Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nie je reč o počtě obyvatelov, ale o dopravnom prúdu. Rešp. počte obyvatelov na konkrétnom výpadu. Blava má na smere do Petržalky 117 tis. ob. Na smere SZ 95 tis., na smere na Ružinov 107 tis. (vrátane Trnávky, Prievozu), na smere do Rače 57 tis. To je o veľa viac ako priemerné mesto s 400 tis. obyv. - vyzerá to ako mesto s 700 tis., čo na potrebu metra podľa mňa stačí. Výhodou rýchlodráhy/stadtbahnu sú nízke náklady na prevádzku a menšie na postavenie ako u metra.
Reakcia na: mackensen #99944:
Pokial BA nebude mat milion obyvatelov (a to mat nebude v takom case aby bolo vhodne o tom uvazovat) metro nema zmysel. Dostatocne preferovana elektricka postaci.
Reakcia na: qwix #99943:
V podstate suhlasim. Ale v urcitych pripadoch ide o to ze pokial mas jazdit s vrakom tak za to chces peniaze. Rizikove prace su vacsinou lepsie platene. V MHD to neplati.
Mimochodom rátať viem velmi dobre. Stačí postaviťr iba stredné úseky pod zem, nie celú trať
tieto články poznám a dobre. ide však o to, či je možné postaviť rýchlodráhu (akúkoľvek) v trase plánovaného metera, ktorá pritiahne na sebe dopravnú kapacitu. Príklad: priemerná trasa pražského metra vedie do do predmestí o 150.000 obyvateloch. výpady príp. blavského by mali tak 100.000 obyvatelov, čo sa oplatí, keď sa k metru (rýchlodráhe, stadtbahn) povedú aj busy
Reakcia na: Solider #99937:
a hovorim snad niekde, ze by mal dostavat niekolko nasobne mensi plat?

Re #99936 810zssk: nejde o to ci strajkuju alebo nie. Ale vyznieva to tak, akoby porusovat predpisy za nizky plat bolo zle; ale ak nam zvysite, uz s tym nebudeme mat problem. Toto sa mi na tom cele akosi nezda.
Keby isli do strajku s tym ze chcu viac penazi, ok.
Keby isli do strajku s tym ze chcu jazdit len na bezpecnych vozoch a len vramci istych predpisov, ok.
Keby tie veci hore spojili, stale ok.
Ale ziadat vyssi plat a vyhrazat sa tym, ze nam zrazu porusovanie predpisov vadi, to mi ok nepripada 🙂
Reakcia na: mackensen #99940:
Ide to nehorázne do financií. Pochopíš, keď si to prepočítaš, ak vieš počítať, samozrejme ?
Reakcia na: mackensen #99938:
Uz par rokov. Je to vsak len pozitivne.
OT: Zdá sa mi to, alebo je tu metro definitívne zavrhnuté.
Reakcia na: qwix #99933:
Prečo by mal vodič DPMK dostávať niekoľkonásobne menší plat, než má vodič v DPB, a robia tú istú robotu (keď si odmyslím košické 50 a viac minútové bezpečnostné prestávky)? A prečo kvôli inej geografickej polohe by mali byť ceny nižšie, než sú? Áno, akurát možno ceny bytov.
Reakcia na: qwix #99932:
Skor je to o tom ze zatial oficialne nestrajkuju - len dodrzuju predpisy.

A inak je tu jedna podstatna vec - je rozdiel jazdit s vrakom a cakat kedy sa rozpadne za taky plat ze clovek ledva vyzije a jazdit za normalny plat ze clovek zije na urovni.
Reakcia na: eMareq #99931:
Nevsimaj si ho. Idioti sa najdu vsade. Len je smutne ze takto robi hanbu Bratislavcan clovek co je zo Ziliny.
Reakcia na: qwix #99933:
Tu vôbec nejde o flamewarovanie, len o to, že ho to nemá čo _trápiť_, koľko si kto pýta za vykonanie práce hodinovú mzdu na opačnom konci republiky. Áno robiť vodiča vôbec nemusí. Mňa sa to nedotklo. ?
Reakcia na: eMareq #99931:
[nezmyselny_flame]nezabudaj, ze aj vodic MHD v Kosiciach nie je nuteny pracovat za tu mzdu v DPMK, ze ano?[/nezmyselny_flame]
Reakcia na: 810zssk #99921:
akurat nechapem co chcu dosiahnut tou svojou argumentaciou ("Odteraz budeme dodrziavat predpisy!"). To akoze ak im DPMK zvysi plat, nedodrziavat predpisy bude zase ok, ci ako?
Reakcia na: enumaelish #99923:
To je dobrý blud čo si vypustil, "že skuená Blava". Kto platí vodičov MHD v KE? Ty? Sa zamysli. Keby si bol zamestnaný a robil by si rok čo rok za ten istý plat a medzitým by Ti životné náklady stúpli (jedno o koľko) a svojim deťom by si nemal na začiatku šk. roka z čoho kúpiť ani výbavu, tak by si štrajkovať asi šiel tiež. Alebo má vodič MHD v KE zákonite zarábať MENEJ ako v BA (alebo hockde inde), lebo čo? Vodič MHD je tiež len človek, čo chce žiť DÔSTOJNE, čo je na tom divné? Požiadavka na zvýšenie platov vodičov v KE oprávnená JE. Keď budú naďalej nízke, tak bude naďalej ohromná fluktuácia a nebude mať kto jazdiť! A o koľko to navýšenie bude Ti môže byť srdečne jedno, nejde to z tvojho vrecka. /Hajzlov z východu si si mohol láskavo odpustiť./
Reakcia na: enumaelish #99928:
Samozrejme, že áno. Neporovnávaj Košice a Medzilaborce.
Reakcia na: enumaelish #99924:
PRECO by mal byt problem? Ved uz dnes si Slovak Lines - DPB uznavaju karty. Ked vie citacka SL precitat ze na karte je BID, bude vediet precitat aj to ze na karte je mesacnik pre pasmo 620. No problem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement