Však aj tú unikátnu diaľnicu stredom mesta majú v plytkom tunelY. Keby nebolo zásahu frustráta Marcela, určite by bola zapustená o 15 cm menej a ceny nehnuteľností (pre MLAMODYMa Marcela: realít; návrh na zlepšenie: ešte viac MLAMODYMsky bude znieť, keď budeš žuť horúci zemiak a pritom hovoriť REAL ESTATES) na Fosterovej by vzrástli o 1,77 percentného bodu menej.
Tu sa okrem niekoľkých detí, ktoré ťa, okrem iného, z hľadiska dopravného vzdelania o niekoľko hláv prevyšujú, bavíš s dospelými ľuďmi, ktorí sa problematikou dopravy dlhoročne zaoberajú a rozumejú jej.
A celé to tvoje detinské tliachanie a mlátenie pästičkami do stola, s kým sa budeš a s kým sa nebudeš baviť, má len jeden účel - keď nemáš relevantné argumenty do diskusie (ktoré nemáš prakticky nikdy), vyhlásiš protistranu za:
1) decko
2) nedostatočne ti poklonkujúcu
3) nekvalifikovanú
4) nehodnú tvojej pozornosti
a s poukázaním na toto odignoruješ fakty a argumenty.
Mne je to nakoniec jedno. Ja sa tu len bavím. Ja viem, že električka do Petržalky povedie, bude tam tvoriť nosný dopravný systém a Marcelko MLAMODYM môže akurát tak kopať nožičkami a búchať ručičkami.
Dám ti radu - nájdi si babu- nebudeš musieť sublimovať svoje libido takýmto komickým spôsobom.
Tak to rozhodne ze nie! Malokto na tomto fore riesi (v zmysle konstruktuivneho planovania buducnosti a inzinieringu) dopravu, videl som tu vlastne takych len dvoch. A vsetkym nam tu predovsetkym chyba potrebna kvalifikacia a prax (vratane mna) - toto je laicke forum.
Tebou spominani ludia mozu byt dobrymi laickymi znalcami toho co uz je a funguje v doprave a mozu byt dobrymi dokumentaristami dopravy ba az sotomaniakmi. Ba som dokonca uz povedal, ze mi je tato zaluba velmi sympaticka. Toto je vsak post hoc analyza. Planovanie, inziniering a navrhovanie dopravy je ale ex ante.
Co mi uz sympaticke nie je, ba co sa mi priam hnusi je pristup a spravanie tu pritomnych ludi a castokrat ich pristup. Zrejme reflektuje vsak ich vek, bohuzial ale dusi ostatnych.
Znovu podotykam, ze mesto v sucasnosti neplanuje povrchovu elektricku ale tzv. rozkyvany model, s tym ze vo vacsine uzemia pojde v polozapustenom profile.
Mne zase (nielen) tvoj prispevok presvedcil, ze je vela agresivnych ba az zlych ludi. Ze je vela deti, ktore sa hraju na dospelych. A ze je vela ludi, ktori ani netusia, o com je projekt elektricky do Petrzalky.
P.S. Na to, aby si ma mohol kopat do zadnice vo vasej domovej samosprave by si najsamprv musel byt predovsetkym plnolety...
Navrhujem zrušiť akúkoľvek výstavbu koľajovej trate v Petržalke. Zorganizujem petíciu, pretože ja, ako obyvateľ Dlhých dielov sa nemôžem pozerať ako sa stále tliacha o Petržalke a na ostatné MČ sa zvysoka serie a stavajú sa Lidle miesto zelene.
Cesta sa navrhuje, ale vedu sa polemiky o jej vhodnosti a forme. V pripade pozemnej elektricky sa realizovat bude urcite. V pripade ineho variantu je jej existencia este otazkou buducnosti.
Chorvatske rameno nie je barierou, ale destinaciou pesich tras. Pre krizovanie ramena sa vyuzivaju mnohe zazite pesie tahy, ktore bud elektrickou zrusene.
Presne tak. Kvoli odstraneniu stavebnej uzavery a naslednemu umozneniu megalomanskych developerskych projektov a kvoli istemu namestnikovi, ktory si takto chcel riesit svoj biznis...
A Marcelllooovi chcem pripomenúť, že stredom Petržalky je plánovaná 4-prúdová cesta a nech nepovie že nebude, pretože Bratislava veľmi rada rozširuje a stavia nové cesty a tá cesta bude oveľa väčšou bariérou. Dúfam, že budeš žiadať, aby sa zakopala pod zem.
Keď sa nad tým zamyslím, aj samotné Chorvátske rameno je bariérou v strede Petržalky, pretože prechodové body sú takmer výlučne, tam, kde aj koľajová trať bude križovat cesty. Mal by si preto žiadať, aby zakopali Chorvátske rameno.
Radšej budem mať bariérovú električku pod domom ako Račania, ako to množstvo psích hovien čo máte pod oknami keď idem okolo. To je tá vec o ktorú by sa sa mal starať a nie vŕtať do veci o ktorých vieš, s prepáčením, akurát to psie hovno čo máš na budúcom, železnicami urabanizovanom trávniku pred domom.
Ja som si (nielen) s tebou nazory vymenil len so sebazaprenim.
1. Dolezite je technicke riesenie a krizovy plan.
2. Znizenie komfortu nastupovania (akceptovatelne a nie velke) nie je znizenim dostupnosti, ae standardnym riesenim.
3. Poznam prislusne technicke a zdravotne normy, s ktorymi to v rozpore nie je. Ba ani s medzinarodne uznavanymi standardami, kedze sa podla nich buduju trate metra a podzemiek po celom svete.
4. Tvrdilo to vela ludi. Nedokazal, to nikto a okrem tr3mp sa o to nikto ani nepokusil.
5. Tymto (nielen) sa tebou spominany ludia diskvalifikuju sami ako veci neznali.
Ja ti poviem prečo. Pretože električka s akou počíta mesto je maximálne neestetická, pretože mesto plánuje iba samotnú stavbu koľajovej trate, no žiadne úpravy okolia.
Zatiaľ čo železnice zhodia trať do plytkého tunela a spravia úpravy okolia pred zastávkou č. 14. Asi také úpravy aké poznáme z modernizácií železníc, keď sa postavia nové nástupištia, nové koľaje a to je celé.. viď Piešťany - nové betónové nástupište tieni ošarpanej budove stanice... viď Svátý Jur, aký je bordel okolo.
Takže chumľko, truľko by sa mohol poobzerať ako vyzerá tá urbanizácia okolo železníc.
rád som si s Tebou vymenil názory.
1. Ty rovnocenný. Ak raz budeš utekať tunelom horiaceho vlaku, spomeň si na krízový plán. Úniková cesta z tunela nebude nikdy rovnocenná otvorenej, aj v riešení s elektronickými kľúčami.
2. Ty štandardný. Si ešte raz prečítaj čo si napísal. Hlupák. Okrem toho si namontuj eskalátory na Rovniankovu aby si zistil koľko stoja.
3. Ty dlhodobý. Si vypracoval relevantné štúdie, že tvrdíš niečo takéto ? Alebo zapneš google a pozrieš si, že sa píše o opaku, luhár ?
3. Ty ojedinelý. Ja netočím o len o fóbiách. Vplyvy zvýšených hladín hluku, mikročastíc,mikroorganizmov, vplyvoch na ľudskú psychiku si nič nepočul, že ?
4. Ty si neprepojený. Kde si to uviedol ? A keď si to uviedol, koľkí Ti napísali, že to je blbosť ?
5. Ty si tiažový. To tu nikomu nemusíš tvrdiť, že treba riešiť Nivy a Nivy a potom niečo iné, to tu vie každý, že to tak nie je.
Na konci dňa...
Ty chceš naozaj prísť za ľuďmi čo o tom rozhodujú a vypýtať si niekoľko miliárd navyše na výstavbu a niekoľko miliónov na prevádzku za horšie riešenie ? ROFL, Ty si vážny komik. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023