toho aby šiel doľava smerom do dediny, tak ide trať doprava a potom oblúkom 180° sa spojí so smerom od Pandorfu ? na Google Earth ešte krásne vidno kde bola kedysi pôvodná trať a nájdeš tam aj 3 fotky s názvom "Hegyesi viadukt" cez ktorý pravdepodobne prechádzal vlak.

Ten vlak z Rajky do Csorny by bol skôr pre ľudí čo cestujú na väčšie vzdialenosti, pochybujem, že sa o to budú trhať aby sa prepravili z Hegyeshu do Rajky, možno tak 20 ľudí dokopy denne, viac tomu nedávam, však tam skoro každý má auto aj keď jazdiť po tej rozflákanej ceste a keď je zima a blbo vidno je o hubu, lebo sú tam cca 2-3 malé mosty cez vodné toky, ktoré sú vyvýšené a len jedno vozidlo môže vojsť naň, takže ak tam dakto rozbehne káru, tak je prúser. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.